Vakantie

Aapje

Bericht door Aapje »

Beste mensen,

ik ga naar Halle of naar Round House ik kan eigenlijk niet kiezen.
Heeft iemand een advies voor mij.
Aapje

Bericht door Aapje »

Is het leuk om met Kreijkes op vakantie te gaan?
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik weet niet of het leuk is met Kreijkes op vakantie. Ik ga liever samen met mijn vrouw kunnen we onze eigen gang gaan.
Zijn er al die een vakantie besproken hebben voor van de zomer?
Ik heb inmiddels een vakantie geboekt naar Mexico. Ben er nooit geweest en ik ben zelfs nog noot zover weg geweest.
Alleen het vliegen er heen staat me tegen, ruim 17 uur onderweg om er te komen, uren lang krap zitten in zo.n vliegtuig vind ik helemaal niks.
En dan het toilet in dat vliegtuig op de foto (met groothoek lens) kan je bijne liggen op het toilet maar ik werkelijkheid ben je bang dat als je er binnen staat je de deur bijna niet dicht kan krijgen:,
We hopen ik elk geval daar de maja tempels te bezichtigen en wat al nog niet meer. trouwens ik dacht dat maja´s bijen waren maar dat blijkt ook al niet zo te zijn.;)
Ik ben benieuwd waar iedereen zoal heen gaat

[Veranderd op 11/4/02 door Jelle]
Aapje

Bericht door Aapje »

Jelle in ieder geval een hele goeie reis en wel thuis.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Aapje
Is het leuk om met Kreijkes op vakantie te gaan?
Heb er geen ervaring mee. Mijn zus is vorig jaar met Kreijkes op vakantie geweest en die had het wel naar zijn zin. Het moet denk ik wel bij je passen.

Verder heb ik zelf nog geen eigen vakantie geboekt! Ik ga i.i.g. een jongenskamp van de Danielkampen leiden. Ik hoop zelf nog een persoonlijke vakantie te boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportieve vakantie met veel lopen; natuurlijk in de schitterende bergen. Hebben jullie tips/ideeen?????:!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

heerlijk 2 weken naar HET refo-oord in AAgtekerke.

Voor het eerst en ben erg benieuwd of het me daar bevalt!!!

i.i.g. vond ik de Beter-Uit Camping in de Dordogne vorig jaar ook heel leuk en gezellig dus hebben we de smaak van een ""camping"" wel te pakken gekregen.

Natuurlijk wel in een comfortabele sta-caravan!!

ik krijg er nu al zin in:bou::bou::bou::bou:

lekker fietsen, zwemmen, vliegeren heeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrlijk

[font=Arial Black]MORE SUN & WIND; MORE FUN[/font]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Ik ben jaren in aagtekerke op vakantie geweest. Alleen niet op de camping. IN een huisje. We haalden wel altijd patat daar bij de snackbar op schoolzicht :D:D:D:D:D:D:D
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Heerlijk twee weken naar HET refo-oord in AAgtekerke
Hee, vereer je Sint Laurens nog even met een bezoekje! Koffie staat klaar hier!
(Ligt er ongeveer 10 kilometer ervandaan, volgens mij) :)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

:bou::bou::P:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hou alleen niet van de naam van Camping Schoolzicht.

Ik had vroeger al zo´n hekel om naar school te gaan en om nu met de vakantie ook nog tegen of in schoolzicht te gaan zitten staat me helemaal niet aan.

Volgens mij hadden ze er beter Schoonzicht van kunnen maken dan was ik er zeker heengegaan.:,
Calvo

Bericht door Calvo »

Leuk Billy dat je naar Zeeland komt. Daar doe je goed aan! Ik zou maar zeggen:

Welkom in Zeeland!:,

Enne, ik ga over drie weekjes naar Roemenie op kamp met school. Zijn er meer mensen die daar geweest zijn. In de zomervakantie ga ik verder nog naar Duitsland, met de family, en nog met een paar vriendinnen naar een camping in Haamstede!

Groetjes!!
Jelle

Bericht door Jelle »

Billy als je naar Aagtekerke gaat niet vergeten zwembroek maar vooral regenjas mee te nemen.
Ik hoorde dat Aagtekerke de plaats was waar in Nederland de meeste regen viel, vooral in de zomer.:,:,:,
Aapje

Bericht door Aapje »

Hello Boys and Girls,

I was talking in English.

Vandaag heb ik samen met 4 vriendinnen een vakantie geboekt naar Schotland met Kreijkes, dit lijkt me echt toppie 6 dagen in een ander land. (nooit geweest namelijk)
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

We gaan met de meivakantie heerlijk een weekie naar Zeeland. 'k het er echt zin in jonge lekker luiere en niks doen. Een hele week niet aan school hoeve te denke en tot 12 uur op bed ligge :sleep::sleep::sleep: Wat gaan jullie doen in de mei-vakantie? :-:bou::-:bou::-:bou::,:D:P
Plaats reactie