Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door alexv »

Hoewel ik geen van van Wilders en z'n club ben toont deze ingezonden brief wel aan hoe hypociet de "oppositie" is.

http://www.parool.nl/parool/nl/5/POLITI ... rtij.dhtml
Gebruikersavatar
MoesTuin
Verbannen
Berichten: 887
Lid geworden op: 01 jul 2013, 10:18

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door MoesTuin »

huisman schreef:
MoesTuin schreef:Er wordt veels te veel aandacht gegeven aan Wilder momenteel
Andere partijen zijn hierin veel te veel (onbewust? bewust?) de nadruk op het leggen.

Nu wil Groen Links een Debat over uitspraken Wilders, PvdA wil ook van alles,plannen en inbreng PVV blokkeren enz..... maar Wilders geeft aan niet te komen dan, en debat wordt weer afgeblazen.
Wilders draait de rollen nu om en geeft aan dat andere politieke partijen een hetze tegen hem aan het organiseren zijn.

Ik kan (hoewel normaal niet zo veel) nu meegaan met Alexander Pechtold, D'66 die aangeeft dat Wilders toch serieus genomen moet worden, omdat erachter wel een schare kiezers schuilt en die kan je niet zo maar negeren.

Ik vrees dat als niet snel tot de orde van de dag wordt overgegaan, Wilders nog wel eens veel te veel aandacht en verkeerde profijt van dit alles gaat hebben.

De Politiek verlaagd zich momenteel teveel door in deze kwestie veel te veel en te lang, zich te laten meeslepen.

MoesTuin
De uitkomst van Wilders zijn "meer of minder" retoriek is minder PVV'ers en dat verheugd mij zeer :sorc
Dat is inderdaad het eerste resultaat en het korte termijn denken van nu.

Dat dacht ik ook eerst.

Maar nadat ik gisteren het één en ander op de televisie heb gezien, daar schrok ik van.
Het vertoon Groen Links, PvdA, D66
Wilders die ze hard van kantoen terug gaf
en vervolgens kropen ze terug in hun schulp, op zoek naar een alternatief, geen raad wetend met de situatie.
De partijen verzwakken hiermee, Wilders versterkt zich hiermee

Ze kunnen beter de zaak maak sluiten, want ik vrees dat al de (te vele)aandacht nu aan de kwestie uitspraken van Wilders, een richting op gaat, die niemand wil. Wilders gaat hier op den duur van profiteren.

Of zoals Alexander Pechtold aangaf. Je moet de PVV hoe dan ook serieus blijven nemen en niet uitsluiten, buiten sluiten, of voorstellen van hun blokkeren. Hiermee sluit je een groot deel van de Nederlandse Bevolking mede mee uit.
Dat kan niet in een democratie.

Daarnaast zijn er belangrijkere zaken te doen voor Politiek Den Haag.
Laat de Politie het verder afhandelen, met al de aangiftes en de Rechters het recht laten uitspreken in deze.

De Politiek is daar niet voor bedoeld.
Al de Partijen zijn democratisch gekozen, dus aan het werk maar weer.....

MoesTuin
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door DDD »

WimA schreef:
DDD schreef:Ik geloof dat het niet gek zou zijn als de verdedigers van Wilders de leespreek van ds. W. Visscher over zondag 40 van de Heidelbergse Catechismus even zouden doorkijken.

Dan is gelijk duidelijk waarom het zondig is om zulke uitspraken te verdedigen. Ik hoorde de preek toevallig afgelopen zondag, en ik moest gelijk aan deze discussie denken.

http://www.prekenweb.nl/nl/Zoeken?Gebeu ... erOp=Datum
@DDD: Heb jij al aangifte gedaan tegen Wilders?
Nee. En ik geloof daar niet zo in ook.
WimA
Berichten: 2028
Lid geworden op: 17 mei 2012, 20:15

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door WimA »

DDD schreef:
WimA schreef:
DDD schreef:Ik geloof dat het niet gek zou zijn als de verdedigers van Wilders de leespreek van ds. W. Visscher over zondag 40 van de Heidelbergse Catechismus even zouden doorkijken.

