Meld hier zaken over de examens...
Meld hier zaken over de examens...
Mensen die examen doen kunnen hier desgewenst hun ervaringen kwijt.
Als anderen hun examenverhalen van vroeger kwijt willen, dan kan dat ook.
Kortom, alles wat met examen te maken heeft - dus ook rijexamen - hier neerzetten.
Dinsdag is heel Gouda afgezet. Omdat D... ik bedoel omdat mijn zoon z'n eerste rijles krijgt.
Kortom, alles wat met examen te maken heeft - dus ook rijexamen - hier neerzetten.
Dinsdag is heel Gouda afgezet. Omdat D... ik bedoel omdat mijn zoon z'n eerste rijles krijgt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Oorspronkelijk gepost door refo
Oh.. wens em succes! Is dat Leo?
Gr,
Kevertje
ach Daphne, over 10 dagen weer een nieuwe kans http://www.refomarkt.nl/menu.php?showArtikel=760 

Oja ik was ook geslaagd!!!
Ik was het even vergeten door al dat gedoe met die neusoperatie, maar de dag nadat ik geopereerd was kreeg ik een brief met het bericht dat ik alle modules van mijn opleiding voldoende afgerond heb en nu dus geslaagd ben! Maar eigenlijk wist ik het al een paar weken want ik had een 7,8 voor mijn eindpresentatie (zie hier)
Ik ben nu lekker aan het solliciteren en het zou kunnen dat ik al héél snel een baan heb... heb namelijk gisteren al een gesprek gehad.
(heel fijn natuurlijk, maar ik word wel een beetje jaloers als ik lees dat Lebaoth 3 maanden vakantie heeft...)
Ik was het even vergeten door al dat gedoe met die neusoperatie, maar de dag nadat ik geopereerd was kreeg ik een brief met het bericht dat ik alle modules van mijn opleiding voldoende afgerond heb en nu dus geslaagd ben! Maar eigenlijk wist ik het al een paar weken want ik had een 7,8 voor mijn eindpresentatie (zie hier)
Ik ben nu lekker aan het solliciteren en het zou kunnen dat ik al héél snel een baan heb... heb namelijk gisteren al een gesprek gehad.
(heel fijn natuurlijk, maar ik word wel een beetje jaloers als ik lees dat Lebaoth 3 maanden vakantie heeft...)
Ook drie maanden vakantie... Gelukkig wel met wat baantjes en allerlei plannen! Dochter is zeker geslaagd, die kon bijna niet meer zakken, van zoon moeten we het maar afwachten.
Marjan, hoe gaat het met je kinderen?
:bou::bou:
Overigens is de hele familie aan het veranderen, oudste is klaar met zijn mbo-opleiding, en jongste komt van de basisschool af. Rommelige tijden dus.
Be yourself, there are plenty of others.
Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door refo
Oh.. wens em succes! Is dat Leo?
Gr,
Kevertje
Krijg ik nog antwoord, refo?
:!