Vraag (pc en internet)

ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Printkop zou verstopt kunnen zitten. Misschien domme vraag maar de folie is wel van de cartridge af?
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6505
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

ejvl schreef:Printkop zou verstopt kunnen zitten. Misschien domme vraag maar de folie is wel van de cartridge af?
Geen domme vraag, maar zó dom ben ik toch niet. :)
Maar ik heb inmiddels de printerkoppen gereinigd en nog eens gereinigd en nog eens. En nu gaat het al beter.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3980
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Een vraag:

Bericht door Terri »

Posthoorn schreef:
ejvl schreef:Printkop zou verstopt kunnen zitten. Misschien domme vraag maar de folie is wel van de cartridge af?
Geen domme vraag, maar zó dom ben ik toch niet. :)
Maar ik heb inmiddels de printerkoppen gereinigd en nog eens gereinigd en nog eens. En nu gaat het al beter.
Helaas bij ons ook regelmatig.
Printkoppen reinigen, en nog eens en nog eens, inderdaad, langzaam gaat het dan beter en bij de volgende wisseling van de cartridges gaat het soms in 1 keer goed. Rara....
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Een vraag:

Bericht door Luther »

Terri schreef:
Posthoorn schreef:
ejvl schreef:Printkop zou verstopt kunnen zitten. Misschien domme vraag maar de folie is wel van de cartridge af?
Geen domme vraag, maar zó dom ben ik toch niet. :)
Maar ik heb inmiddels de printerkoppen gereinigd en nog eens gereinigd en nog eens. En nu gaat het al beter.
Helaas bij ons ook regelmatig.
Printkoppen reinigen, en nog eens en nog eens, inderdaad, langzaam gaat het dan beter en bij de volgende wisseling van de cartridges gaat het soms in 1 keer goed. Rara....
Beter: laserprinter kopen. Sneller, mooier, goedkoper.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3980
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Een vraag:

Bericht door Terri »

ja, dat is inmiddels onze overweging.
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10454
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Waar kun je een overzicht vinden van de functies van de touchpad in Windows 8? Ik mis beide muisknoppen enorm. Intussen ben ik er achter dat met twee vingers tegelijk tikken de rechtermuisknop geeft. Maar hoe kun je selecteren? En hoe kun je slepen?
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10454
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Zita schreef:Waar kun je een overzicht vinden van de functies van de touchpad in Windows 8? Ik mis beide muisknoppen enorm. Intussen ben ik er achter dat met twee vingers tegelijk tikken de rechtermuisknop geeft. Maar hoe kun je selecteren? En hoe kun je slepen?
Ik krijg het al door: met één vinger vrij snel twee keer tikken. Ik zie nog bepaald geen verbetering ten opzichte van de muisknoppen onder Windows XP, maar misschien gaat het ooit wennen.
Edit: al doende ontdekt men. De onderste hoeken van de touchpad zijn gewoon in te klikken als muisknoppen. :bobo
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Een vraag:

Bericht door Orchidee »

Iemand ervaring met sieraden van staal, ipv zilver of goud?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Een vraag!

Als ik de familiestamboom wil bekijken krijg ik dit te zien:
Afbeelding

Wat is er aan de hand? Dit is al zeker een jaar zo.
Weet iemand wat er aan de hand is?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zonderling
Berichten: 4330
Lid geworden op: 19 nov 2005, 12:31

Re: Een vraag:

Bericht door Zonderling »

@Dia, de site die je wilt bezoeken is niet veilig.
Bijvoorbeeld kan sprake zijn van een phishing site.
Of downloads op de site kunnen je PC infecteren met een virus.

Als je ervan overtuigd bent dat dit niet klopt, kun je eventueel de beheerder van de site waarschuwen dat je dit als melding krijgt.
Hij/zij zal dan actie moeten ondernemen.
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Zonderling schreef:@Dia, de site die je wilt bezoeken is niet veilig.
Bijvoorbeeld kan sprake zijn van een phishing site.
Of downloads op de site kunnen je PC infecteren met een virus.

Als je ervan overtuigd bent dat dit niet klopt, kun je eventueel de beheerder van de site waarschuwen dat je dit als melding krijgt.
Hij/zij zal dan actie moeten ondernemen.
Wie de site gemaakt heeft weet ik zelf niet. Maar onze stamboom staat erop, zover die terug te vinden
is. Er was eerst niets mis mee. Deze pagina krijg al een hele tijd, en durf die dan ook niet te openen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een vraag:

Bericht door Mara »

Op de startpagina van de ING staat altijd een vraag van vandaag.
Zonet viel mij op dat deze vraag heel slecht vertaald was.
Toch zag ik het slotje en het groene balkje, kan het dan toch gehackt zijn? :?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Chrisje72
Berichten: 1485
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Een vraag:

Bericht door Chrisje72 »

Heb ik ook weleens gehad en gelijk gebeld. Het was in chrome, omdat autotranslate aan stond.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een vraag:

Bericht door Mara »

Chrisje72 schreef:Heb ik ook weleens gehad en gelijk gebeld. Het was in chrome, omdat autotranslate aan stond.
O dank je. Ik heb ook chrome.
Nu even het nieuwe wachtwoord in mijn hoofd prenten.
Van ING moet het verplicht elk jaar en ik had het binnenkort toch moeten veranderen. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een vraag:

Bericht door Mara »

Chrisje72 schreef:Heb ik ook weleens gehad en gelijk gebeld. Het was in chrome, omdat autotranslate aan stond.
Ik ben inmiddels teruggebeld en mevrouw van de bank vond het ook merkwaardig en praatte niet over een autotranslate.
Ze vroeg of ik een volgende keer wanneer ik iets verdachts zie, een print screen wilde maken.
Nog even uitvogelen hoe ik dat kan doen en hoe ik die naar de bank kan transporteren.
Tip? :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie