Meld hier zaken over de examens...
Zoon is aangemeld voor het Hoornbeeck in Rotterdam, voor een opleiding in de handel.Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Gefeliciteerd iedereen!
Marjan, ik sta ingeschreven bij Nederlands in Utrecht.
En wat gaan je kinderen doen?
Dochter gaat ook naar Utrecht: HBO gebarentaal.
Ga jij HBO doen of universiteit?
Be yourself, there are plenty of others.
Ik zit op de Driestar in Gouda en doe Vmbo-gt en er waren er 7 gezakt, niet alle definitief maar tog..:#Oorspronkelijk gepost door Marjan
De Driestar:
Opleiding Slagings-percentage
Vmbo-gt 94
Vmbo-kb 97
Vmbo-bb 95
Vmbo-lwt 60
Lekkerkerk 94
Leiden 100
Havo 87
Lyceum 92
[Aangepast op 20/6/05 door Anity]
Lyceum was vorig jaar 100% (na 2 mensen met een her die het ook haalden)Oorspronkelijk gepost door Marjan
De Driestar:
Vmbo-gt 94
Vmbo-kb 97
Vmbo-bb 95
Vmbo-lwt 60
Lekkerkerk 94
Leiden 100
Havo 87
Lyceum 92
Was het nu veel moeilijker?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Geen idee:,Oorspronkelijk gepost door refoLyceum was vorig jaar 100% (na 2 mensen met een her die het ook haalden)Oorspronkelijk gepost door Marjan
De Driestar:
Vmbo-gt 94
Vmbo-kb 97
Vmbo-bb 95
Vmbo-lwt 60
Lekkerkerk 94
Leiden 100
Havo 87
Lyceum 92
Ik weet het niet. Het kan ook een gewone schommeling zijn. Mijn dochter had wel bijvoorbeeld haar Nederlands heel slecht gemaakt, terwijl dat normaal geen slecht vak is. Ze stond een 7.7, haalde een 3.9 voor het examen (auw) en haalde dus net een zesje op de lijst. Er waren er meer die veel moeite met Nederlands hadden.Oorspronkelijk gepost door refoLyceum was vorig jaar 100% (na 2 mensen met een her die het ook haalden)Oorspronkelijk gepost door Marjan
De Driestar:
Vmbo-gt 94
Vmbo-kb 97
Vmbo-bb 95
Vmbo-lwt 60
Lekkerkerk 94
Leiden 100
Havo 87
Lyceum 92
Ik vind het veel interessanter hoe het komt dat Leiden 100% heeft gehaald. Zou het kleinschalige beter werken?
Be yourself, there are plenty of others.
Dat (schommeling) geldt dan in nog sterkere mate voor Leiden. Want daar is de groep een stuk kleiner, en dus zal de afwijking van het gemiddelde een stuk groter zijn :eurOorspronkelijk gepost door MarjanIk weet het niet. Het kan ook een gewone schommeling zijn. Mijn dochter had wel bijvoorbeeld haar Nederlands heel slecht gemaakt, terwijl dat normaal geen slecht vak is. Ze stond een 7.7, haalde een 3.9 voor het examen (auw) en haalde dus net een zesje op de lijst. Er waren er meer die veel moeite met Nederlands hadden.Oorspronkelijk gepost door refoLyceum was vorig jaar 100% (na 2 mensen met een her die het ook haalden)Oorspronkelijk gepost door Marjan
De Driestar:
Vmbo-gt 94
Vmbo-kb 97
Vmbo-bb 95
Vmbo-lwt 60
Lekkerkerk 94
Leiden 100
Havo 87
Lyceum 92
Ik vind het veel interessanter hoe het komt dat Leiden 100% heeft gehaald. Zou het kleinschalige beter werken?
Neemt niet weg dat ik wel denk dat kleinschaligheid idd een positieve invloed kan hebben op de resultaten.
Klopt, Leiden zit er altijd heel goed bij. Ik denk dat een paar factoren meespeelt.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Als ik dit een beetje bekijk, doet Leiden het consequent goed.
- De kleinschaligheid, waaruit voortkomt:
- Kleine groep docenten dus je 'went' meer en sneller aan de manier van uitleg van een docent.
Het is dan ook ideaal als tijdens het 3de en 4de leerjaar (of hoger) dezelfde docent les geeft.
Maar dat hebben ze op de Peter Zandt ook in Kampen!Oorspronkelijk gepost door kridjeKlopt, Leiden zit er altijd heel goed bij. Ik denk dat een paar factoren meespeelt.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Als ik dit een beetje bekijk, doet Leiden het consequent goed.
- De kleinschaligheid, waaruit voortkomt:
- Kleine groep docenten dus je 'went' meer en sneller aan de manier van uitleg van een docent.
Het is dan ook ideaal als tijdens het 3de en 4de leerjaar (of hoger) dezelfde docent les geeft.