Hij zei iets van, kijk me in de ogen en dat hij zo kon zien wie de Heilige Geest wel had of niet? Als ik wat reacties voorbij zag komen vandaag.. Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met TapatalkHerman schreef:Het is wel bijzonder om het bericht te lezen over een vermissing in Biddinghuizen.
Oefentopic plaatjes (uit: Opwekking)
-
Re: RE: Re: Opwekking
Ik kan hier geen touw aan vast knopen.ArieTheEagle schreef:Hij zei iets van, kijk me in de ogen en dat hij zo kon zien wie de Heilige Geest wel had of niet? Als ik wat reacties voorbij zag komen vandaag.. Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met TapatalkHerman schreef:Het is wel bijzonder om het bericht te lezen over een vermissing in Biddinghuizen.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Re: Opwekking
Inderdaad heel heftig. Het lijkt erop dat hij psychotisch was.Susanna schreef:Heel ergTerri schreef:Ja en op de NOS staat inmiddels zeer verontrustend nieuws....Herman schreef:Het is wel bijzonder om het bericht te lezen over een vermissing in Biddinghuizen.
Dat komt omdat attachments (bijlagen) hier niet werken.Van Ewijk schreef:Ik kan hier geen touw aan vast knopen.ArieTheEagle schreef:Hij zei iets van, kijk me in de ogen en dat hij zo kon zien wie de Heilige Geest wel had of niet? Als ik wat reacties voorbij zag komen vandaag.. Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met TapatalkHerman schreef:Het is wel bijzonder om het bericht te lezen over een vermissing in Biddinghuizen.
Waarschijnlijk heeft Arie een paar screenshots op zijn computer staan en wilde hij die als bijlage plaatsen.
-
Re: RE: Re: RE: Re: Opwekking
Ik zit momenteel vanaf mijn telefoon met screenshots aan mijn telefoon. Werkt het niet?Tiberius schreef:Dat komt omdat attachments (bijlagen) hier niet werken.Van Ewijk schreef:Ik kan hier geen touw aan vast knopen.ArieTheEagle schreef:Hij zei iets van, kijk me in de ogen en dat hij zo kon zien wie de Heilige Geest wel had of niet? Als ik wat reacties voorbij zag komen vandaag.. Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met TapatalkHerman schreef:Het is wel bijzonder om het bericht te lezen over een vermissing in Biddinghuizen.
Waarschijnlijk heeft Arie een paar screenshots op zijn computer staan en wilde hij die als bijlage plaatsen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Helaas niet nee. Je moet zo'n screenshot naar een online fotoalbum uploaden en dan de link tussen de img-tags zetten.
Misschien is er een oefentopic voor plaatjes? 

- Maanenschijn
Volgens mij gebruikt Arie Tapatalk. Dan is het eenvoudigweg het icoontje aantikken en foto uit het album toevoegen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zal ik eens proberen.
Hoe doe jij dat dan Maanenschijn? Want bij mij werkt het evenmin via Tapatalk.
-
Galerij is leeg. Ik stuurde vanuit "Bijlagen"Maanenschijn schreef:Volgens mij gebruikt Arie Tapatalk. Dan is het eenvoudigweg het icoontje aantikken en foto uit het album toevoegen.
-
Hoe upload ik plaatjes naar een foto album of galerij op Tapatalk?Tiberius schreef:Helaas niet nee. Je moet zo'n screenshot naar een online fotoalbum uploaden en dan de link tussen de img-tags zetten.
- Maanenschijn
ArieTheEagle schreef:Hoe upload ik plaatjes naar een foto album of galerij op Tapatalk?Tiberius schreef:Helaas niet nee. Je moet zo'n screenshot naar een online fotoalbum uploaden en dan de link tussen de img-tags zetten.

Door linksonder op het foto-icoontje te tikken, dan opent de galerij. Kun je een foto selecteren en op gereed tikken. Dan komt er nog een vraag welke size je de foto mee wilt geven. Dan ‘gereed’ en voila.
Dit is via Appel. Ik zal ook nog even een Android doen.
Laatst gewijzigd door Maanenschijn op 08 jun 2022, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Oefentopic plaatjes (uit: Opwekking)
Ja volgens mij gaat dat dus niet. Maar ik begrijp van Maanenschijn dat het hem wel gelukt is.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Oefentopic plaatjes (uit: Opwekking)
Hier op het pluisje klikken. En dan gaat het vanzelf. Dit is Android.Tiberius schreef:Ja volgens mij gaat dat dus niet. Maar ik begrijp van Maanenschijn dat het hem wel gelukt is.