Allemaal zwarte pakken? Of is er ook nog wat kleur?GerefGemeente-lid schreef:Mooie foto's vanavond in de Saambinder van de studiedag voor predikantenkorps.

Allemaal zwarte pakken? Of is er ook nog wat kleur?GerefGemeente-lid schreef:Mooie foto's vanavond in de Saambinder van de studiedag voor predikantenkorps.
Moeten we je smeken om te zeggen wie het zijn, of is martelen genoeg?GerefGemeente-lid schreef:Het ging me vooral over de personen op de foto. Niet over de kleur. Want dat is niet zo verrassend.
Martelen??Erik1960 schreef:Moeten we je smeken om te zeggen wie het zijn, of is martelen genoeg?GerefGemeente-lid schreef:Het ging me vooral over de personen op de foto. Niet over de kleur. Want dat is niet zo verrassend.
Ja hoor, ik heb connecties in het Zeeuwse die je huis weten te wonen. Ze persen het uit jeGerefGemeente-lid schreef:Martelen??Erik1960 schreef:Moeten we je smeken om te zeggen wie het zijn, of is martelen genoeg?GerefGemeente-lid schreef:Het ging me vooral over de personen op de foto. Niet over de kleur. Want dat is niet zo verrassend.
Hebben ze net als op het forum ook meningsverschillen/discussie over vrouw in het ambt of dat God de wereld schiep in 6 dagen?Forummer schreef:Waarschijnlijk zit links en rechts aan 1 tafel en zijn in gesprek. Op zich een goede afspiegeling van dit forum. Daar is ook links en rechts aanwezig en gaan het gesprek met elkaar aan.
Als ik het helemaal mis heb mag je dat ook zeggen
Je hebt het helemaal goed!Forummer schreef:Waarschijnlijk zit links en rechts aan 1 tafel en zijn in gesprek. Op zich een goede afspiegeling van dit forum. Daar is ook links en rechts aanwezig en gaan het gesprek met elkaar aan.
Als ik het helemaal mis heb mag je dat ook zeggen
Aha, dus jij drukt het verschil tussen predikanten uit in het aantal centimeters afstand tot elkaar.GerefGemeente-lid schreef:Je hebt het helemaal goed!Forummer schreef:Waarschijnlijk zit links en rechts aan 1 tafel en zijn in gesprek. Op zich een goede afspiegeling van dit forum. Daar is ook links en rechts aanwezig en gaan het gesprek met elkaar aan.
Als ik het helemaal mis heb mag je dat ook zeggen![]()
Ik zie ds. De Raaf, ds. Verschuure, ds. Visser en ds. Schipper aan een tafeltje zitten en ook ds. Brons, ds. Van Nieuw Amerongen en ds. Mouw.![]()
Dat is mooi om te zien. Zeker als sommigen de verschillen zo uitvergroten.
Dan breng je toch juist niet bij elkaar wat bij elkaar hoort?Erskinees schreef:Als ze nu eens met de hele groep ook de Haamstedeconferentie bijwonen, komt het proces van "bijeenbrengen wat bijeen hoort" ook nog eens op gang.