geldwolven

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik ben zo kwaad.
1 januari 2005 had ik besloten om niet meer hard te gaan rijden in de auto. Het lukte me aardig en ik voelde me er ook relaxter achter het stuur zitten.

Op 6 mei jl. reed ik door Deventer en ineens FLITS!! Heel onbewust reed ik te hard en werd ik door een flitscontainer op de foto gezet. Ik kreeg gisteren de prent thuis. Ik reed op en een weg (rondweg) waar ik 50 mocht rijden, maar ik reed 57 en na correctie 54.
Ik kan me daar zo kwaad om maken.. Dat je per 1 jan. je voorgenomen hebt om niet meer hard te rijden. Rij je een keer per ongeluk en heel onbewust iets te hard en je staat er op. KEIHARD!!

Vanaf vandaag heb ik weer lak aan de regels der wet. Ik bouw - na 2 jaar - mijn radardetector weer in de auto.

ha, heerlijke topic. Weet denk ik wel waar je geflitst bent. Is vlakbij ons kantoor. Op de rondweg. Een weg waar je altijd te hard rijd, en waar ze dus elke dag staan de nichten.

Heb er geen goed woord voor over. Bah, wat een walchelijk beroep. Dit zijn voor mij geen agenten, maar belastinginners, muggezifters etc.

Als je stukkie ver rijd richting Rijssen/Holten staat ook elke dag zo'n bak langs de kant. Busje staat 50 meter in het bos. Dat je zulk werk wilt doen. kan het me niet voorstellen.

[Aangepast op 8/6/05 door Egbert]

[Aangepast op 8/6/05 door tukkertje]
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ben zo kwaad.
1 januari 2005 had ik besloten om niet meer hard te gaan rijden in de auto. Het lukte me aardig en ik voelde me er ook relaxter achter het stuur zitten.

Op 6 mei jl. reed ik door Deventer en ineens FLITS!! Heel onbewust reed ik te hard en werd ik door een flitscontainer op de foto gezet. Ik kreeg gisteren de prent thuis. Ik reed op en een weg (rondweg) waar ik 50 mocht rijden, maar ik reed 57 en na correctie 54.
Ik kan me daar zo kwaad om maken.. Dat je per 1 jan. je voorgenomen hebt om niet meer hard te rijden. Rij je een keer per ongeluk en heel onbewust iets te hard en je staat er op. KEIHARD!!

Vanaf vandaag heb ik weer lak aan de regels der wet. Ik bouw - na 2 jaar - mijn radardetector weer in de auto.

ha, heerlijke topic. Weet denk ik wel waar je geflitst bent. Is vlakbij ons kantoor. Op de rondweg. Een weg waar je altijd te hard rijd, en waar ze dus elke dag staan de nichten.

Heb er geen goed woord voor over. Bah, wat een walchelijk beroep. Dit zijn voor mij geen agenten, maar belastinginners, muggezifters etc.

Als je stukkie ver rijd richting Rijssen/Holten staat ook elke dag zo'n bak langs de kant. Busje staat 50 meter in het bos. Dat je zulk werk wilt doen. kan het me niet voorstellen.
goed gedaan tukkertje,

Als jullie nou je lekker laten flitsen betaal ik gewoon wat minder :D:D

btw. Wat is nichten?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijshet gaat mij niet om die 30 euri. Dat vind ik echt een lachertje.
Geef dat lachertje maar aan mij dan... dan is iig al weer een stuke van mn rijexamen betaald :sne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs: Laten ze zich toch bezig houden met het straatterrorisme. Dan doen ze pas wat aan veiligheid..

Dat deden ze toch?

Even een vraagje tussendoor: zijn er grote en kleine zonden?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Egbert

Bericht door Egbert »

Her en der wat berichten aangepast omdat ik als moderator vindt dat er grenzen worden overschreden. Het lijkt mij overigens goed om dit topic maar te beëindigen daar ieders mening wel duidelijk is. Wetten zijn er niet om overschreden te worden, we horen 's zondags wel anders. Btw. het is ook wel eens goed om de decaloog door de week te lezen. Een aantal mensen hier op het forum hebben er blijkbaar behoefte aan om zich een avondje te gaan zitten schamen over hun ontboezingen. Doen zou ik zeggen kan geen kwaad.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

33 VL DG
34 VL DG
35 VL DG
70 LN KZ
74 JP PT

Zo ken ik er wel meer :)

Hou je maar aan je snelheid hier omgeving Ommen
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Per ongeluk te snel rijden... dat gebeurt gewoon iedereen wel eens. Ik zit vaak zo op de 60, binnen bebouwde kom. En ach, eens lekker het gas intrappen, ben ik vast niet de enigste :).

Maar ik denk wel dat je je moet afvragen of je gezond bezig bent, als je op een christelijk/gereformeerd forum gaat roepen om politieagenten een klap te verkopen.

Jullie zijn dan zo tegen televisie, en bijbehorende topics worden dan maar gesloten. Maar het lijkt me ook niet slim om op deze manier zelf voor een sensatieprogramma te zorgen :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Matthijs

Bericht door Matthijs »

werkelijk, wat een onzin hier allemaal.
Ik zeg nergens dat ik te hard mag rijden. Hoewel wij allen daar wel eens onbewust schuldig aan maken. Kan me tenminste niet voorstellen dat hier iemand is met rijbewijs, die nog nooit ietjes te hard heeft gereden.

Ik zeg hier alleen dat ik er van baal dat ik om een paar km. te hard een prent thuis krijg. En dat het niks met veiligheid te maken heeft. En daar kan ik me goed kwaad om maken. Het is gewoon een makkelijke manier om een geld te komen.
Het is puur de staatkas spekken. Net als de veel te hoge accijns op brandstof en rookwaar, en bpm. Dat moet ook veel meer omlaag en dan rekeningrijden voor in de plek.
Egbert

Bericht door Egbert »

werkelijk, wat een onzin hier allemaal.
Ik zeg nergens dat ik te hard mag rijden. Hoewel wij allen daar wel eens onbewust schuldig aan maken. Kan me tenminste niet voorstellen dat hier iemand is met rijbewijs, die nog nooit ietjes te hard heeft gereden.

Ik zeg hier alleen dat ik er van baal dat ik om een paar km. te hard een prent thuis krijg. En dat het niks met veiligheid te maken heeft. En daar kan ik me goed kwaad om maken. Het is gewoon een makkelijke manier om een geld te komen.
Het is puur de staatkas spekken. Net als de veel te hoge accijns op brandstof en rookwaar, en bpm. Dat moet ook veel meer omlaag en dan rekeningrijden voor in de plek.
Dank je matthijs voor de tip om rekeningrijden in te gaan voeren. Besef wel dat de leaserijders [die de grootste groep in de file zijn] er om lachen, maar dat er ook een groep is die de rijder van de rekeningen is. Dat zijn de mensen die met vaste werktijden zitten en[grotendeels] op eigen kosten van huis naar werk vv. gaan.

[Aangepast op 8/6/05 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

De politie in Nederland is een lachertje. Staken, rennen met 70 man achter een verdwaalde poema aan en kunnen een ontvluchte TBS ' er niet in de kraag pakken voordat die weer een moord pleegt. Zum :(:(:(:(
jacob

Bericht door jacob »

De politie in Nederland is een lachertje. Staken, rennen met 70 man achter een verdwaalde poema aan en kunnen een ontvluchte TBS ' er niet in de kraag pakken voordat die weer een moord pleegt. Zum :(:(:(:(
:u:u:u:u

doe niet zo gefrustreerd man.
limosa

Bericht door limosa »

De politie in Nederland is een lachertje. Staken, rennen met 70 man achter een verdwaalde poema aan en kunnen een ontvluchte TBS ' er niet in de kraag pakken voordat die weer een moord pleegt.
daar hoef je niet gefrustreerd voor te zijn, je hebt gewoon gelijk tukkert!

alleen die kots-smilies hoeven voor mij niet . . .

[Aangepast op 16/6/05 door limosa]
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door limosa
De politie in Nederland is een lachertje. Staken, rennen met 70 man achter een verdwaalde poema aan en kunnen een ontvluchte TBS ' er niet in de kraag pakken voordat die weer een moord pleegt.
daar hoef je niet gefrustreerd voor te zijn, je hebt gewoon gelijk tukkert!

alleen die kots-smilies hoeven voor mij niet . . .

[Aangepast op 16/6/05 door limosa]
pure flauwekul. Het is onzin om op basis van 3 feiten de politie een lachtertje te noemen. En daarbij heb jij als moderator ook nog eens een taak om mensen op de forum regels te wijzen. Nu stem je in met het belachelijk maken van het gezag. Lijkt me geen goede zaak.

Dat ze staken vind ik geen goede zaak. Maar scheer je dan ook de huisartsen over dezelfde kam?
Hoe ze die poema willen vangen is hun afweging. De politie zal haar inzet ongetwijfeld hebben gedaan op basis van de kennis die ze op dat moment hadden. Ik zou daar eerst eens naar gaan kijken, voordat je maar wat onzinnigs roept.

En wat betreft de TBS-er. De politie heeft hem vrij snel te pakken gekregen. Als jij denkt dat het sneller kan, zou ik solliciteren.

Tukkertje heeft dus geen gelijk, en laat samen met jou je borreltalenten zien.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door jacob
En wat betreft de TBS-er. De politie heeft hem vrij snel te pakken gekregen. Als jij denkt dat het sneller kan, zou ik solliciteren.
Snel? Lees dit eens Jacob.

http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergrond ... 21311.html
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie