Operatie
Even compleet maken:Oorspronkelijk gepost door Lizzyen dat nooit op komt dagen!Oorspronkelijk gepost door Gian
men lijdt het meest
aan 't lijden dat men vreest
...zo heeft men meer te dragen,
dan God te dragen geeft.
Het leed dat drukt is niet zo zwaar
Als 't leed voor allerlei gevaar.
en komt het eens in huis
Dan helpt Hij altijd uit
en geeft Hij kracht naar kruis.
Hier is Pingpong weer! De operatie is goed verlopen. Het herstel gaat wat te langzaam naar m’n zin, maar het schijnt normaal te zijn. De pijn is me meegevallen, het was wel irritant maar niet echt ondragelijk. De eerste dagen waren het ergst, ik kon bijna niet slikken, dus moeilijk eten en drinken. Als ik ging liggen liep er van alles vanuit m’n neus m’n keel in, dus slapen lukte ook niet echt (nooit geweten dat de nacht zo lang duurt…) Ik ben al kilo’s afgevallen dus best erg verzwakt. M´n neus was zo groot als een pingpongbal!
Woensdag zijn de tampons eruit gegaan (Vlinder, mijn verhaal heb je nog tegoed, volgt nog…) en daarna is het steeds beter gegaan. Ik kan weer beter eten, al is de bovenkant van m’n mond nog wat opgezet. Vannacht heb ik eindelijk weer goed geslapen, niet tot half 5 maar gewoon tot 8 uur ofzo. Er loopt nog wel af en toe wat uit m’n neus maar ook dat schijnt normaal te zijn. Ik moet een paar keer per dag spoelen met zout water, opsnuiven door m’n neus en uitspugen door m’n mond. Dat is echt smerig! Ik heb al een zere keel en dat zout bijt zo! Maar het is beter voor de genezing en tegen korsten, dus we zetten maar door.
Zo nu zijn jullie weer ff op de hoogte! Hier zoals beloofd nog een fotootje van de neus (opgeknapte voorgevel volgens Jelle toch?) Ik hoop niet dat het te smerig is, anders verwijderen de mods hem maar…

Enne oja ze zei van te voren dat ik inderdaad kon gaan overgeven van het bloed in m’n maag. Dus ik had er wat tegen gevraagd. En ik ben helemaal niet misselijk geweest!
Woensdag zijn de tampons eruit gegaan (Vlinder, mijn verhaal heb je nog tegoed, volgt nog…) en daarna is het steeds beter gegaan. Ik kan weer beter eten, al is de bovenkant van m’n mond nog wat opgezet. Vannacht heb ik eindelijk weer goed geslapen, niet tot half 5 maar gewoon tot 8 uur ofzo. Er loopt nog wel af en toe wat uit m’n neus maar ook dat schijnt normaal te zijn. Ik moet een paar keer per dag spoelen met zout water, opsnuiven door m’n neus en uitspugen door m’n mond. Dat is echt smerig! Ik heb al een zere keel en dat zout bijt zo! Maar het is beter voor de genezing en tegen korsten, dus we zetten maar door.
Zo nu zijn jullie weer ff op de hoogte! Hier zoals beloofd nog een fotootje van de neus (opgeknapte voorgevel volgens Jelle toch?) Ik hoop niet dat het te smerig is, anders verwijderen de mods hem maar…

Enne oja ze zei van te voren dat ik inderdaad kon gaan overgeven van het bloed in m’n maag. Dus ik had er wat tegen gevraagd. En ik ben helemaal niet misselijk geweest!
- Miscanthus
- Miscanthus
Nou ik vind de foto reuze meevallen hoor! Die foto's die ik heb van net na de operatie zijn smeriger! Sterkte hoor!Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Hier zoals beloofd nog een fotootje van de neus (opgeknapte voorgevel volgens Jelle toch?) Ik hoop niet dat het te smerig is, anders verwijderen de mods hem maar…