precies, het gaat maar doorOorspronkelijk gepost door Jelle
En zo is het:,:,
het wachten is op de volgende topic, "Zoontje (9) leert vader MSN-nen" tot die tijd gaan we hier verder
het ligt er aaan hoe zat je deze topic bent.... anders kan k wel iets openen... mocht je er behoefte aan hebben :stuOorspronkelijk gepost door limosaprecies, het gaat maar doorOorspronkelijk gepost door Jelle
En zo is het:,:,
het wachten is op de volgende topic, "Zoontje (9) leert vader MSN-nen" tot die tijd gaan we hier verder
Terwijl je [a.s.] schoonvader rijinstructeur is geweest?Oorspronkelijk gepost door Kaw
Je hebt ook echte broers. Mijn zwager heeft 140 gereden op een dijkweggetje met mijn toen 6jarige vriendin achter het stuur.
Nee, hij is in een lang verleden ook instructeur geweest en naar verluidt een hele goeie. Maar goed ik was in die tijd nog geen 18.Oorspronkelijk gepost door KawAutomonteur toch? Nou, hij weet er van hoor.Oorspronkelijk gepost door EgbertTerwijl je [a.s.] schoonvader rijinstructeur is geweest?Oorspronkelijk gepost door Kaw
Je hebt ook echte broers. Mijn zwager heeft 140 gereden op een dijkweggetje met mijn toen 6jarige vriendin achter het stuur.