Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.
- FlyingEagle
Ja ik weet dat en nee het lijkt me niet om daarover hier te gaan praten.SanderL schreef:Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.
-
Ik heb ook een belangrijke vraag, waarom wil je dit weten?SanderL schreef:Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Oké, prima.FlyingEagle schreef:Ja ik weet dat en nee het lijkt me niet om daarover hier te gaan praten.SanderL schreef:Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.
Ik stel een gewone vraag omdat mij iets opvalt. Als iemand dan zegt dat daar niet over gepraat kan worden, dan accepteer ik dat.HersteldHervormd schreef:Ik heb ook een belangrijke vraag, waarom wil je dit weten?SanderL schreef:Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.
-
- Verbannen
Ik hoop niet dat er problemen zijn...
-
SanderL schreef:Ik stel een gewone vraag omdat mij iets opvalt. Als iemand dan zegt dat daar niet over gepraat kan worden, dan accepteer ik dat.HersteldHervormd schreef:Ik heb ook een belangrijke vraag, waarom wil je dit weten?SanderL schreef:Weet iemand toevallig hoe het gaat in de gemeente van Doetinchem? Zag toevallig langskomen dat de dominee er volgende maand helemaal niet voorgaat en ook de belijdenisdienst niet doet, maar dat hij wel elders voorgaat.

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Ds. Brugge gaat (in elk geval voorlopig) niet meer voor in Doetinchem. Meer weten we op dit moment niet.GerefGemeente-lid schreef:Ik hoop niet dat er problemen zijn...
Laatst gewijzigd door Emma de Jong op 25 mei 2022, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij moeten we dat hier niet bespreken.
Triest zat.
Triest zat.
Eens. Tegelijkertijd werden de problemen in Opheusden hier ook altijd uitgebreid - doch zakelijk - besproken. We hoeven er m.i. dan ook niet te krampachtig mee om te gaan, mits de informatie publiekelijk en traceerbaar is.
- FlyingEagle
Dat is het nou juist, er is geen publieke informatie dus valt er nog niks te zeggen.Erskinees schreef:Eens. Tegelijkertijd werden de problemen in Opheusden hier ook altijd uitgebreid - doch zakelijk - besproken. We hoeven er m.i. dan ook niet te krampachtig mee om te gaan, mits de informatie publiekelijk en traceerbaar is.
Terughoudendheid is een groot goed! Al doet het mij soms zeer als ik zie wat er in topic Kwestie Opheusden allemaal gezegd is en mocht worden. Allerminst zakelijke dingen! 80 pagina’s lang. Wat mij betreft verdwijnt dat topic alsnog van RF. Dan vind ik het soms vreemd hoe snel andere zaken beperkt worden, en vraag ik me soms af: is het bij het ene kerkverband wel toegestaan en het andere niet?Erskinees schreef:Eens. Tegelijkertijd werden de problemen in Opheusden hier ook altijd uitgebreid - doch zakelijk - besproken. We hoeven er m.i. dan ook niet te krampachtig mee om te gaan, mits de informatie publiekelijk en traceerbaar is.

- FlyingEagle
Wees gerust, zal vast nog wel een keer komen.Simon0612 schreef:Terughoudendheid is een groot goed! Al doet het mij soms zeer als ik zie wat er in topic Kwestie Opheusden allemaal gezegd is en mocht worden. Allerminst zakelijke dingen! 80 pagina’s lang. Wat mij betreft verdwijnt dat topic alsnog van RF. Dan vind ik het soms vreemd hoe snel andere zaken beperkt worden, en vraag ik me soms af: is het bij het ene kerkverband wel toegestaan en het andere niet?Erskinees schreef:Eens. Tegelijkertijd werden de problemen in Opheusden hier ook altijd uitgebreid - doch zakelijk - besproken. We hoeven er m.i. dan ook niet te krampachtig mee om te gaan, mits de informatie publiekelijk en traceerbaar is.
Nou ik pleit er juist voor om dat soort zaken te laten rusten. Waarom moeten we daarover een mening spuien en vormen? Zelden gaat het er dan waardig aan toe.FlyingEagle schreef:Wees gerust, zal vast nog wel een keer komen.Simon0612 schreef:Terughoudendheid is een groot goed! Al doet het mij soms zeer als ik zie wat er in topic Kwestie Opheusden allemaal gezegd is en mocht worden. Allerminst zakelijke dingen! 80 pagina’s lang. Wat mij betreft verdwijnt dat topic alsnog van RF. Dan vind ik het soms vreemd hoe snel andere zaken beperkt worden, en vraag ik me soms af: is het bij het ene kerkverband wel toegestaan en het andere niet?Erskinees schreef:Eens. Tegelijkertijd werden de problemen in Opheusden hier ook altijd uitgebreid - doch zakelijk - besproken. We hoeven er m.i. dan ook niet te krampachtig mee om te gaan, mits de informatie publiekelijk en traceerbaar is.