Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam

Gesloten
DGG
Verbannen
Berichten: 245
Lid geworden op: 01 mar 2016, 18:48

Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam

Bericht door DGG »

Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?

Indien iemand dit weet of hier meer informatie over heeft, dan hoor ik dat graag (desnoods via een PB).
(Op)recht(heid) moet zegevieren!

Te allen tijd moet er inhoudelijk een reactie gegeven worden op de tekst die in de post wordt weergegeven. Mensen die niet (inhoudelijk) reageren of rond de vraag en/of opmerking heendraaien, wíllen de (reactie in de) post nooit en te nimmer begrijpen!
Reforummer
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jul 2016, 20:36

Re: Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam

Bericht door Reforummer »

DGG schreef:Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?

Indien iemand dit weet of hier meer informatie over heeft, dan hoor ik dat graag (desnoods via een PB).
Voor zover ik weet wordt het niet openbaar uitgezonden via internet
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam

Bericht door huisman »

Mooi topic titel. Lekker kort ook :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeluisteren bev. en intr. kand. O.M. van der Tang, Ger. Gem. in Ned. Alblasserdam

Bericht door eilander »

Reforummer schreef:
DGG schreef:Weet iemand of de bevestiging en intrede van kand. O.M. van der Tang live mee te beluisteren zijn?

Indien iemand dit weet of hier meer informatie over heeft, dan hoor ik dat graag (desnoods via een PB).
Voor zover ik weet wordt het niet openbaar uitgezonden via internet
Als het anders is, horen we het wel.
Topic kan nu dan wel op slot.
Gesloten