Volgens mij kan ik 't beter weten dan Parsifal.......... ik loop wel eens in een rokje... :! (schokkende bekentenis!:D)Oorspronkelijk gepost door LecramEn jij kunt het wetenOorspronkelijk gepost door Daphneja das best rot op zo'n moment Parsifal :,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door parsifal
Het lijkt me niet fijn als ik net in een rokje loop![]()
:D
'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam (met Po
Ik bedoelde jou ookOorspronkelijk gepost door DaphneVolgens mij kan ik 't beter weten dan Parsifal.......... ik loop wel eens in een rokje... :! (schokkende bekentenis!:D)Oorspronkelijk gepost door LecramEn jij kunt het wetenOorspronkelijk gepost door Daphneja das best rot op zo'n moment Parsifal :,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door parsifal
Het lijkt me niet fijn als ik net in een rokje loop![]()
Je vergist je in dit geval. Niemand weet over wie we het hebben. Overigens is het jouw conclusie dat die man zwaar psychisch gestoord is. Misschien had hij gewoon een onbedwingbare drang.Oorspronkelijk gepost door anemoon
ik kan me, eerlijk gezegd, niet van de indruk onttrekken, dat het hier een mens betreft die zwaar psychisch gestoord is
en dat vind ik erg
en het zou beter zijn wanneer deze ernstig zieke mensen ergens liefdevol zouden worden verpleegd/behandeld
en niet op deze misselijke manier in het nieuws gebracht zouden worden zodat ze voor iedereen te kijk staan en belachelijk gemaakt worden
maar misschien vergis ik me?
:,:,:,:,:,:,:,:, Pim:,:,:,:,:,:,:,:,:
Jij gaat ook komen he naar de Bbq.... :, zorg ik alvast wel dat ik lieslaarzen aan doe.... :,:,:,:,
Ik heb de Poll uitslagen gekeken.... toch 10 mensen vinden t fijn om aan de tenen gelikt te worden :,:,:,:,:,:,:,:,
(en 8 motten er niets van hebben.... helaas kan ik nie stemmen maar ik mot er niets van hebben....
)
sluiten deze topic....
Stelletje viezerikken :, :!
[Aangepast op 7/8/04 door Daphne]
Jij gaat ook komen he naar de Bbq.... :, zorg ik alvast wel dat ik lieslaarzen aan doe.... :,:,:,:,
Ik heb de Poll uitslagen gekeken.... toch 10 mensen vinden t fijn om aan de tenen gelikt te worden :,:,:,:,:,:,:,:,
(en 8 motten er niets van hebben.... helaas kan ik nie stemmen maar ik mot er niets van hebben....

sluiten deze topic....
Als het verplicht is tenen te likken, moeten de vrouwen zich bergen. Als het ook zonder mag, houd ik me er liever verre van!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik heb de Poll uitslagen gekeken.... toch 8 mensen vinden t fijn om aan de tenen gelikt te worden :,:,:,:,:,:,:,:,
sluiten deze topic....

Maarreh, net wat ik zeg. Veel mensen vinden het fijn. Nu nog een poll of mensen het ook fijn vinden om (actief) tenen te likken. Ben benieuwd of de verhoudingen dan ook zo zijn.....
:,:,:,:,:eur.... let effe goed op!Oorspronkelijk gepost door PimAls het verplicht is tenen te likken, moeten de vrouwen zich bergen. Als het ook zonder mag, houd ik me er liever verre van!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik heb de Poll uitslagen gekeken.... toch 8 mensen vinden t fijn om aan de tenen gelikt te worden :,:,:,:,:,:,:,:,
sluiten deze topic....
Stelletje viezerikken :, :!:P
:P
Maarreh, net wat ik zeg. Veel mensen vinden het fijn. Nu nog een poll of mensen het ook fijn vinden om (actief) tenen te likken. Ben benieuwd of de verhoudingen dan ook zo zijn.....

(k dacht ut niet Adorote

Oorspronkelijk gepost door AdoroteD[font=Comic Sans MS]DE DAMES ZIJN VERPLICHT OM MET KNALRODE LIESLAARZEN TE VERSCHIJNEN IN GOUDA EN DIE OOK AAN TE HOUDEN TEVENS MET SCHIJDING IN HET HAAR NAAR HET OOSTEN GEKAMD[/font]Oorspronkelijk gepost door Daphne
sluiten deze topic....