Ikzelf niet maar op youtube zijn er diverse filmpjes over te vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=YGsJtkdZnC4&NR=1
Kislev schreef:Iemand het boek al gelezen van Franca Treur al gelezen?
Ikzelf niet maar op youtube zijn er diverse filmpjes over te vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=YGsJtkdZnC4&NR=1
O, o, memento, hoe durf je dat te zeggen...memento schreef:Ik snap niet, waarom zo veel refo's dit soort boeken graag lezen...
kun je uitleggen waarom?memento schreef:Ik snap niet, waarom zo veel refo's dit soort boeken graag lezen...
Kun je uitleggen waarom je zulke boeken wél zou willen lezen?Lassie schreef:kun je uitleggen waarom?memento schreef:Ik snap niet, waarom zo veel refo's dit soort boeken graag lezen...
dat is geen antwoord op m'n vraag.memento schreef:Kun je uitleggen waarom je zulke boeken wél zou willen lezen?Lassie schreef:kun je uitleggen waarom?memento schreef:Ik snap niet, waarom zo veel refo's dit soort boeken graag lezen...
Ik weet het inderdaad allang. Maar dat is nu net de tactiek: karikatuur verklaren, dan kun je het negeren.memento schreef:Ik snap niet wat er leuk aan is, om ter vermaak te lezen over het negatieve van onze gezindte. Zeker als je weet dat de auteur de kerk de rug heeft toegekeerd, en het doel van het boek puur vermaak is, of laten zien hoe zielig die refo's zijn. En wat beschreven wordt is óf een karikatuur, óf iets wat iedere refo al lang weet.
Maargoed, misschien kan iemand hier uitleggen waarom je wél zulke boeken zou willen lezen...?
En wat kunnen we ervan leren?refo schreef:Ik weet het inderdaad allang. Maar dat is nu net de tactiek: karikatuur verklaren, dan kun je het negeren.memento schreef:Ik snap niet wat er leuk aan is, om ter vermaak te lezen over het negatieve van onze gezindte. Zeker als je weet dat de auteur de kerk de rug heeft toegekeerd, en het doel van het boek puur vermaak is, of laten zien hoe zielig die refo's zijn. En wat beschreven wordt is óf een karikatuur, óf iets wat iedere refo al lang weet.
Maargoed, misschien kan iemand hier uitleggen waarom je wél zulke boeken zou willen lezen...?
Daarom moet iedereen het lezen. Anders wordt het onder het tapijt geschoffeld.