Vakantie

kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door secret boy
Ik ook, Ik ga nu weg!!! TOT OVER EEN WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Jongen, we zullen je missen! :#
Jelle

Bericht door Jelle »

Als ik het hier zo lees dan krijg ik het idee dat er verschillende zijn die het toch niet echt fijn vinden om een weekje weg te gaan.
Ja, dan zou ik zeggen laat de familie gaan en blijf zelf lekker achter je PC-tje zitten forummen:,
Maar er even tussenuit is toch fijn. ja toch?:cool::cool::cool::cool:
Zon zee en strand kunnen je goed doen. en even weg van het forum? we zullen iedereen missen maar we hebben des te meeer te vertellen als we weer terug zijn.
Vakantiegangers!! geniet er van.:+
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

I am BACK :D:D:D:D:D
anne

Bericht door anne »

Nog 6 nachtjes slapen...
En dan ga ik ook genieten van ..., zee en strand!
Heerlijk genieten van het Zeeuwse Riviera...

Gegroet,
Anne

:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik wist niet dat ze in Zeeland een Riviere hadden. Ik heb altijd gedacht de het daar het regenwateriastrand was.
Nou ik zou zeggen een fijne tijd dan maar daar aan het strand.:cool: en veel zon:P
anne

Bericht door anne »

Iedereen is onder de indruk van het sterven van Pim Fortuyn. Dan blijkt weer de menselijke nietigheid en sterfelijkheid. Maar het leven gaat door. Vandaag is het zover dat ik op vakantie ga. Ik wens iedereen veel sterkte met het verwerken van het overlijden van Pim.

Een hartelijke groet van Anne
anne

Bericht door anne »

Terug van vakantie,

Ik heb heerlijk genoten. Het was droog, al dan wel geen zon...
Lieneke, ik ben nog wel in St. Laurens geweest, maar ik zag je niet. Dat meisje uit St. Laurens waar we het toen eens over hadden, heet Miranda. We hebben trouwens gekerkt in Middelburg-Centrum. Zit jij daar ook in de kerk?
Mooie kerk is dat, ook groot.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik kan het mis hebben, maar voor mijn gevoel blijft Secret boy erg lang op vakantie!
Jelle

Bericht door Jelle »

Secret Boy schreef toch op 2 mei dat hij weer terug was?
Ik zie hier ook niets van hem, misschien moet hij nog een beetje bijkomen van die vakantie.;)
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Dat kan het zijn ja! :sleep:

Of misschien werd de telefoonrekening van pappie en mammie te hoog! :,:,
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Of misschien werd de telefoonrekening van pappie en mammie te hoog
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Nee sorry, kheb et op tmoment hartstikke druk op school.
:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

YES :bou::bou::bou::bou:

Onze 'BOY' heeft weer iets van zich laten horen. Gelukkig!
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door anne
Terug van vakantie,

Ik heb heerlijk genoten. Het was droog, al dan wel geen zon...
Lieneke, ik ben nog wel in St. Laurens geweest, maar ik zag je niet. Dat meisje uit St. Laurens waar we het toen eens over hadden, heet Miranda. We hebben trouwens gekerkt in Middelburg-Centrum. Zit jij daar ook in de kerk?
Mooie kerk is dat, ook groot.
Ha Anne,
Miranda ken ik niet echt, volgens mij.
Een mooie kerk ja, maar daar kerk ik niet...

Groetjes,
Lieneke :)
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is nog maar een paar dagen en dan ben ik hier voor twee en halve week weg en hoop ik in mexico te zitten.
Helaas daar geen geforum of misschien op afgesproken tijd met Admin.
Zullen we nog last krijgen van afkick verschijnselen? Dinsdag a.s. moeten we s´morgens al om 4.30 uur op schiphol zijn en vertrekken als het goed gaat om 6.30 uur en komen dan om 14.00 uur aan in Mexico stad. Lekker snel want we lopen 7 uur tijdsverschil in. Heb ik ook eens een dag van 31 uur.
En kaarten, helaas die verzenden we niet of misschien?
Twee weken om weer eens even helemaal bij te komen van alle werkzaamheden en inspanning.
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Opa Jelle,

The Critical Brother wenst jou (without critic) een heel fijne vakantie en "behouden vaart".
De vraag is natuurlijk of de forumkinderen zonder jouw (groot)vaderlijk toezicht elkaar niet in de haren vliegen.................


The Critical Brother (o.a. van forummers die zo tussen neus en lippen door even melden dat ze op vakantie gaan....) :thu
Plaats reactie