Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.
Beroepingswerk discussie [7]
Re: Beroepingswerk discussie [7]
Op gergeminfo.Herman schreef:Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.
Een voorgevoelupdate op Gergeminfo.Herman schreef:Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.

-
- Verbannen
Ad Anker schreef:Een voorgevoelupdate op Gergeminfo.Herman schreef:Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.

Nogmaals: verrassend is het niet. Maar jammer voor Ouddorp.
Jouw opmerkingen maken het wel heel menselijk allemaal. Al is het denk ik prima zo.
Men was bang dat tijdens de coronacrisis veel gemeenteleden zouden losweken van de eigen kerk. Ik krijg langzamerhand het gevoel dat er afgelopen periode vooral predikanten zijn losgeweekt van hun gemeente.
-
- Verbannen
Over een week mag ik ook weer. Je zou extra hoop krijgen.Job schreef:Men was bang dat tijdens de coronacrisis veel gemeenteleden zouden losweken van de eigen kerk. Ik krijg langzamerhand het gevoel dat er afgelopen periode vooral predikanten zijn losgeweekt van hun gemeente.
Ik zie tot mijn vreugde ook dat er op dinsdag 10 mei weer een bidstond wordt georganiseerd voor de vergaderdagen van het curatorium, de week erna. Ds. M. Karens hoopt voor te gaan. Vorig jaar is dat ook gedaan. Ik vind het een buitengewoon goed initiatief van onze kerkenraad.
Hij kan dan nog net in de vergrote kerkzakje afscheid preken.GerefGemeente-lid schreef:Ad Anker schreef:Een voorgevoelupdate op Gergeminfo.Herman schreef:Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.![]()
Het is te hopen dat degene die erbij zijn gekomen ook blijven
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Kerkzakje?Bertiel schreef:Hij kan dan nog net in de vergrote kerkzakje afscheid preken.GerefGemeente-lid schreef::yahooAd Anker schreef:Een voorgevoelupdate op Gergeminfo. ;)Herman schreef: Waar dan?
Re: RE: Re: Beroepingswerk discussie [7]
Hij preekte er zeker op het kerkzakjePiet Puk schreef:Kerkzakje?Bertiel schreef:Hij kan dan nog net in de vergrote kerkzakje afscheid preken.GerefGemeente-lid schreef:Ad Anker schreef: Een voorgevoelupdate op Gergeminfo.![]()
Waar doel je op? Dat hij in Ouddorp vertrekt? Het is altijd goed als zijn Zender hem een ander arbeidsveld geeft, toch?Ad Anker schreef:Jouw opmerkingen maken het wel heel menselijk allemaal. Al is het denk ik prima zo.
Sorry. Bedoelde kerk zaal. Maar daar heeft het woordenboek moeite mee
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Was te verwachten van ds. Pater ja
Inderdaad jammer voor Ouddorp maar fijn voor Waardenburg.GerefGemeente-lid schreef:Ad Anker schreef:Een voorgevoelupdate op Gergeminfo.Herman schreef:Waar dan?SanderL schreef:Net officieel bevestiging.![]()
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Die mensen zullen het nu in het oosten gaan zoeken.Bertiel schreef: Hij kan dan nog net in de vergrote kerkzaal afscheid preken.