laptop probleem

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: laptop probleem

Bericht door Dodo »

Wat is de les dan?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: laptop probleem

Bericht door Mara »

Dat ik er gewoon meer bovenop ga zitten en niet meer pik als ze een werkdag noemen als reactietijd en zich daar vervolgens niet aan houden. Omdat de winkel maandag de hele dag gesloten was, meende ik een dag te kunnen winnen.
Als de medewerker maandag gezegd had, brengt u hem maar naar een depot van de vervoerder, was er geen probleem geweest.
Zo ging dat bij de laptop van dochter ook nl. (zelfde vervoerder trouwens)
Maar door dat heen en weer gezeur, niet reageren binnen een beloofde werkdag, kon dit 5 dagen door blijven etteren en nu zelfs verder tot dinsdag.
Ik vind het niet fair om een medewerker uit te kafferen, die ik niet eerder aan de telefoon had gehad er dus niets aan kon doen.
Hij schrok, toen hij ons dossier las. Hij bood ook meteen excuses aan.
Fijn, maar dat maakt de wachttijd dus niet korter helaas.
Misschien gaat het daar niet altijd zo, maar is dit een incident.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ezen
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 aug 2014, 14:19

Re: laptop probleem

Bericht door Ezen »

Ik denk dat je volgende week een rekening krijgt. Scheve scharnieren is meestal een slordigheidsprobleem.
Spitten en niet moe worden.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: laptop probleem

Bericht door Mara »

Ezen schreef:Ik denk dat je volgende week een rekening krijgt. Scheve scharnieren is meestal een slordigheidsprobleem.
O? Gaat dan het tweede ook niet naar zijn grootje? Die tweede ziet er nog prima uit.

En er zit vrijwel nog geen krasje op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: laptop probleem

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:
Mara schreef:Dus ik blijf beleefd en vriendelijk aan de telefoon.
Dat moet je niet doen.
Als je probleem niet opgelost wordt, kan je het beste naar zijn leidinggevende vragen. Of naar de escalations officer.
Inmiddels tig telefoontjes verder..... de ene keer zei "het informatienummer" :
we wachten op onderdelen of
de laptop gaat momenteel naar een ander reparatiecentrum of
het duurt altijd minimaal 6 weken mevrouw en als laatste: de mededeling dat de laptop zoekgeraakt is. :banghead

Vanmorgen de winkel maar eens gebeld of zij iets kunnen betekenen, want dit is werkelijk gekmakend.
De warme douche voor hen, want nu blijkt dat hij hoogstwaarschijnlijk a.s. dinsdag bij hen wordt verwacht, zo niet, gaan zij
informeren voor ons.
Aan de winkel ligt het dus zeker niet! Geweldige service, vriendelijke medewerkers.
Maar volgende keer wordt het toch echt een ander merk!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: laptop probleem

Bericht door refo »

Zoveel merken zijn er anders niet.
Plaats reactie