Afmelden

Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Afmelden

Bericht door Bonny »

Moeten we ons tegenwoordig vooraf afmelden?
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4791
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Afmelden

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Bonny schreef:Moeten we ons tegenwoordig vooraf afmelden?
Alleen als je echt niet meer terugkomt. :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33312
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Afmelden

Bericht door Tiberius »

Een substantieel deel van de conversatie hier op het forum bestaat uit het op hartroerende wijze afscheid nemen en even later weer terugkomen.
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Afmelden

Bericht door Wilhelm »

Tiberius schreef:Een substantieel deel van de conversatie hier op het forum bestaat uit het op hartroerende wijze afscheid nemen en even later weer terugkomen.

En dat herhalend.... ;-)
GJdeBruijn
Berichten: 2198
Lid geworden op: 09 mar 2010, 13:37

Re: Afmelden

Bericht door GJdeBruijn »

Hierbij meld ik me af voor dit topic. :nananere
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Afmelden

Bericht door helma »

Ik heb geen definitief afscheid genomen ;-). Maar het bevalt me best zo.
Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Afmelden

Bericht door Marco »

Kennelijk is het een geleidelijk proces. Sommigen zie ik al een paar maanden nauwelijks meer.
En zelf ben ik ook steeds minder aanwezig. Alles is wel zo'n beetje gezegd. Ik geloof op het moment niet, dat ik de 2600 nog ga halen.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Afmelden

Bericht door Luther »

Marco schreef:Kennelijk is het een geleidelijk proces. Sommigen zie ik al een paar maanden nauwelijks meer.
En zelf ben ik ook steeds minder aanwezig. Alles is wel zo'n beetje gezegd. Ik geloof op het moment niet, dat ik de 2600 nog ga halen.
:)
RF is alleen nog interessant als je echt niets anders te doen hebt...:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Afmelden

Bericht door ejvl »

Een topic openen over de leerverschillen zoas de wedergeboorte, en het loopt vast weer.
DDD
Berichten: 28729
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Afmelden

Bericht door DDD »

Terwijl er toch genoeg interessante dingen te lezen zijn waarover je een draadje kunt openen. Misschien moet ik het eens proberen met een artikel uit Terdege of het RD.
Marc_44
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mei 2014, 23:14

Re: Afmelden

Bericht door Marc_44 »

Luther schreef:
Marco schreef:Kennelijk is het een geleidelijk proces. Sommigen zie ik al een paar maanden nauwelijks meer.
En zelf ben ik ook steeds minder aanwezig. Alles is wel zo'n beetje gezegd. Ik geloof op het moment niet, dat ik de 2600 nog ga halen.
:)
RF is alleen nog interessant als je echt niets anders te doen hebt...:)
Of als je relatief nieuw bent op dit forum zoals ik.
Dan kun je alle discussies nog eens over doen. :)
Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Afmelden

Bericht door Marco »

Marc_44 schreef:
Luther schreef:
Marco schreef:Kennelijk is het een geleidelijk proces. Sommigen zie ik al een paar maanden nauwelijks meer.
En zelf ben ik ook steeds minder aanwezig. Alles is wel zo'n beetje gezegd. Ik geloof op het moment niet, dat ik de 2600 nog ga halen.
:)
RF is alleen nog interessant als je echt niets anders te doen hebt...:)
Of als je relatief nieuw bent op dit forum zoals ik.
Dan kun je alle discussies nog eens over doen. :)
Succes daarmee!
Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: Afmelden

Bericht door Sheba »

Hierbij meldt ik me af. Zie reden bij kleine ergenissen...
Ik heb nog veel meer te doen dan niet verder de diepte in te steken omdat dat op teveel moeilijkheden stuit. Er ligt nog veel graafwerk voor mij. En kennelijk is dit forum niet het middel om dieper te graven... Samen met anderen. Om zo elkaar tot een hand en een voet te zijn... Het ga jullie goed in alle opzichten!
::salut
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afmelden

Bericht door -DIA- »

Sheba schreef:Hierbij meldt ik me af. Zie reden bij kleine ergenissen...
Ik heb nog veel meer te doen dan niet verder de diepte in te steken omdat dat op teveel moeilijkheden stuit. Er ligt nog veel graafwerk voor mij. En kennelijk is dit forum niet het middel om dieper te graven... Samen met anderen. Om zo elkaar tot een hand en een voet te zijn... Het ga jullie goed in alle opzichten!
::salut
Ik begrijp het volkomen. Wederzijds, alles goeds toegewenst!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Wim Anker
Berichten: 3895
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Afmelden

Bericht door Wim Anker »

Sheba schreef:Hierbij meldt ik me af. Zie reden bij kleine ergenissen...
Ik heb nog veel meer te doen dan niet verder de diepte in te steken omdat dat op teveel moeilijkheden stuit. Er ligt nog veel graafwerk voor mij. En kennelijk is dit forum niet het middel om dieper te graven... Samen met anderen. Om zo elkaar tot een hand en een voet te zijn... Het ga jullie goed in alle opzichten!
::salut
Door meerdere mensen - ook door mij - is erop gewezen dat de manier van vragenstellen (in 1 alinea zo'n 10 vragen stellen) bijna niet te beantwoorden is. De vragen zijn daarbij ook suggestief en verdienen genuanceerd antwoord terwijl de vraag geen nuance toelaat. Bovendien heb je nogal neiging om iets 'goed' of 'fout' te classificeren door te wijzen op iets anders. In de zin van: "En die dan?", "en dat dan?" "Ook fout?" "Maar hoe dan wel?" "Is het echt zo verkeerd?" enz.. enz.

We hebben het onderhavig topic over de inhoudelijke beoordeling van de HSV. Daar hoort ook de afweging verstaanbaarheid/betrouwbaarheid bij. Dus die discussie kan prima gevoerd worden. En dan is inderdaad mijn mening dat de HSV niet gebruikt zou moeten worden aan tafel vanwege zijn onbetrouwbaarheid.

Het is prima dat je stopt natuurlijk, moet je zelf weten. Maar het is wat irritant dat dat weer met natrappen naar anderen moet.
Een volwassen iemand zou moeten weten dat 90 a 95% van wat niet gaat zoals hij/zij het graag zou willen zijn eigen fout/probleem is. Pak het anders aan (andere methode) en de antwoorden komen wel. Maar doe alstublieft niet zo zielig.
Gesloten