Dt is geen snert BertielBertiel schreef:Verspakket AH

In snert zitten hele erwten en in het verspakket alleen spliterwten. Prima soepje hoor, ik heb het ook weleens gemaakt.
Maar ietwat dun van smaak en mag zeker geen snert genoemd worden.

Dt is geen snert BertielBertiel schreef:Verspakket AH
Het maakt mij niet uit hoor, maar het lijkt erop dat je een wetmatigheid verdedigt die niet door iedereen wordt gedeeld als het om die hele erwten gaat. Sterker nog, als je recepten googelt voor snert, zie je vrijwel overal spliterwten voorgeschreven.Mara schreef:Dt is geen snert BertielBertiel schreef:Verspakket AH![]()
In snert zitten hele erwten en in het verspakket alleen spliterwten. Prima soepje hoor, ik heb het ook weleens gemaakt.
Het maakt je kennelijk zoveel uit, dat je er op reageert.Hendrikus schreef:Het maakt mij niet uit hoor, maar het lijkt erop dat je een wetmatigheid verdedigt die niet door iedereen wordt gedeeld als het om die hele erwten gaat. Sterker nog, als je recepten googelt voor snert, zie je vrijwel overal spliterwten voorgeschreven.Mara schreef:Dt is geen snert BertielBertiel schreef:Verspakket AH![]()
https://www.24kitchen.nl/recepten/tradi ... erwtensoep
Mara schreef: Dt is geen snert Bertiel![]()
Is het snert of erwtensoep?Hendrikus schreef:Het maakt mij niet uit hoor, maar het lijkt erop dat je een wetmatigheid verdedigt die niet door iedereen wordt gedeeld als het om die hele erwten gaat. Sterker nog, als je recepten googelt voor snert, zie je vrijwel overal spliterwten voorgeschreven.Mara schreef:Dt is geen snert BertielBertiel schreef:Verspakket AH![]()
https://www.24kitchen.nl/recepten/tradi ... erwtensoep
En dan lekker kruimige aardappels van de (aardappel)boer zeker.Orchidee schreef:Hopelijk blijft dat zo @merel
De laatste 10 jaar dat mijn dochters nog thuis woonden waren de verzoeken juist: iets anders dan de "gewone Hollandse kost".
Ook dat gaat dus weer over en inmiddels eten mijn man en ik verassend veel "Hollandse kost"
Of het zo blijft zal de tijd weer leren maar mijn dochters zijn idd wél consistent doorgegaan met "anders" eten, een zakje lekkere aardappelen vind je niet bij hen in huis.
Als ze al iets met aardappel klaarmaken kopen ze kant en klaar wat schijfjes of krieltjes
Maar goed als zij het lekker vinden:
Ik ben gewoon een "fijnproever"