Vakantie

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

Voor de gezinnen met jongere kinderen, die niet zo van pretparken houden, maar van het nostalgische spelen zijn.
In Ouddorp hebben ze nog een ouderwetse speeltuin.
http://speeltuindeflipjes.nl
Voor 1.50 p.p/p.d.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vakantie

Bericht door merel »

In nieuwerkerk a/d ijssel zit IJsselkids. Dat lijkt daar wel op, maar volgens mij is dat wat kleiner. Entree €0,50 p.p.
Pimpelmees
Berichten: 691
Lid geworden op: 30 sep 2014, 13:27

Re: Vakantie

Bericht door Pimpelmees »

Voor wie met kinderen op vakantie gaat in Zuid-Limburg is (natuur)speeltuin De Mergelhoof een aanrader. Aan de rand van Maastricht, tegen de Sint Pietersberg aan (dus de kinderen kunnen lekker naar beneden rennen), niet te groot (dus je raakt je kinderen niet snel kwijt), en er is een mini-zwembadje. Entree is meen ik een euro.

https://m.facebook.com/natuurspeeltuindemerregelhoof/
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Vakantie

Bericht door helma »

Iemand nog een leuke doetip in de buurt van Veysonnaz?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vakantie

Bericht door refo »

Bergwandelen....
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vakantie

Bericht door DDD »

merel schreef:In nieuwerkerk a/d ijssel zit IJsselkids. Dat lijkt daar wel op, maar volgens mij is dat wat kleiner. Entree €0,50 p.p.
Nooit geweten. Wat leuk!

In Alphen aan den Rijn zit ook een leuke kleine speeltuin, maar niet om heel ver voor te rijden.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

Is dat nog steeds achter de hortensiastraat @DDD?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vakantie

Bericht door Orchidee »

-Gaan jullie allemaal weer op vakantie deze zomer?
-Wat is volgens jullie een aanrader en MOET je gezien hebben of er geweest zijn?
-Vinden jullie vakantie belangrijker dan het huis schilderen/opknappen/onderhouden of evt een nieuw bankstel of nieuwe matrassen of een nieuwe wasmachine?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door helma »

refo schreef:Bergwandelen....
Ja dat is ook de bedoeling, het wordt een wandelvakantie. Maar dan nog kan je een wandeltip waarderen. Zelf vind ik bijvoorbeeld Les Diablerets een geweldig mooi wandelgebied.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vakantie

Bericht door Tiberius »

Orchidee schreef:-Gaan jullie allemaal weer op vakantie deze zomer?
Dat zou ik niet weten; ik wel in ieder geval.
Orchidee schreef:-Wat is volgens jullie een aanrader en MOET je gezien hebben of er geweest zijn?
Ik ben niet zo van die wettische vakanties: dit MOET je gezien hebben, daar MOET je geweest zijn, enzovoorts.
Ik houd meer van een Bijbelse vakantie: 'Rust een weinig'. Dan maakt het mij niet uit of dat bergwandelen in Veysonnaz, mountainbiken aan de Moezel of een boek lezen op het vakantiepark wordt.
Orchidee schreef:-Vinden jullie vakantie belangrijker dan het huis schilderen/opknappen/onderhouden of evt een nieuw bankstel of nieuwe matrassen of een nieuwe wasmachine?
Ik ben blij dat ik die keuze niet hoef te maken.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vakantie

Bericht door Ad Anker »

Je hebt dus wettische vakanties en Bijbelse vakanties. Interessant.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Vakantie

Bericht door JolandaOudshoorn »

Orchidee schreef:-Gaan jullie allemaal weer op vakantie deze zomer?
-Wat is volgens jullie een aanrader en MOET je gezien hebben of er geweest zijn?
-Vinden jullie vakantie belangrijker dan het huis schilderen/opknappen/onderhouden of evt een nieuw bankstel of nieuwe matrassen of een nieuwe wasmachine?
(1) Wij hopen dit jaar weer te gaan, dit keer naar Frankrijk
(2) Moeten is een erg groot woord, maar een reis naar Israël kan ik iedereen aanbevelen. Probeer dan wel de toeristische attracties te vermijden en geniet gewoon van het land zelf.
(3) Beiden zijn belangrijk, gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vakantie

Bericht door Tiberius »

Ad Anker schreef:Je hebt dus wettische vakanties en Bijbelse vakanties. Interessant.
:)
Evangelisch, bedoelde ik eigenlijk.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11410
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

Orchidee schreef:-Gaan jullie allemaal weer op vakantie deze zomer?
-Wat is volgens jullie een aanrader en MOET je gezien hebben of er geweest zijn?
-Vinden jullie vakantie belangrijker dan het huis schilderen/opknappen/onderhouden of evt een nieuw bankstel of nieuwe matrassen of een nieuwe wasmachine?
-Geen idee. Wij wel.
-Moeten niets. Israël vond ik wel verrijkend, niet zozeer om de toeristische hoogtepunten, dan wel om het landschap en de gesprekken.
-Van deze opsomming zijn vooral de matrassen en de wasmachine belangrijk. De rest is een extraatje. :D
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vakantie

Bericht door -DIA- »

Er zijn nog altijd (een anachronisme!?) predikanten die waarschuwen om niet naar plaatsen te gaan waar je niet kunt kerken...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie