Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Dierentuinen etc. onbetaalbaar?

Bericht door refo »

Voor de grote gezinnen die vanwege de hoge entreeprijzen van dierentuinen etc daar nauwelijks meer komen wil ik de volgende link onder de aandacht brengen. http://www.zooantwerpen.be/nl/praktisch ... p?choice=7
Lecram

Bericht door Lecram »

Waarom naar Antwerpen als Blijdorp in Rotterdam ook die mogelijkheid biedt? Wellicht dat meer nederlandse dierentuinen abonnementen aanbieden.
Leuke van Blijdorp is dat je een toegangskaartje voor o.a. Antwerpen en Artis erbij krijgt.
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ik dacht in een ander topic te lezen dat dierentuinen onchristelijk waren? Of was dat alleen circussen en dolfinaria (meervoud van dolfinarium...)? Vallen dierentuinen in een andere cateregorie en zo ja: waarom?
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

:bou: Néééé Madtice, uit den boze die dierentuinen. Dus omhoog met die prijzen zodat niemand er heen gaat!!
:,:,:,:,:,:,

[Veranderd op 27/11/02 door rekna]
Alex

Bericht door Alex »

Haha wil iemand een leuke interassante Topic openen krijgt hij zulke aanvallen.

Maar ik ben het wel met de laatste twee eens. Dieren horen in de WEI

Groeten Alex
Olli

Bericht door Olli »

Ja hoor en als we zo gaan beginnen:

Eendjes horen in het water, als je maar zorgt dat je je schaapjes op het droge hebt:,:,:,:,
Adje

Bericht door Adje »

Maar ik ben het wel met de laatste twee eens. Dieren horen in de WEI
Vissen, Giraffes en ijsberen in de Wei?

tMoet niet gekker worden! :!

;)
england

Bericht door england »

Nou, ik hoop over anderhalve week toch lekker naar Burgers Zoo te gaan, hoor! Echt prachtig! Ik loop me er nu al op te verheugen, behalve op het toegangskaartje...Zeldzaam duur, hoor... Klagen ze wel eens dat Engeland zo duur is, nou bij jullie is het niet veel goedkoper met die belachelijke Euro's, hoor... :(
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Een niet al te dure dierentuin (diere dierentuun zeggen ze in Zeeland) is De Wissel in Epe. Geen leeuwen tijgers en olifanten maar allemaal kleine beestjes miniaapjes en dwergneushoorntjes enzo. Heel leuk voor de kleine blagen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Zucht..........

Volgens mij zijn Hollanders dommer dan Belgen......

Ik zal het langzaam uitleggen.

1. Je koopt bij de ANtwerpse Zoo een abonnement.
2. Daarvoor betaal je 124 euro voor ouders plus ALLE, herhaal ALLE inwonende kinderen beneden de 18. Voor ieder kind boven de 18 dat thuis woont betaal je 12,50 extra.
Gesnapt??
Dan ga ik verder.
Met dat abonnement kun je naar Antwerpen Zoo, natuurlijk. Maar ook:

1. Tweemaal met z'n allen naar dierenpark Amersfoort
2. Tweemaal met z'n allen naar Hellendoorn
3. Tweemaal naar Blijdorp
4. Tweemaal naar Artis
5. Onbeperkt naar de Beekse bergen
6. Tweemaal naar het Dolfinarium

Plus nog allerlei andere voordelen.

Doe ermee wat je wilt. Ik hou m'n mond er nu over.
:sne:stu
limosa

Bericht door limosa »

Oooohhh, bedoeoel je 't zoooo . . . . .

Een abonnement voor Blijdorp kost € 135,- per jaar voor een gezin (twee ouders/verzorgers en inwonende kinderen t/m 17 jaar). Dus dat scheelt niet zo heel veel. Ook dan extra's: 2x gratis toegang tot Artis en Antwerpen ZOO/Planckendael, gratis een aantal introducés meenemen, 6x per jaar het magazine 'Blijdorp Blad', korting op Blijdorp-arrangementen zoals verjaarspartijtjes & ZOOcamp, korting op de toegang van o.a. de Efteling, Sixflags, Naturalis, het Museon en nog vele andere voordelen. Vooral van de mogelijkheid om een aantal introducés mee te nemen maken we altijd dankbaar gebruik: opa/oma's, vriendjes/vriendinnetjes.

limosa
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Origineel geplaatst door england
Nou, ik hoop over anderhalve week toch lekker naar Burgers Zoo te gaan, hoor! Echt prachtig! Ik loop me er nu al op te verheugen, behalve op het toegangskaartje...Zeldzaam duur, hoor... Klagen ze wel eens dat Engeland zo duur is, nou bij jullie is het niet veel goedkoper met die belachelijke Euro's, hoor... :(
Burgers bush daar heb ik mijn hart aan verloren, het is te ver rijden maar anders zou ik hier een abonnement opnemen en daar mijn konijn uitlaten ipv bij ons langs de slootkant [nu vraag je je af "konijn uitlaten?" ja want ik heb geen hond, de papagaai en kinderen willen niet aan de lijn en de cavia neemt te kleine stapjes dus blijft het konijn over]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Alex

Bericht door Alex »

Origineel geplaatst door Adje
Maar ik ben het wel met de laatste twee eens. Dieren horen in de WEI
Vissen, Giraffes en ijsberen in de Wei?

------------------------------------------------------

Tuurlijk allemaal in hun eigen country

Het hoeft niet typisch een groene Nederlandse wei te zijn, als je daar aan denkt


Groeten
;)
Adorote

Bericht door Adorote »

Met een jaarkaart heel het jaar wilde dieren plezier met 5 x gaan de rest van het jaar gratis; voor hen met nageslacht een leuke tijdsverdrijf in nuttigheid van de natuur achter glas en stalen spijlen.
Online
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Woon je een beetje naar het oosten, dan is Tierpark Nordhorn een optie. Véél goedkoper dan in Nederland!

http://www.tierpark-nordhorn.de/

Eintrittspreise
Erwachsene 6,00 €
Ermäßigungsberechtigte* 5,50 €
Junioren
(Kinder & Schüler unter 18 Jahren) 3,00 €
Kinder unter 4 Jahren GRATIS
Hunde
(an kurzer Leine) GRATIS
Gruppenermäßigung
(ab 20 Personen, Ermäßigung pro Person) 0,50 €
Familientageskarte
(nur Eltern mit ihren Kindern bis 17 Jahre) 19,00 €

*Ermäßigungsberechtigte sind Rentner, Studenten, Wehr- und Zivildienstleistende und Schüler ab 18 Jahren nach Vorlage eines entsprechenden Nachweises
Eintritt frei...
Kinder unter 4 Jahren
Schwerbehinderte mit Ausweis
Begleitpersonen, sofern der Behinderte eine Begleitung benötigt
und dieses im Behinderten-Ausweis mit "B" gekennzeichnet ist.
Plaats reactie