Dan is gelijk duidelijk waarom het zondig is om zulke uitspraken te verdedigen. Ik hoorde de preek toevallig afgelopen zondag, en ik moest gelijk aan deze discussie denken.

http://www.prekenweb.nl/nl/Zoeken?Gebeu ... erOp=Datum
@DDD: Heb jij al aangifte gedaan tegen Wilders?
Nee. En ik geloof daar niet zo in ook.
Het is m.i. in ieder geval nuttiger dan op dit forum preken te adviseren aan de verdedigers van Wilders of verdedigers van zijn uitspraken. Want die zijn er niet in dit topic en niet in andere topics. Of heb je per ongelijk dit advies op het verkeerde forum geplaatst?
WimA
Berichten: 2028
Lid geworden op: 17 mei 2012, 20:15

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door WimA »

Wat blijft het stil in dit topic. Leuzen scanderen is blijkbaar veel erger dan overvallen en schieten. Zie o.a. deze link:
Link

Als men beter zou luisteren naar een groot deel van de bevolking zou dit m.i. niet zijn gebeurd. In mijn ogen is de hele linkse kliek - incl. vele refo's - medeverantwoordelijk voor de dood van deze gasten.

Ben benieuwd welke preek er nu geadviseerd gaat worden.
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door Rijssen »

Zo is het maar net, het blijft idd erg stil uit linkse hoek, vorige week stonden de gutmenschen in de rij om de uitspraken van Geert Wilders te veroordelen.
En vergelijkingen te maken met massamoordenaars uit het verleden.
Ben het lang niet altijd met Geert z'n uitspraken eens, en hij zou bepaalde dingen ook subtieler kunnen uitdrukken, maar hij is wel de enige die de kamer scherp houd en dat ten koste van z'n eigen vrijheid.
Om nog maar te zwijgen over de anti Wilders kerkdienst bij de PKN in den Haag, walgelijk om zo stelling te nemen tegen een miljoen kiezers, om nog maar over de scheiding tussen kerk en staat te zwijgen.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door parsifal »

WimA schreef:Wat blijft het stil in dit topic. Leuzen scanderen is blijkbaar veel erger dan overvallen en schieten. Zie o.a. deze link:
Link

Als men beter zou luisteren naar een groot deel van de bevolking zou dit m.i. niet zijn gebeurd. In mijn ogen is de hele linkse kliek - incl. vele refo's - medeverantwoordelijk voor de dood van deze gasten.

Ben benieuwd welke preek er nu geadviseerd gaat worden.
Ja, wat zou er precies anders geweest zijn als we geluisterd hadden naar een groot deel van de bevolking? Zouden dan mensen die hier geboren en opgegroeid zijn "terug" gestuurd zijn naar Marokko? Of zouden we geen bezoekers meer toelaten uit Marokko? Overvallen plegen en schieten is vreselijk, je lost het alleen niet op met leuzen scanderen of vreselijk generaliseren, waarbij ook degenen die wel hard werken en goede burgers zijn ook scheef aangekeken worden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door parsifal »

Rijssen schreef:Zo is het maar net, het blijft idd erg stil uit linkse hoek, vorige week stonden de gutmenschen in de rij om de uitspraken van Geert Wilders te veroordelen.
En vergelijkingen te maken met massamoordenaars uit het verleden.
Ben het lang niet altijd met Geert z'n uitspraken eens, en hij zou bepaalde dingen ook subtieler kunnen uitdrukken, maar hij is wel de enige die de kamer scherp houd en dat ten koste van z'n eigen vrijheid.
Om nog maar te zwijgen over de anti Wilders kerkdienst bij de PKN in den Haag, walgelijk om zo stelling te nemen tegen een miljoen kiezers, om nog maar over de scheiding tussen kerk en staat te zwijgen.
De scheiding van kerk en staat betekent niet dat de kerk zich niet mag uitspreken over politiek.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door ejvl »

Als Wilders z'n zin krijgt kan het televisieprogramma "opsporing verzocht" wel opdoeken.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door Terri »

ejvl schreef:Als Wilders z'n zin krijgt kan het televisieprogramma "opsporing verzocht" wel opdoeken.
Tja, om dit gegeven kun je niet heen.
Vandaag nog zo iets akeligs meegemaakt.
Er werd een verkeersovertreding gemaakt, de persoon werd er op geattendeerd en als reactie kregen we," zeker omdat we een hoofddoek dragen", daarna werd er zo agressief gereageerd, zelfs met bedreigingen.

Je voelt je niet veilig meer.
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door Rijssen »

parsifal schreef:
Rijssen schreef:Zo is het maar net, het blijft idd erg stil uit linkse hoek, vorige week stonden de gutmenschen in de rij om de uitspraken van Geert Wilders te veroordelen.
En vergelijkingen te maken met massamoordenaars uit het verleden.
Ben het lang niet altijd met Geert z'n uitspraken eens, en hij zou bepaalde dingen ook subtieler kunnen uitdrukken, maar hij is wel de enige die de kamer scherp houd en dat ten koste van z'n eigen vrijheid.
Om nog maar te zwijgen over de anti Wilders kerkdienst bij de PKN in den Haag, walgelijk om zo stelling te nemen tegen een miljoen kiezers, om nog maar over de scheiding tussen kerk en staat te zwijgen.
De scheiding van kerk en staat betekent niet dat de kerk zich niet mag uitspreken over politiek.
Maar wel dat Burgervader van den Haag Jozias van Aartsen compleet met ambtsketting de kerkgangers toespreekt
WimA
Berichten: 2028
Lid geworden op: 17 mei 2012, 20:15

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door WimA »

parsifal schreef:
WimA schreef:Wat blijft het stil in dit topic. Leuzen scanderen is blijkbaar veel erger dan overvallen en schieten. Zie o.a. deze link:
Link

Als men beter zou luisteren naar een groot deel van de bevolking zou dit m.i. niet zijn gebeurd. In mijn ogen is de hele linkse kliek - incl. vele refo's - medeverantwoordelijk voor de dood van deze gasten.

Ben benieuwd welke preek er nu geadviseerd gaat worden.
Ja, wat zou er precies anders geweest zijn als we geluisterd hadden naar een groot deel van de bevolking? Zouden dan mensen die hier geboren en opgegroeid zijn "terug" gestuurd zijn naar Marokko? Of zouden we geen bezoekers meer toelaten uit Marokko? Overvallen plegen en schieten is vreselijk, je lost het alleen niet op met leuzen scanderen of vreselijk generaliseren, waarbij ook degenen die wel hard werken en goede burgers zijn ook scheef aangekeken worden.
Wat een vreemde reactie weer. Maar typisch de reactie die ook Bosma in zijn column zo hekelde. Kom eens met bewijzen dat de goede burgers van buitenlandse oorsprong scheef worden aangekeken? Kom eens met die video's?
Niet alleen Wilders, maar o.a. de PvdA voert een hetze omwille van hun zetels. En ervan uitgaande dat alle politici hypocrieten zijn prefereer ik Wilders boven Samson, van Aartsen, van der Laan en meer van deze linkse huichelaars.
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door Rijssen »

Hier trouwens stukje van Ahmed Marcouch over Marokkanen, zou menig linksmensch een voorbeeld aan kunnen nemen.
Hij doet tenminste wat veel Marokkanen nalaten de problemen benoemen en niet in de slachtofferrol kruipen. http://politiek.thepostonline.nl/2014/0 ... arokkanen/
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door Jongere »

Rijssen schreef:gutmenschen
Rijssen schreef:linksmensch
Wat is je doel met dit soort gepraat? Kun je eigenlijk uitleggen waarom je dat zo schrijft en spelt?

Verder vind ik het onbegrijpelijk dat een christen zich wil laten verleiden tot het links-rechts schisma van de Nederlandse politiek.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17244
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 19 maart 2014

Bericht door huisman »

WimA schreef:
parsifal schreef:
WimA schreef:Wat blijft het stil in dit topic. Leuzen scanderen is blijkbaar veel erger dan overvallen en schieten. Zie o.a. deze link:
Link

Als men beter zou luisteren naar een groot deel van de bevolking zou dit m.i. niet zijn gebeurd. In mijn ogen is de hele linkse kliek - incl. vele refo's - medeverantwoordelijk voor de dood van deze gasten.

Ben benieuwd welke preek er nu geadviseerd gaat worden.
Ja, wat zou er precies anders geweest zijn als we geluisterd hadden naar een groot deel van de bevolking? Zouden dan mensen die hier geboren en opgegroeid zijn "terug" gestuurd zijn naar Marokko? Of zouden we geen bezoekers meer toelaten uit Marokko? Overvallen plegen en schieten is vreselijk, je lost het alleen niet op met leuzen scanderen of vreselijk generaliseren, waarbij ook degenen die wel hard werken en goede burgers zijn ook scheef aangekeken worden.
Wat een vreemde reactie weer. Maar typisch de reactie die ook Bosma in zijn column zo hekelde. Kom eens met bewijzen dat de goede burgers van buitenlandse oorsprong scheef worden aangekeken? Kom eens met die video's?
Niet alleen Wilders, maar o.a. de PvdA voert een hetze omwille van hun zetels. En ervan uitgaande dat alle politici hypocrieten zijn prefereer ik Wilders boven Samson, van Aartsen, van der Laan en meer van deze linkse huichelaars.
ik prefereer politiek op grond van de Schrift (SGP/CU) Ik prefereer Wilders (pro abortus, pro euthanasie, puur liberaal) absoluut niet. Hij maakt van de vreemdeling in onze poorten demonen en dat is zeer tegen Gods Woord.

Solliciteer maar eens als goed opgeleide Achmed Mustafa en probeer dan maar eens te winnen van Jan Smit...niet te doen vanwege alle racisten in ons (refo)land
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie