brandstofprijzen

refo

Bericht door refo »

Ik heb het ff aan CBS gevraagd.

Als de CAO-lonen in 1972 op 100 gesteld worden, stonden ze in 2003 of 325 ongeveer.
De bouw zelfs op 410.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door refo
Ik heb het ff aan CBS gevraagd.

Als de CAO-lonen in 1972 op 100 gesteld worden, stonden ze in 2003 of 325 ongeveer.
De bouw zelfs op 410.
Dus nix mis met die benzineprijzen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
refo

Bericht door refo »

Energie moet gewoon duur zijn. Anders wordt het maar verspild. Ik ben geen fan van D66, maar dat zien of zagen ze goed. Beter energie belasten en arbeidskosten verlagen.

Probleem is dat dat wel internationaal geregeld moet worden. Als nu de olieprijs structureel hoog blijft, zal dat wel gaan gebeuren.
Bijkomend voordeel (of nadeel) is dat bij deze prijzen er veel meer olie beschikbaar komt. Velden die eerder onrendabel waren wegens de hoge winningskosten per vat komen nu weer in exploitatie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Pim
:D:D Het lijkt hier wel dat bankje met ouwelui bij ons op 't dorp:
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door refo
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik weet nog dat de benzine duurder werd dan 1 gulden. Toen riep men allemaal: als de benzine meer dan 1 gulden gaat kosten stoppen we met autorijden.

Nu kost het dus ruim 3 ouwe guldens en het aantal auto's is nog nooit zo groot geweest, per gezin gezien dan.
Dat was een heel probleem, weet je nog? De pompen konden maar tot 99 cent ingesteld worden. Ging allemaal nog mechanisch. Na verloop van tijd werden de prijzen op de pomp per halve liter vermeld.

Ja klopt, had ik nog niet aangedacht.
Ik merk wel dat je jong bent want die mannetjes zitten niet zomaar op dat bankje, dat heet beurzen. Ze gaan met elkaar op een plekkie staan of zitten en dan zeggen ze we gaan ff beurzen.:,
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Oude mannetjes pakken eerder de fiets dan de jongeren.. daarnaast heeft de helft al een rijontzegging ofso.. zou brandstofprijzen wel een onderwerp zijn voor die oudjes???

:D:%
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Diesel bij ons: 99,0 cent:$
Jaartje geleden 79 cent!

Blij dat ik geen eigen auto heb...
Liever Turks dan Paaps
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
Oude mannetjes pakken eerder de fiets dan de jongeren.. daarnaast heeft de helft al een rijontzegging ofso.. zou brandstofprijzen wel een onderwerp zijn voor die oudjes???

:D:%
:, zeker weten van wel, want ook in een brommobiel gaat benzine.:D
WSO

Bericht door WSO »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Diesel bij ons: 99,0 cent:$
Jaartje geleden 79 cent!

Blij dat ik geen eigen auto heb...
Kortzichtig.

Alles wordt duurder door hogere brandstofprijzen.
Egbert

Bericht door Egbert »

Voor de geïnteresseerden. Die kunnen hier hun proteststem kwijt. Niet dat het zal helpen maar goed.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie