Vakantie

Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Vakantie

Bericht door Auto »

huisman schreef: Ik val sterk onder de laatste categorie.....geen Vakanz dus :hum
Hmm ik kan me vakanties herinneren dat jij met je gezin op plekken zat waar kuddes Hollanders en Hollandse refos zaten .... dus ....
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

Auto schreef:
huisman schreef: Ik val sterk onder de laatste categorie.....geen Vakanz dus :hum
Hmm ik kan me vakanties herinneren dat jij met je gezin op plekken zat waar kuddes Hollanders en Hollandse refos zaten .... dus ....
Het is nooit te laat om te inkeer te komen :D
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Vakantie

Bericht door huisman »

Auto schreef:
huisman schreef: Ik val sterk onder de laatste categorie.....geen Vakanz dus :hum
Hmm ik kan me vakanties herinneren dat jij met je gezin op plekken zat waar kuddes Hollanders en Hollandse refos zaten .... dus ....
Idd ik wordt er nog badend in het zweet wakker van. :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Vakantie

Bericht door Auto »

huisman schreef:
Auto schreef:
huisman schreef: Ik val sterk onder de laatste categorie.....geen Vakanz dus :hum
Hmm ik kan me vakanties herinneren dat jij met je gezin op plekken zat waar kuddes Hollanders en Hollandse refos zaten .... dus ....
Idd ik wordt er nog badend in het zweet wakker van. :huhu
Ik moet zeggen dat ik nooit zal vergeten hoe huisman zijn mond open viel van verbazing toen ik bij hem kwam staan en goedemiddag zei.

Ik zal verder van Huismans vakantie outfit geen mededelingen doen
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Vakantie

Bericht door eilander »

@huisman, zoek een goede psycholoog :)
Probeer in de tussentijd voor jezelf erachter te komen hoe het precies komt dat je daar zo'n hekel aan hebt, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

Wij gaan graag als gezin met z'n allen erop uit en bij een Vakanzie is dat toch wat lastiger te realiseren. Als je weg wilt is er altijd wel één die liever geanimeerd wordt. (Zonder re- dus)

Overigens hebben we wel een paar keer op zo'n park gezeten buiten de Vakanz-periode. Het zijn namelijk voordelige onderkomens. Todtnau en Sattelbogen. In Sattelbogen zit je dan als enige met een gele kentekenplaat.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Vakantie

Bericht door Auto »

refo schreef:Wij gaan graag als gezin met z'n allen erop uit en bij een Vakanzie is dat toch wat lastiger te realiseren. Als je weg wilt is er altijd wel één die liever geanimeerd wordt. (Zonder re- dus)

Overigens hebben we wel een paar keer op zo'n park gezeten buiten de Vakanz-periode. Het zijn namelijk voordelige onderkomens. Todtnau en Sattelbogen. In Sattelbogen zit je dan als enige met een gele kentekenplaat.
Ja en dan is de rest Pools :OO3
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Vakantie

Bericht door huisman »

eilander schreef:@huisman, zoek een goede psycholoog :)
Probeer in de tussentijd voor jezelf erachter te komen hoe het precies komt dat je daar zo'n hekel aan hebt, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik zit vanwege therapeutische advies op dit forum :OO3

Het hoort bij mijn rustgevoel om niet teveel bekenden/Nederlanders te zien op onze vakantie. Ik ben ook allergisch voor georganiseerde recreatieprogramma's.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vakantie

Bericht door Tiberius »

Dan moet je het zeker niet doen. :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

Auto schreef:
refo schreef:Wij gaan graag als gezin met z'n allen erop uit en bij een Vakanzie is dat toch wat lastiger te realiseren. Als je weg wilt is er altijd wel één die liever geanimeerd wordt. (Zonder re- dus)

Overigens hebben we wel een paar keer op zo'n park gezeten buiten de Vakanz-periode. Het zijn namelijk voordelige onderkomens. Todtnau en Sattelbogen. In Sattelbogen zit je dan als enige met een gele kentekenplaat.
Ja en dan is de rest Pools :OO3
Toen wij er waren was er een congres of zo van ouders met kinderen met autisme. Dat is dit jaar ook weer. https://www.autismus-oberbayern.de/inde ... =rundbrief
We hadden toen een meisje op bezoek dat het maar raar vond dat we in haar huis zaten. Het was niet uit haar hoofd te praten dat ze ergens anders thuishoorde. Nu lijken die onderkomens ook wel als dertig waterdruppels op elkaar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vakantie

Bericht door Tiberius »

Nasrani schreef:
Tiberius schreef:Ja ik.
Wij gaan al 7 jaar met Vakanz mee. Alleen nog nooit naar Virton. Maar het concept is eigenlijk voor alle parken gelijk.
Blijkbaar bevalt het dus wel.
Ik ben benieuwd.
Heb je vandaag ook de folder gekregen? Kan je alvast beginnen met de voorpret. ;)
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Vakantie

Bericht door Nasrani »

Tiberius schreef:
Nasrani schreef:
Tiberius schreef:Ja ik.
Wij gaan al 7 jaar met Vakanz mee. Alleen nog nooit naar Virton. Maar het concept is eigenlijk voor alle parken gelijk.
Blijkbaar bevalt het dus wel.
Ik ben benieuwd.
Heb je vandaag ook de folder gekregen? Kan je alvast beginnen met de voorpret. ;)
Nee nog niet. Ik las het net op facebook. Begreep dat er meer zijn die nog niets hebben ontvangen. We wachten vol spanning af. :)
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

Iedereen zijn meug. Persoonlijk moet ik er niet aan denken als ik de site bekijk. Kan me echter wel voorstellen dat mensen het prettig vinden.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Ria schreef:Naar Duitsland! heb er zin in! Heerlijk wandelen.... En naar het tropische zwembad! :yahoo
Afbeelding waar is de tijd gebleven???Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

refo schreef:Wij hebben een huis geboekt op de Rigi in Zwitserland. Wij hopen de vakantie van 1978 weer over te doen. Daar hebben we elkaar toen voor het eerst ontmoet op een Daniëlkamp.
Intussen een oud-kampganger op Facebook ontmoet. Een compleet nieuw digitaal fotoalbum vol foto's met ook ons erop gekregen. En via een andere weg een foto van ons samen toen het ongeveer een uur 'aan' was. Waarom had ik die niet?
We raken al aardig in de stemming.
Plaats reactie