Waarschuwing

Plaats reactie
Pim
Contacteer:

Waarschuwing

Bericht door Pim »

Nederlands gezin komt om door verkeersongeluk Italië

BRESCIA/DEN HAAG - Een vierkoppig Nederlands gezin is dinsdag om het leven gekomen door een verkeersongeluk op de Italiaanse snelweg A4 nabij Brescia. Volgens Italiaanse media gaat het om twee ouders en twee kinderen.

Hun auto zou tegen een stilstaande vrachtwagen zijn geknald, die op de vluchtstrook stond. Mogelijk was de chauffeur van de Nederlandse wagen in slaap gevallen of onwel geworden.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag kon dinsdagavond bevestigen dat er een Nederlands gezin in Italië is omgekomen, maar het kon geen details verstrekken.
Iedereen die komend weekend (of later) een flinke reis gaat maken: wees gewaarschuwd! Liever een 'stop' teveel dan zo'n drama!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Bizar:
Duitse politie stopt 'Vliegende Hollander'

KARLSRUHE - De Duitse politie heeft dinsdag een Nederlander aangehouden die in zijn Porsche met aanhanger met ruim 175 kilometer per uur over de autosnelweg reed. Omdat auto's met aanhanger in de Bondsrepubliek niet sneller mogen dan tachtig kilometer, moet de man rekening houden met drie maanden cel.

De politie betrapte de 'Vliegende Hollander' in de buurt van Karlsruhe uitgerekend tijdens opnames voor een tv-uitzending over gevaren van aanhangers op vakantie.
Hartelijke groet,

Pim.

refo

Bericht door refo »

Een Porsche met aanhanger....??!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door refo
Een Porsche met aanhanger....??!!
Ik denk zo'n Porsche

Afbeelding
Hartelijke groet,

Pim.

arend

Bericht door arend »

't zal wel zoiets geweest zijn...
Afbeelding
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Soms wel lastig, als je met een aanhanger maar 80 mag. Mensen gaan achter je kleven enzo.
Maar vanmiddag had ik nog een aanhanger vol met bakstenen. Het zal 1000 kilo geweest zijn, maar dan voelt het met 100 km wel instabiel aan. Toch maar terug naar 80 :)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Er zijn wel eens verstandige mensen die een klein beetje te hard rijden, maar er zijn ook gekken die onverantwoord levensgevaarlijk te hard rijden.
Ik kan me best voorstellen dart je met je caravan wel eens 100 of 110 rijdt, maar 175 km per uur dat doen velen nog niet met alleen een personenwagen.
Dergelijke figuren moet men dan ook maar hard aanpakken, wat mij betreft gelijk opsluiten dan heeft hij vast een goed begin van de vakantie.
takkie

Bericht door takkie »

En hierbij nog een waarschuwing:!

Ouders vergeten kind

Uitgegeven: 13 juli 2005 20:35

ROSENHEIM - Een Zweeds paar op weg naar hun vakantiebestemming heeft onderweg hun kind vergeten. Het 9-jarige meisje bleef alleen achter op een parkeerplaats op de snelweg tussen München en Salzburg nadat de ouders nietsvermoedend waren weggereden, meldde de Duitse politie woensdag.

De vader en moeder waren onderweg gestopt om naar het toilet te gaan en lieten hun slapende dochter op de achterbank liggen. Het meisje werd even later wakker en ging op zoek naar haar ouders.

Vervolgens stapten de ouders weer in de auto en reden zonder achterom te kijken weg. Pas in Oostenrijk merkten ze dat hun dochter was verdwenen. Ze schakelden de politie in en na enig zoekwerk werd het gezin herenigd.
Jelle

Bericht door Jelle »

Zijn die zweden van vorig jaar nu al weer hun kind vergeten:pu
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Goede ouderzorg...;)
Plaats reactie