Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik ben zo kwaad.
1 januari 2005 had ik besloten om niet meer hard te gaan rijden in de auto. Het lukte me aardig en ik voelde me er ook relaxter achter het stuur zitten.
Op 6 mei jl. reed ik door Deventer en ineens FLITS!! Heel onbewust reed ik te hard en werd ik door een flitscontainer op de foto gezet. Ik kreeg gisteren de prent thuis. Ik reed op en een weg (rondweg) waar ik 50 mocht rijden, maar ik reed 57 en na correctie 54.
Ik kan me daar zo kwaad om maken.. Dat je per 1 jan. je voorgenomen hebt om niet meer hard te rijden. Rij je een keer per ongeluk en heel onbewust iets te hard en je staat er op. KEIHARD!!
Vanaf vandaag heb ik weer lak aan de regels der wet. Ik bouw - na 2 jaar - mijn radardetector weer in de auto.
ha, heerlijke topic. Weet denk ik wel waar je geflitst bent. Is vlakbij ons kantoor. Op de rondweg. Een weg waar je altijd te hard rijd, en waar ze dus elke dag staan de nichten.
Heb er geen goed woord voor over. Bah, wat een walchelijk beroep. Dit zijn voor mij geen agenten, maar belastinginners, muggezifters etc.
Als je stukkie ver rijd richting Rijssen/Holten staat ook elke dag zo'n bak langs de kant. Busje staat 50 meter in het bos. Dat je zulk werk wilt doen. kan het me niet voorstellen.
[Aangepast op 8/6/05 door Egbert]
[Aangepast op 8/6/05 door tukkertje]