Vakantie

wpv

Bericht door wpv »

[

Je moet er wel rekening houden, dat iedereen je in de gaten houd.

Hoezo? in de gaten gehouden? is dit dan hinderlijk en noem als het kan eens wat voorbeelden?
groetjes van Billy
De sociale controle is nogal groot. Wanneer je zondags naar een andere kerk dan de gergem gaat, dan heb je wat uit te leggen.
Wanneer je geen moeite hebt met sociale controle, dan is het verder een prima camping. :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Advies voor Noorwegen-gangers: neem klamboe mee. Ik ben er nooit geweest, maar hoorde dat er nogal wat muggen zitten.
anne

Bericht door anne »

Ik zie al die plannen voor de vakantie...
Heerlijk!
Ik zoek nog iemand die dit jaar ook alleen is met de vakantie.
Ik ben met het laatste jaar van mijn studie bezig. Ben bijna 23 jaar en een meisje.
Ik zou graag met een reisgezelschap gaan.
Lijkt het je wat?
de Paus

Bericht door de Paus »

Hoogstwaarschijnlijk zoek ik met Beter-Uit weer een camping in Italie op: de Adriatische Riveira. Met excursies naar Venetie en Florence!
Italie is echt een schitterend land. Vorig jaar ben ik in Toscane geweest. Ook ben ik in Rome, Pisa geweest. En iedereen wil ik het aanraden: het eiland Elba!!! Een eiland om op verliefd te worden :in

de paus
Jelle

Bericht door Jelle »

Bezoek in je vakantie ook eens de stad Gouda. Gouda heeft een mooie binnenstad, een schitterend stadhuis (volgens mij is refojongere daar geweest,gezien het Goudse stadhuis) :, Maar de St. Janskerk met de wreld beroemde gebrandschilderde ramen zijn de moeite van het bezigteigen waard. :-
donor

Bericht door donor »

Donor hoopt dit jaar naar Scotland te gaan.

De reis is al volgeboekt :, ,dus je kan er niet meer bij. Ik kan je alleen op de wachtlijst zetten.

Vorig jaar naar Engeland geweest (2x). De moeite waard. Veel gewandeld, en niet vliegen, maar met de boot.
Aanrader.

Noorwegen, US, Zwitserland en IJsland staan op het verlanglijstje.
Aapje

Bericht door Aapje »

ik weet nog iets:

Een oude boerderij in Nederhemert aan de dijk langs de Maas met roeiboot en plaats voor misschien wel 20 personen.

Leuke en gezellige buren.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zou het graag doen mara ben bang dat ik dan dagelijks een aap over de vloer heb die over herbalife begint te zeuren!!!
en juist op vakantie wil ik veeeell lekker eten!! :- :bou: :, :D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Aapje

Bericht door Aapje »

Wij zeuren nooit over Herbalife en zeggen ook nooit dat je het moet gaan gebruiken maar als je er zelf naar vraagt geven wij adviesen.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou Billy veel en lekker eten in de vakantie is natuurlijk nooit weg.
En als je dan Herbalife van Aapje bij je hebt kan je dat altijd nog gebruiken als het teveel uit de hand gelopen is.
Wel oppassen dat je niet teveel gebruikt want volgens mij krijg je dan last van de elastiek lijn. :, :bou: :D
Lecram

Bericht door Lecram »

Wij zeuren nooit over Herbalife en zeggen ook nooit dat je het moet gaan gebruiken maar als je er zelf naar vraagt geven wij adviesen.
Zien jullie het??? Herbalife is gewoon vies
Aapje

Bericht door Aapje »

[/quote]

Zien jullie het??? Herbalife is gewoon vies [/quote]

Lieve Lecram,

Misschien is het ook voor jou een advies om beter de vragen en de onderwerpen te lezen want we zitten hier bij vakantie en niet bij het onderwerp Herbalife en als jij nu overal waar ik wat zeg over Herbalife begint dat stop ik snel met discussieren want ik heb het al druk zat met Herbalife en ik wil ook weleens zonder Herbalife. Gek he?
Maar werk jij dag en nacht?
ik niet en als ik met jou over Herbalife wil discussieren dan doen we dat bij het onderwerp Herbalife.

Dank u voor u medewerking.

:in
Adje

Bericht door Adje »

Aapje, jij gaat in de zomervakantie naar Herbalivia???
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik denk dat ik deze zomervakantie maar eens naar La Balconia gaat. Daar hebben ze alles wat je thuis ook hebt en daarom voel je je daar thuis. :, ;)
Plaats reactie