PRINSJESDAG

Lambertus

Bericht door Lambertus »

Je heb gelijk... ik moet me emoties niet tonen en zal er in het vervolg rekening meehouden !

Bart
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Ze had wel weer een lekker petje op die Beatrix !!!!

Gaat zij er ook op vooruit ? zal wel !

Ik vind het zo een ........als we die "ceremonie" nou es afschaffen wat veel geld kost en dat aan de gemeenschap schenken ? Ideetje mischien ?

Sorry ik kon het niet laten maar het Oranje huis ????????????????
Wat denk je wat elke vier jaar een president kiezen kost. Kijk naar amerika. miljoenen!!!!
broeder Ab

Bericht door broeder Ab »

Eerbied voor onze vorstin is zéker op z'n plaats. Zij doet zeer moeilijk werk en een hoog salaris is hierbij geen weggegooit geld. Bovendien zullen er niet veel onder ons zijn die het erg slecht hebben, al kunnen sommigen wel in een situatie zitten waarbij ieder dubbeltje moet worden omgedraaid voor het uitgegeven wordt.

Met een president weet je het maar nooit. Dat kan iedere 4 of 6 jaar weer veranderen. De monarchie geeft een zekere rust en stabiliteit aan de top.

Afgezien van haar koers op het gebied van het geloof ben ik zeer blij met onze koningin. En wij geloven nog steeds dat haar koningsgeslacht aan onze natie is verbonden door de Allerhoogste, toch ?

m.vr.gr.
broeder Ab
prinses

Bericht door prinses »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Ze had wel weer een lekker petje op die Beatrix !!!!

Gaat zij er ook op vooruit ? zal wel !

Ik vind het zo een ........als we die "ceremonie" nou es afschaffen wat veel geld kost en dat aan de gemeenschap schenken ? Ideetje mischien ?

Sorry ik kon het niet laten maar het Oranje huis ????????????????
... ge wilt toch dit koninklijk sprookje niet laten verdwijnen? :bu Denk aan m'n hobby!
Plaats reactie