Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Als je in de tuin een tegel oplicht, heb je een safaripark in het klein. Je moet het alleen willen zien...
Mona Lisa
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 feb 2007, 14:15

Bericht door Mona Lisa »

Unionist schreef:Als je in de tuin een tegel oplicht, heb je een safaripark in het klein. Je moet het alleen willen zien...
buitengewoon zinvolle opmerking, met een stukje fietsen is het ook altijd geweldig wat je ziet, als je het wilt zien

maar met kinderen is een echte dierentuin toch wel mooi, en eerlijk gezegd ga ik er zelf ook nog altijd graag naar toe
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik zie ook liever een olifant dan een pissebed hoor.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Unionist schreef:Ik zie ook liever een olifant dan een pissebed hoor.
Dan heb je, denk ik, nooit een pissebed bestudeerd.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mona Lisa schreef:
Unionist schreef:Als je in de tuin een tegel oplicht, heb je een safaripark in het klein. Je moet het alleen willen zien...
buitengewoon zinvolle opmerking, met een stukje fietsen is het ook altijd geweldig wat je ziet, als je het wilt zien

maar met kinderen is een echte dierentuin toch wel mooi, en eerlijk gezegd ga ik er zelf ook nog altijd graag naar toe
Ik ook! Bovendien vind ik het vaak ook nog erg leerzaam. Wij genieten altijd enorm van zo'n dag.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Je krijgt als je de Rotterdampas in bezit hebt 50% korting op gezinsabonnement Blijdorp. Kortom, voor 75 EUR heb je een jaar lang met je hele gezin toegang.
Adorote

Bericht door Adorote »

Den onbetaalbaarheid der culturele instellingen rijzen den pan uit zo ook de museum ,openbaarkustbezit, een gezin kan niet meer bij hun kunstbezit door den hogen prijzen van toegang.

Hollander/Nederlander let op uw zaak en eigendom der verworven kunsten .
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:openbaarkustbezit, een gezin kan niet meer bij hun kunstbezit door den hogen prijzen van toegang.
gij raast, met uwesen hogen prijzen van den toegangen :mrgreen:
de kust is inderdaad openbaar, en vrij toegankelijk :wink:
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Adorote schreef:Den onbetaalbaarheid der culturele instellingen rijzen den pan uit zo ook de museum ,openbaarkustbezit, een gezin kan niet meer bij hun kunstbezit door den hogen prijzen van toegang.

Hollander/Nederlander let op uw zaak en eigendom der verworven kunsten .
Volgens mij hoeft een bezoek aan het openbaar kust bezit niet zoveel te kosten, hooguit een parkeerbon en een ijsje in een strandtent.
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef:openbaarkustbezit, een gezin kan niet meer bij hun kunstbezit door den hogen prijzen van toegang.
gij raast, met uwesen hogen prijzen van den toegangen :mrgreen:
de kust is inderdaad openbaar, en vrij toegankelijk :wink:

Ja ja maar hoedan ook de prijzen liggen toch behoorlijk hoog.

Bij voorbeeld het spoorweg museum een kinderparadijs, kind van af drie jaar meer dan tien euro toegangsgeld. Tel uit je winst.

:mrgreen: :wink:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Bij voorbeeld het spoorweg museum een kinderparadijs, kind van af drie jaar meer dan tien euro toegangsgeld. Tel uit je winst.
Dat doe je dan de 2e zaterdag in september: Monumentendag, veel musea e.d. gratis toegankelijk.
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef:Bij voorbeeld het spoorweg museum een kinderparadijs, kind van af drie jaar meer dan tien euro toegangsgeld. Tel uit je winst.
Dat doe je dan de 2e zaterdag in september: Monumentendag, veel musea e.d. gratis toegankelijk.


Zelf heb ik een museum kaart, en nageslacht is mij vreemd en kan alles betalen wat ik maar wil.

Het gaat derhalve om het gemiddelde gezin van vier kinderen en man met goed salaris maar niet top en de moeder met een klein baantje, Veel geld voor zo n gezin even een dagje uit naar hun eigen gezamelijke bezittingen van kunst en trein in stalling terbezichtiging en zo.En met Pa en Moe naar de speelltuin kost heden ten dage in deze 21 e eeuw ook wel een aardige duit. Zegt u het maar :P
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

myster schreef:
Egbert schreef: Burgers bush daar heb ik mijn hart aan verloren, het is te ver rijden maar anders zou ik hier een abonnement opnemen en daar mijn konijn uitlaten ipv bij ons langs de slootkant [nu vraag je je af "konijn uitlaten?" ja want ik heb geen hond, de papagaai en kinderen willen niet aan de lijn en de cavia neemt te kleine stapjes dus blijft het konijn over]
Vergeleken bij Ouwehands vinden wij Burgers niet echt geweldig.
Ach, laat ik maar eerlijk bekennen: Wij hebben ons hart verloren aan Ouwehands. We nemen om het jaar een jaarabonnement. Als het regent of anderzins slecht weer is kunnen de kinderen heerlijk spelen in Ravot Apia. En als het weer een klein beetje meezit, gaan we beren en leeuwen kijken :D

BTW. Egbert heeft nu ook ratten en die zijn ook goed uit te laten en bovendien is de Cavia ondertussen wijlen [het konijn ook maar die is ververst] Verder als Myster goed leest heb ik het over burgers Bush en niet zozeer over Burgers Zoo.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Egbert schreef:
myster schreef:
Egbert schreef: Burgers bush daar heb ik mijn hart aan verloren, het is te ver rijden maar anders zou ik hier een abonnement opnemen en daar mijn konijn uitlaten ipv bij ons langs de slootkant [nu vraag je je af "konijn uitlaten?" ja want ik heb geen hond, de papagaai en kinderen willen niet aan de lijn en de cavia neemt te kleine stapjes dus blijft het konijn over]
Vergeleken bij Ouwehands vinden wij Burgers niet echt geweldig.
Ach, laat ik maar eerlijk bekennen: Wij hebben ons hart verloren aan Ouwehands. We nemen om het jaar een jaarabonnement. Als het regent of anderzins slecht weer is kunnen de kinderen heerlijk spelen in Ravot Apia. En als het weer een klein beetje meezit, gaan we beren en leeuwen kijken :D

BTW. Egbert heeft nu ook ratten en die zijn ook goed uit te laten en bovendien is de Cavia ondertussen wijlen [het konijn ook maar die is ververst] Verder als Myster goed leest heb ik het over burgers Bush en niet zozeer over Burgers Zoo.
Die Bush is het paradepaardje van Burgers Zoo. En juist daar vinden we niets aan. Wel één keertje om zomaar door te lopen. Maar geef mij maar een dierentuin met dieren. En dan niet die sporadische vogeltjes die in de Bush rondvliegen. Maar ieder zijn/haar smaak. Gelukkig dat er mensen zijn die het wel leuk vinden toch? En ik weet dat wij een uitzondering op de regel zijn, zo in de wandelgangen te beluisteren...
Plaats reactie