JARIG
JARIG
Jona is jaarig Hoeraaah!!!
Gefeliciteerd!!:bou::bou:
:bou::bou::bou::bou:
Gefeliciteerd!!:bou::bou:
:bou::bou::bou::bou:
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Heb ik het goed en is vandaag Memento twee keer jarig? Wordt hij nu 22 of 44. Wie help mij uit deze impasse?
Maar iig gefeliciteerd. Trouwens ook de anderen die op lijstje staan bij deze.
Maar iig gefeliciteerd. Trouwens ook de anderen die op lijstje staan bij deze.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Hoi lief,
Ook van mij heel erg gefeliciteerd (vanmorgen om 4 uur al gedaan :bu maar nu nog een keer.
Ja ik weet dat ik stiekum uit bed ben.... (voor de niet ingelichte, ik ben ziek en lig bij memento thuis en memento is aan ut werk:#
Wie wil mij opzadelen met een oude bok:?
Groetjes vlinder
Ook van mij heel erg gefeliciteerd (vanmorgen om 4 uur al gedaan :bu maar nu nog een keer.
Ja ik weet dat ik stiekum uit bed ben.... (voor de niet ingelichte, ik ben ziek en lig bij memento thuis en memento is aan ut werk:#
Wie wil mij opzadelen met een oude bok:?
Groetjes vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- ndonselaar
- Contacteer: