Schooldag TU Apeldoorn

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Schooldag TU Apeldoorn

Bericht door Unionist »

Programma Schooldag 24 september 2005
‘Gij zult Mijn getuigen zijn’

Uitnodiging voor de schooldag 2005 op D.V. zaterdag 24 september

Programma
10.30 uur begint de ochtendbijeenkomst in de Gereformeerde Gemeente Kerk aan de Graaf van Lijndenlaan (Tot 10.15 uur is koffie verkrijgbaar).
De rector opent de schooldag en zal informatie geven over de universiteit.
Daarna zal prof. dr. G.C. den Hertog het thema ‘Gij zult Mijn getuigen zijn’ inleiden.
Verder zal het kinderkoor ‘De Kinderstem’ uit Nunspeet voor ons zingen en spreekt een afgevaardigde van het vrouwencomité bibliotheek Theologische Universiteit. De president-curator sluit de morgenbijeenkomst af.


12.00-13.45 uur is er gelegenheid om de beide gebouwen van de universiteit te bezoeken waar een mini-(info)markt staat opgesteld, een fotopresentatie over het universiteitsleven te zien is en tevens het nieuwe gebouw opengesteld is voor bezichtiging.
Bij mooi weer kunt u een wandeling maken door de parken in de omgeving.
In en rond de TUA is gelegenheid rustig een broodje te eten onder het genot van een lekkere kop soep, thee of koffie.


13.45-15.15 uur begint het keuzeprogramma in de Gereformeerde Gemeente Kerk aan de Graaf van Lijndenlaan.
In de kerkzaal spreekt Th. (Theo) Visser over ‘Het Evangelie in de modder van de stad!’ en evangelist H. (Henk) Bor zal iets zeggen onder de titel ‘Een opdracht van de Heere’.

In een van de andere zalen spreekt H. (Herman) Takken, Medewerker van Evangelie & Moslims te Amersfoort, over ‘Getuigen onder mensen die “ook in Jezus geloven” ’, gevolgd door een gesprek met de Rakan en Fatiha, christenen met een moslimachtergrond.

De kinderen van 3 t/m 12 jaar krijgen in het gebouw van de universiteit een eigen programma aangeboden.
Voor de kinderen van 0 t/m 2 jaar is oppas geregeld in het kerkgebouw aan de Graaf van Lijndenlaan.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

't Was een mooie dag.

Jammer dat jullie er niet waren...
prinses

Bericht door prinses »

... omdat ik lichamelijk niet in staat was , was ik in de geest aanwezig. Maar ik zie de verslagen tegemoet in RD of De Wekker of Bewaar het Pand...
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
't Was een mooie dag.

Jammer dat jullie er niet waren...

???? mij niet gezien dan?
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
't Was een mooie dag.

Jammer dat jullie er niet waren...
Tsja mij iets te ver....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie