dagje uit???

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:Ik ben aan het googlen voor een dagje uit voor dochter met vriendinnen.
Je schrikt wat je dan tegen komt, aan het niveau van de workshops.
Erotisch getint, noemen ze dat dan. :bobo
Heeft iemand nog een leuk idee voor meiden van rond de 17/18/19?
kleuradvies. Superleuk. Ik weet wel een leuk adresje. De betreffende mevrouw wil aan huis komen, maar je kunt ook bij haar langskomen.
Zie pb.
Hier was ik nog niet op gekomen.
Misschien nog een idee van iemand? (Helma, MM, Jolanda :) )
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: dagje uit???

Bericht door MarthaMartha »

Mara schreef:
Zita schreef:
Mara schreef:Ik ben aan het googlen voor een dagje uit voor dochter met vriendinnen.
Je schrikt wat je dan tegen komt, aan het niveau van de workshops.
Erotisch getint, noemen ze dat dan. :bobo
Heeft iemand nog een leuk idee voor meiden van rond de 17/18/19?
kleuradvies. Superleuk. Ik weet wel een leuk adresje. De betreffende mevrouw wil aan huis komen, maar je kunt ook bij haar langskomen.
Zie pb.
Hier was ik nog niet op gekomen.
Misschien nog een idee van iemand? (Helma, MM, Jolanda :) )
Hi, leuk dat je ook aan mij denkt :-)

Een workshop is het allerleukst natuurlijk.

Ik weet een adres -ergens in de wijde omgeving van Woerden, moet ik opzoeken- waar je zelf een high tea maakt met elkaar en daarna alles natuurlijk samen oppeuzelt. De recepten krijg je na afloop mee naar huis. Heel erg leuk.

Op diverse plaatsen worden natuurlijk rond deze tijd workshops gegeven 'kerstkrans / winterwerkstuk, en dat soort dingen' maken. In elk geval in Waarder/Driebruggen bij Nooitgedagt, daar is de opbrengst voor Woord en Daad.

En een dagje Sanadrome is natuurlijk heel iets anders, maar wel heerlijk ontspannend!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Yesenaer
Berichten: 451
Lid geworden op: 16 mei 2011, 17:14

Re: dagje uit???

Bericht door Yesenaer »

Een dagje uit geweest naar.. de Boekenmarkt in Elspeet.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Yesenaer schreef:Een dagje uit geweest naar.. de Boekenmarkt in Elspeet.
En, boeken gescoord?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: dagje uit???

Bericht door Orchidee »

Afgelopen week de http://www.arkvannoach.com/ bezocht, leerzaam!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: dagje uit???

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Afgelopen week de http://www.arkvannoach.com/ bezocht, leerzaam!
Staat bij ons op de agenda, maar wanneer :quoi
Nadat wij onze gekregen entreekaarten voor het Rijksmuseum verzilverd hebben, de bon voor de antislipcursus hebben ingeleverd en dochter en ik ons hebben laten verwennen op een middagje beautyfarm. Dat heb je met dit soort cadeaus, je moet gewoon eigenlijk meteen gáán. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10419
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: dagje uit???

Bericht door Zita »

Vandaag met twee logé's (5 en 7 jaar) naar het Maritiem Museum in Rotterdam geweest. Erg leuk (en met de Lidl-bon zou het helemaal goed betaalbaar zijn geweest, jammer dat ik 'm niet uitgeprint had); ze hebben zich zonder dat ik mij ermee hoefde te bemoeien dik twee uur vermaakt. De Professor Plons-afdeling is een soort thema-speeltuin, er is ook een wat meer educatieve kinderafdeling, die meer geschikt is vanaf een jaar of 7.
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: dagje uit???

Bericht door Vorst »

Zita schreef:Vandaag met twee logé's (5 en 7 jaar) naar het Maritiem Museum in Rotterdam geweest. Erg leuk (en met de Lidl-bon zou het helemaal goed betaalbaar zijn geweest, jammer dat ik 'm niet uitgeprint had); ze hebben zich zonder dat ik mij ermee hoefde te bemoeien dik twee uur vermaakt. De Professor Plons-afdeling is een soort thema-speeltuin, er is ook een wat meer educatieve kinderafdeling, die meer geschikt is vanaf een jaar of 7.
Is een erg leuk kindermuseum inderdaad.
Martijn
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34

Re: dagje uit???

Bericht door Martijn »

Vandaag of eigenlijk gisteren naar Speelnatuur geweest. Voor kinderen heel erg leuk. Ze moeten wel van modder houden.
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... peelnatuur
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: dagje uit???

Bericht door -DIA- »

Martijn schreef:Vandaag of eigenlijk gisteren naar Speelnatuur geweest. Voor kinderen heel erg leuk. Ze moeten wel van modder houden.
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... peelnatuur
Een soort OERRR? Lijkt me ver-schrik-ke-lijk! Maar daar zal de jonge garde wellicht wat anders over denken.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Martijn
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door Martijn »

-DIA- schreef:
Martijn schreef:Vandaag of eigenlijk gisteren naar Speelnatuur geweest. Voor kinderen heel erg leuk. Ze moeten wel van modder houden.
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... peelnatuur
Een soort OERRR? Lijkt me ver-schrik-ke-lijk! Maar daar zal de jonge garde wellicht wat anders over denken.
Waarom verschrikkelijk? Vlotten bouwen, modder glijbaan, doolhof, in het water spelen wat is er leuker voor kinderen?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: dagje uit???

Bericht door -DIA- »

Martijn schreef:
-DIA- schreef:
Martijn schreef:Vandaag of eigenlijk gisteren naar Speelnatuur geweest. Voor kinderen heel erg leuk. Ze moeten wel van modder houden.
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... peelnatuur
Een soort OERRR? Lijkt me ver-schrik-ke-lijk! Maar daar zal de jonge garde wellicht wat anders over denken.
Waarom verschrikkelijk? Vlotten bouwen, modder glijbaan, doolhof, in het water spelen wat is er leuker voor kinderen?
Ik was nooit zo'n kind... Mijn moeder verzuchtte wel eens: We hebben geen normale kinderen, ze vechten niet, ze zijn niet wild, ze hangen altijd als klitten aan elkaar. Waar mijn broer was, daar was ik, en waar ik was, daar was mijn broer. En zelden was er onmin.
Dus ja... Ik zie het wel dat kids daarvan kunnen genieten, maar zoiets was dus nooit aan mij besteed als kind (als dat al zou bestaan).
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: dagje uit???

Bericht door windorgel »

Ieder kind is anders. Ik hield vroeger ook niet van dit soort dingen. Zat liever te knutselen.
Maar voor andere kinderen is zand en water een heerlijke speelgelegenheid.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: dagje uit???

Bericht door Van Ewijk »

ahuibers schreef: We hoorden dat de havens van rotterdam ook erg interresant zijn maar waar moeten we dan zijn?
Als bedrijvigheid en logistieke aangelegenheden je ding zijn moet je daar zeker naar toe gaan ja.
Als romantisch dagje uit met allerlei activiteiten en vrijetijdsbestedingen zou dat echter niet gelijk in mij opkomen, maar goed, dat is persoonlijk...

https://www.portofrotterdam.com/nl/de-h ... en-en-doen
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: dagje uit???

Bericht door refo »

Vraag is van 2005
Plaats reactie