Onderzoek voor studie

DDD
Berichten: 28485
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door DDD »

CvdW schreef:Ik veronderstel dat je docent deze enquête niet gezien heeft.
Ik begeleid ook veel stagiaires, maar op het HBO/WO ziet de docent de vragen als het goed is wel altijd van tevoren, voor zover ik weet.
-DIA-
Berichten: 32702
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:
-DIA- schreef:het woord 'ondergeschikt' kwam bij mij ook nogal vreemd over. Alsof christenen superieur zouden kunnen zijn? Dat riekt naar een vorm discriminatie als mens.
Eens, maar ik heb het opgevat als 'godsdienstige ondergeschiktheid'. En ja, dan vind ik elke godsdienst die Jezus Christus (nog) niet als God erkent, ondergeschikt.
Toch heb ik het juist anders opgevat, juist omdat deze generatie zo op discriminatie gespitst is. Men voelt zich heel snel gediscrimineerd. Ik denk dat degenen die werkelijk gediscrimineerd worden zich terugtrekken en stil worden. Maar dit kan verschillen qua karakter. Een teken des tijds is ook naar mijn inzicht dat de 'lontjes' steeds korter worden, en men explosie op explosie hoort.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Terri »

eilander schreef:
DDD schreef:
Bas van Rooijen schreef:Beste lezer,

Mijn naam is Bas van Rooijen, voor een onderzoek op school ben ik op zoek naar christelijke respondenten die mij willen helpen met het invullen van een vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ons onderzoek gaat over de kijk van christenen op andere religies. Het is geheel anoniem. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Link naar de vragenlijst: https://surveys.enalyzer.com/?pid=n6fif7r7

Alvast hartelijk dank!


Met vriendelijke groet,

Bas van Rooijen
De vragen kloppen niet, of beter gezegd de antwoorden kloppen niet.

Zo is de Sabbat zowel op vrijdag als op zaterdag, schrijf je Joden met een hoofdletter, is een rabbijn geen priester, is het niet helder wat de betekenis is van het woord 'ondergeschikt'.

Het is jammer dat je niet mag invullen wat je vindt van de kwaliteit van jouw docent. Maar een docent die deze vragenlijst goedkeurt, komt wat mij betreft voor onmiddellijk ontslag in aanmerking. Dat bedoel ik niet onaardig. Jij moet nog van alles leren. Maar van een docent mag je verwachten dat hij wel over zekere basiskennis beschikt.
Op staande voet??



:humhihi
Gebruikersavatar
Vagari
Berichten: 657
Lid geworden op: 15 aug 2014, 22:12

Re: Onderzoek voor studie

Bericht door Vagari »

-DIA- schreef:
eilander schreef:
-DIA- schreef:het woord 'ondergeschikt' kwam bij mij ook nogal vreemd over. Alsof christenen superieur zouden kunnen zijn? Dat riekt naar een vorm discriminatie als mens.
Eens, maar ik heb het opgevat als 'godsdienstige ondergeschiktheid'. En ja, dan vind ik elke godsdienst die Jezus Christus (nog) niet als God erkent, ondergeschikt.
Toch heb ik het juist anders opgevat, juist omdat deze generatie zo op discriminatie gespitst is. Men voelt zich heel snel gediscrimineerd. Ik denk dat degenen die werkelijk gediscrimineerd worden zich terugtrekken en stil worden. Maar dit kan verschillen qua karakter. Een teken des tijds is ook naar mijn inzicht dat de 'lontjes' steeds korter worden, en men explosie op explosie hoort.
Precies.
Vooraf zeggen ze: We gaan je ondervragen over je kennis over joden en moslims. Word je vervolgens alleen getest op je kennis over joden...
Raar.
Plaats reactie