Hoe werkt dit forum?

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33288
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Tiberius »

Ik zit even achter de schermen van het forum te loeren; dan zie je wat meer.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:Ik zit even achter de schermen van het forum te loeren; dan zie je wat meer.
Ben je nu in de wandelgangen Tiberius? :OO3
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
Tiberius schreef:Ik zit even achter de schermen van het forum te loeren; dan zie je wat meer.
Ben je nu in de wandelgangen Tiberius? :OO3
Misschien wel ergens in de kelder? Een paar schakelaars omdraaien, een lekkend kraantje repareren, een beetje rommel ruimen en dan de trap weer op met een emmer vol vuil, afval, en verroest schroot? Je weet als leek niet half hoe ingewikkeld een forum wel werkt. :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7762
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mannetje »

Pas las ik ergens iets over die melding die je standaard krijgt als je met tapatalk een bericht typt. Ik was toen alleen zoveel aan het lezen hier dat ik niet meer weet waar het stond en wat er stond.
Is het mogelijk om dat uit te schakelen? Meestal denk ik er om om de melding te verwijderen dat ik mijn bericht vanaf een GT... met tapatalk hebt getypt, maar soms vergeet ik het. Kan het niet standaard uit staan?
-
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Dodo »

Mannetje schreef:Pas las ik ergens iets over die melding die je standaard krijgt als je met tapatalk een bericht typt. Ik was toen alleen zoveel aan het lezen hier dat ik niet meer weet waar het stond en wat er stond.
Is het mogelijk om dat uit te schakelen? Meestal denk ik er om om de melding te verwijderen dat ik mijn bericht vanaf een GT... met tapatalk hebt getypt, maar soms vergeet ik het. Kan het niet standaard uit staan?
Dat moet je op de tablet/mobiel zelf uitschakelen. In tapatalk, bij de instellingen.
Mannetje
Berichten: 7762
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mannetje »

Het gekke is dat ik bij een ander forum er helemaal geen last van heb. Daarom dacht ik dat het een instelling van refoforum was, maar ik ga eens kijken of ik mijn mobiel kan beïnvloeden...
-
Mannetje
Berichten: 7762
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mannetje »

Dank je, het is gelukt!
-
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33288
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Tiberius »

Ik heb het idee, dat het forum niet goed werkt. Ik kom er wel op via Tapatalk, maar niet via de site.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10453
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Zita »

Tiberius schreef:Ik heb het idee, dat het forum niet goed werkt. Ik kom er wel op via Tapatalk, maar niet via de site.
Ik heb geen probleem via de site. Tapatalk gebruik ik nooit.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:Ik heb het idee, dat het forum niet goed werkt. Ik kom er wel op via Tapatalk, maar niet via de site.
Ik had het gisteren, ik kwam er niet op, na het max aantal inlogpogingen moest ik een vraag beantwoorden (die ik vervolgens even niet wist, shame)
Zonet ging het goed.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Posthoorn »

Ik zie dat mensen overal @-tekentjes voor forumnamen gebruiken. Volgens mij is dat tekentje alleen maar bedoeld om aan te geven dat je het tegen iemand hebt.
Dus als je het over Posthoorn hebt, is het gewoon Posthoorn. Wil je iets tegen me zeggen, dan schrijft je @Posthoorn. :hum
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Jongere »

Posthoorn schreef:Ik zie dat mensen overal @-tekentjes voor forumnamen gebruiken. Volgens mij is dat tekentje alleen maar bedoeld om aan te geven dat je het tegen iemand hebt.
Dus als je het over Posthoorn hebt, is het gewoon Posthoorn. Wil je iets tegen me zeggen, dan schrijft je @Posthoorn. :hum
Waarom zou je sowieso dat tekentje gebruiken? Als je tegen iemand praat, zeg je daar normaal toch nooit @ voor?
Het komt volgens mij van Twitter overgewaaid, maar lijkt me overbodig om op het forum te gebruiken.

Het is heel simpel:
als ik het over Posthoorn heb, zeg ik: "Zoals Posthoorn onlangs zei..."
als ik het tegen Posthoorn heb, zeg ik: "Posthoorn, jij zei toch onlangs..."
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10598
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Ad Anker »

@Jongere, zo kan het ook, inderdaad.
ejvl
Berichten: 5746
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door ejvl »

Het betekent "at". Je kunt het gebruiken als betekenis "voor x"
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Posthoorn »

Jongere schreef:
Posthoorn schreef:Ik zie dat mensen overal @-tekentjes voor forumnamen gebruiken. Volgens mij is dat tekentje alleen maar bedoeld om aan te geven dat je het tegen iemand hebt.
Dus als je het over Posthoorn hebt, is het gewoon Posthoorn. Wil je iets tegen me zeggen, dan schrijft je @Posthoorn. :hum
Waarom zou je sowieso dat tekentje gebruiken? Als je tegen iemand praat, zeg je daar normaal toch nooit @ voor?
Het komt volgens mij van Twitter overgewaaid, maar lijkt me overbodig om op het forum te gebruiken.

Het is heel simpel:
als ik het over Posthoorn heb, zeg ik: "Zoals Posthoorn onlangs zei..."
als ik het tegen Posthoorn heb, zeg ik: "Posthoorn, jij zei toch onlangs..."
Nog beter, ja. :huhu
Plaats reactie