geldwolven

memento

Bericht door memento »

ik weet het ik ben een snelheidsmaniak en geniet ervan om heerlijk door te crossen.
Moet ik dan zeggen dat ik het niet goed vind en dan doen alsof ik me altijd aan de toegestane snelheid hou?
Het druist bij mij tegen alles in om het zo te brengen.
De geest is wel gewillig, maar je voet is zwak...
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door refo
Om het in godsdienstige termen te zeggen: je bent tenminste eerlijk onbekeerd.
Ik vraag me af hoe het is met die visjes die mij dan toch ook nog regelmatig voorbij rijden.

Zou iedereen onbekeerd zijn die te hard rijdt?:t
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik vraag me af hoe het is met die visjes die mij dan toch ook nog regelmatig voorbij rijden.

Wie zich spiegelt aan een ander... :t
Be yourself, there are plenty of others.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door PimAls je echter tot de conclusie komt dat het verkeerd/fout/zondig is, dan kan je volgens mij niet én vergeving vragen én er mee doorgaan (zonder ertegen te strijden!)....
Dat doet de politie voor Jelle! ;)
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Je moet gewoon een eurie of 100 per maand apart leggen voor boetes :)

Ik rij veel in de stad en in wijken waar je maar 30 !!! mag Weet je hoe moeilijk het is om de naald op de 30 te houden !?

Dus ik grosier in prenten van 30 a 50 euro boete en ik leg me erbij neer ! Weet je waarom ? ik maak me niet meer druk om 7 km harder te rijden en dan een prent te krijgen het zal wel !

Na me werk wil ik naar huis en rij al jaren schadevrij. Als er in Amsterdam weer eens wat verbouwd of aangelegd moet worden halen ze op die manier geld bij de bevolking weg dus ach laat maar ik vinfd het best

Die mentaliteit heb ik gekregen toen ik ´s nachts nog wel eens naar Zoetermeer moest ! De A4 helemaal leeg op zaterdagnacht en is 4 of 5 baans en daar waar je 120 mag rij ik dan 150 Nooit meer dan 30 km per uur te hard rijden hoor want dan pakken ze je auto af !!
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Het wordt zo langzamerhand saai hier op het forum,steeds hetzelfde gezeur over de politie, k snap dat niet, je weet dat er gecontroleerd wordt, overal, op welke manier dan ook, hou je dan gewoon aan de snelheid. Het is eerlijk dat je dan zegt, dat kan ik niet altijd, (k denk namelijk dat iedereen wel eens te hard rijdt), maar wees dan niet zo onsportief om altijd de politie zwart te maken terwijl je zelf de schuldige bent.
Als er niet gecontroleerd zou worden krijg je hier in nederland een soort TT-assen op de weg, en dan hebben ze het ook weer gedaan.
veilige wegen? makkelijk 140? sure, als je een klapband krijgt ben je nergens, daar moet je ook maar eens over nadenken.

Wat denk je dat die agenten meemaken?
k kan me de foto`s nog goed herinneren, bij een groot verkeersongeval, 1 man overleden, dan kun je als politie de boel gaan afdekken en de lichaamsdelen bij elkaar zoeken, daarna is je taak nog niet afgelopen maar kun je bij een gezin gaan vertellen dat de vader nooit meer thuis zal komen omdat hij te hard reed. Vreselijk voor die mensen, maar ook voor de politie, (denk je dat die `s nachts gewoon weer kunnen slapen?,niet dus)die voorkomen dit soort dingen ook liever, maar dan worden ze weer als geldwolven uitgescholden, t spijt me, maar dan vraag ik me af waar je helemaal mee bezig bent. Dan verdedig je iets waar je geen bal verstand van hebt
Schilder de politie toch niet altijd af als een vijand, ze maken heus fouten, dat wordt ook erkend. Maar ze doen gewoon hun werk net als jij en ik.
En omdat dat werk jullie niet bevalt ga je proberen je eigen gedrag goed te spreken.
:u:u
Doen ze goed werk dan, ik merk er niets van als ik de kranten lees. de ene overval na de andere. mensen worden op straat in elkaar getimmerd, fietsers van hun fiets getrokken. oude mensen worden overvallen en noem maar op.
Nee in mijn ogen zijn er alleen maar slechte agenten en heel slechte agenten:,:,:,:,

neemt niet weg dat de aandacht meer gericht is op geld binnen halen dan op veiligheid van mensen, ook gewoon op straat.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door memento
ik weet het ik ben een snelheidsmaniak en geniet ervan om heerlijk door te crossen.
Moet ik dan zeggen dat ik het niet goed vind en dan doen alsof ik me altijd aan de toegestane snelheid hou?
Het druist bij mij tegen alles in om het zo te brengen.
De geest is wel gewillig, maar je voet is zwak...

Nou????? had ik maar een zwakke voet dan kon ik het gas niet zo diep intrappen.:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Marjan

Wie zich spiegelt aan een ander... :t

ja dat weet ik maar geeft geen antwoord op de eerste vraag.
memento

Bericht door memento »

De beste oplossing tegen te hard rijden: koop een auto die niet harder dan 120 km/uur kan...
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Je moet gewoon een eurie of 100 per maand apart leggen voor boetes :)

Ik rij veel in de stad en in wijken waar je maar 30 !!! mag Weet je hoe moeilijk het is om de naald op de 30 te houden !?

Dus ik grosier in prenten van 30 a 50 euro boete en ik leg me erbij neer ! Weet je waarom ? ik maak me niet meer druk om 7 km harder te rijden en dan een prent te krijgen het zal wel !

Na me werk wil ik naar huis en rij al jaren schadevrij. Als er in Amsterdam weer eens wat verbouwd of aangelegd moet worden halen ze op die manier geld bij de bevolking weg dus ach laat maar ik vinfd het best

Die mentaliteit heb ik gekregen toen ik ´s nachts nog wel eens naar Zoetermeer moest ! De A4 helemaal leeg op zaterdagnacht en is 4 of 5 baans en daar waar je 120 mag rij ik dan 150 Nooit meer dan 30 km per uur te hard rijden hoor want dan pakken ze je auto af !!

Nou dat behoef ik niet want vorig jaar heb ik ongeveer 90 euro betaald aan boetes en dit jaar pas 30 euri's. dus dat valt best wel mee.

Alleen als mijn vrouw een bon krijgt en dan loopt te mekkeren over de 30 euri's dan zeg ik wel eens van: niet zeuren dan moet je maar geen auto rijden, een paar keer een bon per jaar moet je er nu eenmaal bijrekenen.
En degene die dat niet heeft zal waarschijnlijk nooit zijn auto gebruiken.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door memento
De beste oplossing tegen te hard rijden: koop een auto die niet harder dan 120 km/uur kan...

:,:, Die zijn er niet meer, zelfs de kleinte haalt tegenwoordig nog wel de 135 km.:D

alhoewel als je hem niet plankgas rijdt je waarschijnlijk nog net binnen de toegestane snelheid blijft.

Maar ja dan naar oostenrijk met zo'n ukkie????? daar doe je dan bijna een jaar over om er te komen:t
refo

Bericht door refo »

:,:,:,:,

[Aangepast op 8/6/05 door refo]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

in plaatjes inserten ben ik niet goed maar kijk eens op deze site en overtuig je ervan dat nederland geheel verdwenen is onder flispalen !!!

http://www.radarfalle.de/radarfallen/im ... mplett.gif
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Doen ze goed werk dan, ik merk er niets van als ik de kranten lees. de ene overval na de andere. mensen worden op straat in elkaar getimmerd, fietsers van hun fiets getrokken. oude mensen worden overvallen en noem maar op.
Nee in mijn ogen zijn er alleen maar slechte agenten en heel slechte agenten:,:,:,:,

neemt niet weg dat de aandacht meer gericht is op geld binnen halen dan op veiligheid van mensen, ook gewoon op straat.
Een aantal maanden geleden is er bij mij op zondag ingebroken, over de inzet en opvang van de politie op dat moment niets dan lof!
Alleen zou ik na een maand nog wat horen ... 't moet nog gebeuren. Dat vind ik wel jammer, over de nazorg houden ze zich niet zo bezig.

Maar wel met flitsen! Als ze op zondagmorgen staan op een weg waar geen kip rijdt en je rijdt wat harder als 80 wordt je aangehouden. Moet je uitrekenen: 1 man staat met zon lasergeval, 2 of 3 agenten houden je later aan. Sorry hoor, maar daar heb ik toch bezwaren tegen. Wat kost dat wel niet? Houd je bezig met andere dingen! Ga daar staan op andere momenten als het drukker is, dan is het gevaarlijk om harder dan 80 te rijden.

Ik wil mezelf heus niet goedpraten, maar een beetje gefrustreerd ervan word ik wel.
Marjan

Bericht door Marjan »

Alleen als mijn vrouw een bon krijgt en dan loopt te mekkeren over de 30 euri's dan zeg ik wel eens van: niet zeuren dan moet je maar geen auto rijden, een paar keer een bon per jaar moet je er nu eenmaal bijrekenen.
En degene die dat niet heeft zal waarschijnlijk nooit zijn auto gebruiken.
Met de hand op mijn hart: ik rij nu 22 jaar auto, en zeer regelmatig ook nog, en ik heb precies 2 (twee) bekeuringen gekregen. Allebei voor een paar kilometer te hard. En nee, ik ben niet zo'n zondagsrijder met zestig op de linkerstrook :ha Ik rij zelfs regelmatig te hard. :stu
Be yourself, there are plenty of others.
Plaats reactie