Operatie

pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Hoihoi! Het gaat de goede kant op hoor, met de neus. Ik moest net lachen toen ik de foto hier zag en met een spiegeltje ging vergelijken, wat heb ik dan nu een klein neusje vergeleken bij een paar dagen geleden...
Ik heb nog wel veel keelpijn, vooral 's morgens, omdat ik nog voornamelijk door m'n mond adem. En dat spoelen met zout doet ook zo'n pijn aan m'n keel!
Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
ik moest spoelen met 1 theelepel zout op ik dessertschaaltje water. Niet te zout maken!
Ik moet 1 theelepel op 200 ml water, is ongeveer hetzelfde denk ik. Ik maak het nu iets minder zout dan in het begin, gaat beter. Moest jij er ook bijna van :( ? Ik moet dan ook bloed uitspugen en dan ga ik echt bijna :( Maarja het schijnt goed te zijn voor de genezing...
Oorspronkelijk gepost door Moni
Nou ik vind de foto reuze meevallen hoor! Die foto's die ik heb van net na de operatie zijn smeriger!
Deze foto was anderhalve dag later.
Heb je jouw foto's ook digitaal? Ik ben benieuwd. Wat was er anders dan bij jou?
Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Nou als ze je tussenschotje recht gaan zetten dan veranderd er wel degelijk wat in je gezicht hoor. Dat was bij mijn zus duidelijk te zien. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn.
Mijn neus ziet er niet echt heel anders uit dan er voor, vind ik. In het midden is hij iets breder dan eerst. En hij is nu nog iets dikker, maar ik denk dat dat nog wel minder wordt.
Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Dus één tip ga niet lachen, want dan ga je op een gegeven moment janken.
Nog bedankt voor de tip hè! Ik heb m'n best gedaan om niet te lachen, en als ik echt moest lachen deed ik een beetje van "hù hù hù" ofzo. Dat ging nog wel. Maar zodra je je mondhoeken omhoog doet bewegen je neusvleugels en dat deed echt onwijs zeer! Inmiddels kan ik weer lachen hoor, maar als ik een hele big smile maak springen de tranen in m'n ogen (niet van het lachen)...
Moni

Bericht door Moni »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Oorspronkelijk gepost door Moni
Nou ik vind de foto reuze meevallen hoor! Die foto's die ik heb van net na de operatie zijn smeriger!
Deze foto was anderhalve dag later.
Heb je jouw foto's ook digitaal? Ik ben benieuwd. Wat was er anders dan bij jou?
Ik heb de foto's niet digitaal helaas, maarja het is ook 10 jaar geleden. Bij mij was het veel meer ingepakt ook op mijn voorhoofd zat verband en net na de operatie zaten mijn ogen ook bijna ingepakt. Ik kon alleen door kiertjes kijken en je ziet dat het later nog gebloed heeft.
Plaats reactie