Wat bedoel je met The Lanes? Je noemt het alsof dat een begrip is, maar ik heb geen idee wat je bedoelt. En Londen ken ik vrij goed.CvdW schreef: Verder zijn het vriendelijke, behulpzame mensen. Ik was welkom bij meerdere mensen die ik gewoon aansprak op straat. Had niets met mijn werk te maken. Een grote overdekte winkelpromenade (te vergelijken met The Lanes in Londen) is ook leuk om te bezoeken.
Vakantie
Re: Vakantie
~~Soli Deo Gloria~~
ik bedoelde The Lanes in Brighton. Foutje, bedankt.
Maar dat is toch ook geen overdekte winkelpromenade? Toen ik er was, waren het vooral kleine steegjes, een beetje in de geest van de Shambles in York maar dan minder oud.CvdW schreef:ik bedoelde The Lanes in Brighton. Foutje, bedankt.
~~Soli Deo Gloria~~
Inderdaad The Lanes zijn niet overdekt, maar het ging mij om de smalle straatjes en de volgepropte winkeltjes.
Vakantie geboekt, helemaal zin in.
- J.C. Philpot
Vakanz Zuid-Limburg is ook weer te boeken. De prijzen zijn echter wel flink omhoog gegaan zo te zien. Bijna 900 euro voor een week (we zijn met 5 personen) vind ik helaas te veel.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
waar gaan we je tegenkomen?merel schreef:Vakantie geboekt, helemaal zin in.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Iets meer naar het zuiden rijden. Dan betaal je voor twee weken nog geen €1200,00J.C. Philpot schreef:Vakanz Zuid-Limburg is ook weer te boeken. De prijzen zijn echter wel flink omhoog gegaan zo te zien. Bijna 900 euro voor een week (we zijn met 5 personen) vind ik helaas te veel.

Afgelopen jaren zijn wij vaak in Nederland op vakantie geweest. Dat is twee keer zo duur als een vakantie in het buitenland.
Frankrijk, in een kant en klare tent.Erik1960 schreef:waar gaan we je tegenkomen?merel schreef:Vakantie geboekt, helemaal zin in.
Laatst gewijzigd door merel op 23 feb 2022, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
wij zitten in juli 17 nachten op een camping voor nog geen EUR 900....
Ergens in Frankrijk
En we gaan het hemelvaartsweekend richting de veluwe om de vouwwagen te testen
Zaterdag half obelink opgekocht, we hebben er zin an
Ergens in Frankrijk

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dan had je vast en zeker een flinke refobus tot je beschikking ;-)Bertiel schreef:Zaterdag half obelink opgekocht, we hebben er zin an
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
-
Vorig jaar was ik daar ook in de buurt, prachtige omgeving. Wel een eindje rijden maar de files vielen mee en in Frankrijk heb je lang niet zo veel wegwerkzaamheden als in Duitsland.merel schreef:Frankrijk, in de buurt van de Mont Blanc.Erik1960 schreef:waar gaan we je tegenkomen?merel schreef:Vakantie geboekt, helemaal zin in.

paste allemaal maar net in de golf variant inclusief maxicose en onderstel van kinderwagen....
die koelkast die neemt de halve kofferbak al in beslag
gelukkig een vouwwagen daar kan al heel veel in, zeker ook gezien de ruime disselbak
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
- Maanenschijn
Wij hebben inmiddels ook gereserveerd. We proberen dit jaar weer de Spaanse zon. Wij ervaren Spanje goedkoper dan Frankrijk, al is het wel weer meer brandstofkosten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Vergeten we niet als de reis naar bijvoorbeeld Zuid Frankrijk is dat ook péage en brandstofkosten een flink bedrag kunnen zijn. Ik tel deze wel mee met de campingkosten.Bertiel schreef:wij zitten in juli 17 nachten op een camping voor nog geen EUR 900....
Ergens in Frankrijk
- J.C. Philpot
Ik zou ook heel graag naar Frankrijk willen. Maar er zit wel een onzekerheid in. Als Nederland niet meer op groen staat vade zomer, kom ik er als ongevaccineerde niet meer in, en ben ik mijn geld kwijtmerel schreef:Iets meer naar het zuiden rijden. Dan betaal je voor twee weken nog geen €1200,00J.C. Philpot schreef:Vakanz Zuid-Limburg is ook weer te boeken. De prijzen zijn echter wel flink omhoog gegaan zo te zien. Bijna 900 euro voor een week (we zijn met 5 personen) vind ik helaas te veel.

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield