beroepingswerk, deel 2

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:
Egbert1980
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 jun 2007, 17:33
Locatie: Drogeham
Contacteer:

Bericht door Egbert1980 »

is bij iemand al bekend hoe het zit met data van examen en bevestiging/intrede van kand. A. Geuze (GGN)?
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

Het classicaal examen van kand. A.J. de Waard is op vrijdag 3 augustus dv. Dat zal wel in Gouda zijn.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Hendrikus schreef:
caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:
Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

Overigens: kand. M. Joosse heeft al classicaal examen gehad (zaterdag 14 juli) en is toegelaten tot de volle bediening van Woord en Sacrament, zoals dat plechtig heet.
De bevestiging is is definitief vastegesteld op woensdag 5 september 2007 om 15.00 uur door ds. G.J. van Aalst in het eigen kerkgebouw.

(Bron: kerkbode GG Alblasserdam en Ambacht)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:
Hendrikus schreef:
caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:
Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.
Ja, daar weten we alles van. Die met dat bijzondere kenteken 8)
caprice schreef:Afbeelding
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Deze vind ik toch wat gepaster in dit topic. 8)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:Deze vind ik toch wat gepaster in dit topic. 8)
Zwolle?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Mercedessen en beroepingswerk in 1 topic... :lol: :lol:
Ik zal niet zeggen wat ik nu denk... ;-)
Laatst gewijzigd door Mister op 21 jul 2007, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Hendrikus schreef:
caprice schreef:Deze vind ik toch wat gepaster in dit topic. 8)
Zwolle?
Neen, Rhenen.

Afbeelding
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Mister schreef:Mercedessen en beroepingswerk in 1 topic... :lol: :lol:
Ik zal niet zeggen wat ik nu denk... ;-)
DONKERBLAUWE Mercedessen zelfs...
of is-ie zwart soms? 8)
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Hendrikus schreef:
Mister schreef:Mercedessen en beroepingswerk in 1 topic... :lol: :lol:
Ik zal niet zeggen wat ik nu denk... ;-)
DONKERBLAUWE Mercedessen zelfs...
of is-ie zwart soms? 8)
Nope..DONKER - blauw
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Duuk
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:33

Bericht door Duuk »

caprice schreef:
Hendrikus schreef:
caprice schreef:Fijn dat het op zaterdag is. Dan is het voor mij makkelijker om er heen te gaan.
Nou, als jij om 9 uur in Lisse moet zijn, zul je vroeg op je fietsje moeten stappen :roll:
Ben vroeg gewend, en bovendien heb ik een voertuig met 3 pedalen in plaats van 2, dus die kan wat sneller vooruit komen.
Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou :P
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou :P
Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)

(Wat een geleuter allemaal, zeg :oops: )
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

caprice schreef:
Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou :P
Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)

(Wat een geleuter allemaal, zeg :oops: )
Kom kom Caprice,niet van dat benauwde, er mag best es iets minder serieus gezegd worden hoor........ :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gesloten