Dat is balen! En camping Val d Or in Luxemburg? Daar zijn wij jaren geleden in een stacaravan geweest . Deze camping was betaalbaar.J.C. Philpot schreef:Ik zou ook heel graag naar Frankrijk willen. Maar er zit wel een onzekerheid in. Als Nederland niet meer op groen staat vade zomer, kom ik er als ongevaccineerde niet meer in, en ben ik mijn geld kwijtmerel schreef:Iets meer naar het zuiden rijden. Dan betaal je voor twee weken nog geen €1200,00J.C. Philpot schreef:Vakanz Zuid-Limburg is ook weer te boeken. De prijzen zijn echter wel flink omhoog gegaan zo te zien. Bijna 900 euro voor een week (we zijn met 5 personen) vind ik helaas te veel.
Vakantie
Re: Vakantie
Wij ook, vorige week. 2 weken naar Frutigen. We gaan voor de derde keer naar hetzelfde adres, maar we zijn daar nog niet uitgekeken.merel schreef:Vakantie geboekt, helemaal zin in.
We zitten 5 minuten lopen van de Reformierte Kirche, dus dat is zondags ook wel relaxed.
Dit is ongeveer ons uitzicht.

Wauw! Wat mooi! Is dat Zwitserland?refo schreef:Wij ook, vorige week. 2 weken naar Frutigen. We gaan voor de derde keer naar hetzelfde adres, maar we zijn daar nog niet uitgekeken.merel schreef:Vakantie geboekt, helemaal zin in.
We zitten 5 minuten lopen van de Reformierte Kirche, dus dat is zondags ook wel relaxed.
Dit is ongeveer ons uitzicht.
Ik heb geen flauw idee of er bij ons een kerk in de buurt zit. Volgens mij wel een abdij.
Wij zitten nu in de overgang van rustiger vakanties naar de sportieve vakanties. Ik ben heel benieuwd hoe dit iedereen bevalt. De afgelopen jaren zijn wij, vanwege verbouwing en verhuizing, weinig weggeweest. Heel veel zin in.
Laatst gewijzigd door merel op 23 feb 2022, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
yes, nog altijd stukken geodkoper dan een huisje twee weken huren in NederlandCvdW schreef:Vergeten we niet als de reis naar bijvoorbeeld Zuid Frankrijk is dat ook péage en brandstofkosten een flink bedrag kunnen zijn. Ik tel deze wel mee met de campingkosten.Bertiel schreef:wij zitten in juli 17 nachten op een camping voor nog geen EUR 900....
Ergens in Frankrijk
En we gaan het hemelvaartsweekend richting de veluwe om de vouwwagen te testen
Zaterdag half obelink opgekocht, we hebben er zin an
en iets meer zongarantie
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
In Frankrijk is er altijd wel een abdij nabij.merel schreef:Ik heb geen flauw idee of er bij ons een kerk in de buurt zit. Volgens mij wel een abdij.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ja, Zwitserland.
De prijs nog een beetje een verrassing, want het is een particulier huis en we moeten in CHF betalen.
De prijs nog een beetje een verrassing, want het is een particulier huis en we moeten in CHF betalen.
Terwijl merel en refo gaan genieten van de bergen, verheug ik me op dit vlakke beeld om in de vakantie tegenaan te kijken:

’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
- J.C. Philpot
Dank voor de tip, ik ga eens kijken. Zo te zien zijn ze daar inderdaad makkelijker:merel schreef:Dat is balen! En camping Val d Or in Luxemburg? Daar zijn wij jaren geleden in een stacaravan geweest . Deze camping was betaalbaar.
For travel by land or sea, it is not necessary to have a vaccination certificate, a recovery certificate or a negative SARS-CoV-2 test.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Wij keken ook in Zwitserland. Dachten we een redelijke prijs voor een appartement gevonden te hebben. Maar daar bleek nog voor 7 personen toeristenbelasting bij te komen. En toen nog een verplichte covid na een paar dagen in Zwitserland a 70,- per persoon. Bijkomende kosten waren dus zo 1000,-.refo schreef:Ja, Zwitserland.
- J.C. Philpot
Zijn er hier mensen met ervaring met camping Val d' Or in Luxemburg? Hoe hebben jullie dat ervaren? Is er genoeg te doen in de buurt?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Luxemburg is zo klein, er is altijd wel iets ik de buurt.J.C. Philpot schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met camping Val d' Or in Luxemburg? Hoe hebben jullie dat ervaren? Is er genoeg te doen in de buurt?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Onlangs daar geweest. Leuke gemoedelijke camping met voor elk wat wils qua plekken. Openbaar vervoer is daar erg goed en er is cultureel en actief veel te doen en te zien.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Wij zijn er twee weken geweest. Het weer was indertijd heel regenachtig, maar we hebben ons prima vermaakt.J.C. Philpot schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met camping Val d' Or in Luxemburg? Hoe hebben jullie dat ervaren? Is er genoeg te doen in de buurt?
- Het openbaar vervoer is gratis, dus een dagje Luxemburg stad is zo gemaakt. Het dichtstbijzijnde station is 10 minuten lopen
- Diverse kastelen in de buurt; erg leerzaam
- wandelen in klein Zwitserland https://www.mullerthal-trail.lu/nl/mullerthal-trail
- leer van de natuur; Robbescheier
- mountainbiken in de buurt
- Ook op de camping is genoeg te doen; spelen in het beekje.
- diverse meertjes in de buurt die zich prima lenen om in te zwemmen en kanoen.
Op zondagmorgen was indertijd een dienst met een willekeurige campinggast/voorganger. In het naast gelegen dorpje is zondag avond een zangavond met veel opwekking en een band. Vermoedelijk spreekt jou dat minder aan.
Er is veel te doen in Luxemburg en omgeving.J.C. Philpot schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met camping Val d' Or in Luxemburg? Hoe hebben jullie dat ervaren? Is er genoeg te doen in de buurt?
1. Luxemburg stad - mooi stadspark, winkelen, architectuur
2. Vianden - kasteel, wandelen
3. Idar-Oberstein - grotten, edelgesteenten
4. Mettlach - fabriek Villeroy & Boch, voordelig inkopen
Enz.
O ja, de grotten. Daar zijn wij ook nog geweest. Erg mooi!CvdW schreef:Er is veel te doen in Luxemburg en omgeving.J.C. Philpot schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met camping Val d' Or in Luxemburg? Hoe hebben jullie dat ervaren? Is er genoeg te doen in de buurt?
1. Luxemburg stad - mooi stadspark, winkelen, architectuur
2. Vianden - kasteel, wandelen
3. Idar-Oberstein - grotten, edelgesteenten
4. Mettlach - fabriek Villeroy & Boch, voordelig inkopen
Enz.