KAPLA

Maatje
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 okt 2015, 21:26

Re: KAPLA

Bericht door Maatje »

@Curie

Bij Bol.com hebben ze een doos met 200 blokjes (29.95) in de aanbieding. Met 200 blokjes kan je veel. Het bedrag valt mee, dat betaal je ook zo voor een doosje lego.

( Het lijkt net alsof ik aandelen in Kapla heb, maar dat is niet zo hoor :hum )
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: KAPLA

Bericht door Mannetje »

eilander schreef:
Mara schreef:
dennis schreef:Soms zou je weer eens heel even kind willen zijn ...
Nou, wat let je? ;)
Precies; ik kan nu ook weer heerlijk met Lego spelen...
Dan ben je een AFOL.

Net als ik.
-
Curie
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 mei 2015, 11:07

Re: KAPLA

Bericht door Curie »

Maatje schreef:@Curie

Bij Bol.com hebben ze een doos met 200 blokjes (29.95) in de aanbieding. Met 200 blokjes kan je veel. Het bedrag valt mee, dat betaal je ook zo voor een doosje lego.

( Het lijkt net alsof ik aandelen in Kapla heb, maar dat is niet zo hoor :hum )
Bedankt Maatje voor de tip!

Overigens valt me ook hiermee weer op dat als je even op internet struin, het altijd wel ergens in de aanbieding blijkt te zijn.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: KAPLA

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:
Mara schreef:
dennis schreef:Soms zou je weer eens heel even kind willen zijn ...
Nou, wat let je? ;)
Precies; ik kan nu ook weer heerlijk met Lego spelen...
Als kind hadden we 'nep-lego' onder de naam KIA. Nu denken we meteen aan auto's als we de naam KIA horen, maar in de jaren '60 was het een soort 'nep-Lego', ofwel namaak-Lego. Goedkoper waarschijnlijk! Ik heb eens op internet gezocht, maar deze KIA schijnt totaal vergeten te zijn, en er is (volgens mij) ook geen spoor meer van op internet te vinden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: KAPLA

Bericht door Orchidee »

Wij hadden vroeger "bambino" omdat mijn ouders lego te duur vonden.
Kent iemand dit nog?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: KAPLA

Bericht door -DIA- »

Orchidee schreef:Wij hadden vroeger "bambino" omdat mijn ouders lego te duur vonden.
Kent iemand dit nog?
Bambino is nog wel bekend. Dat zag er ook anders uit als Lego. Maar KIA was echt een kopie van Lego, en is volgens mij nergens meer terug te vinden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: KAPLA

Bericht door dennis »

Orchidee schreef:Wij hadden vroeger "bambino" omdat mijn ouders lego te duur vonden.
Kent iemand dit nog?
Dat heb ik ook gehad ja ... (ze vertelden er toen niet bij dat ze Lego te duur voor me vonden).
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: KAPLA

Bericht door dennis »

Mara schreef:
Dodo schreef:
samanthi schreef:Ik had er nog nooit van gehoord, maar even op gegoogeld, ik had zelf vroeger een blokkendoos, dat leek er wel een btje op daar zaten ook dakjes en raampjes bij, ik heb er veel mee gespeeld, ik ga nu zelf ook eens kijken voor mijn kleinzoon.
Ik ben duplo aan het sparen voor hem :humhihi Hij is al een half jaar, tenslotte.
Ik ben ook wel van plan blokken te kopen, maar gewone. Kapla is heel mooi, maar wel duur. Je moet wel wat investeren om wat moois te kunnen bouwen. En dan lijkt het voor de onoplettende huisgenoten natuurlijk wel erg op aanmaakhoutjes voor de kachel...
Je hebt vaak leuke aanbiedingen van Duplo en Lego bij de Kr.vat drogist.
dennis schreef:Soms zou je weer eens heel even kind willen zijn ...
Nou, wat let je? ;)
Best een heleboel ...
Plaats reactie