In memoriam

Gebruikersavatar
Loïs
Berichten: 36
Lid geworden op: 05 nov 2013, 20:04

Re: In memoriam

Bericht door Loïs »

Tom schreef:Heb je een bron?
Vanavond bij de Bijbellezing in Oosterland niet goed geworden, hij had twee hartinfarcten.
In ziekenhuis overleden.
Bron: gemeentelid Oosterland
Marion
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2017, 10:13

Re: In memoriam

Bericht door Marion »

Tom schreef:Heb je een bron?
Wel vanuit Oosterland begrepen dat hij na de dienst een hartaanval heeft gehad. Maar nog niet dat hij daaraan ook overleden is.
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: In memoriam

Bericht door Roeline »

Tom schreef:Heb je een bron?
Fijn als je even zou willen reageren JoostW.
Joostw
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 mei 2017, 11:04

Re: In memoriam

Bericht door Joostw »

Roeline schreef:
Tom schreef:Heb je een bron?
Fijn als je even zou willen reageren JoostW.
Zie hierboven. Deze bron heb ik ook gehoord! En net van een gemeentelid gehoord dat hij is overleden.
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: In memoriam

Bericht door Roeline »

Joostw schreef:
Roeline schreef:
Tom schreef:Heb je een bron?
Fijn als je even zou willen reageren JoostW.
Zie hierboven. Deze bron heb ik ook gehoord!
Oké.
Tom
Berichten: 434
Lid geworden op: 28 mar 2016, 20:45

Re: In memoriam

Bericht door Tom »

Marion schreef:
Tom schreef:Heb je een bron?
Wel vanuit Oosterland begrepen dat hij na de dienst een hartaanval heeft gehad. Maar nog niet dat hij daaraan ook overleden is.
Nog tijdens de dienst dan, ik zie dat de ambulance om 8 uur opgeroepen is en de dienst begon om half 7. Maar goed dat doet er verder eigenlijk niet toe.
Gebruikersavatar
Loïs
Berichten: 36
Lid geworden op: 05 nov 2013, 20:04

Re: In memoriam

Bericht door Loïs »

Tom schreef:
Marion schreef:
Tom schreef:Heb je een bron?
Wel vanuit Oosterland begrepen dat hij na de dienst een hartaanval heeft gehad. Maar nog niet dat hij daaraan ook overleden is.
Nog tijdens de dienst dan, ik zie dat de ambulance om 8 uur opgeroepen is en de dienst begon om half 7. Maar goed dat doet er verder eigenlijk niet toe.
Dat klopt, ik begreep dat hij net aan z'n preek zou beginnen toen hij de preekstoel af ging.
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: In memoriam

Bericht door Roeline »

Loïs schreef:
Dat klopt, ik begreep dat hij net aan z'n preek zou beginnen toen hij de preekstoel af ging.
....sprakeloos.

Er rest ons één Weg.
Tot onszelf inkeren en tot de HEERE wederkeren.
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: In memoriam

Bericht door -DIA- »

Hier spreekt de HEERE!
Merk op mijn ziel!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Menheerse
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 mei 2017, 06:59

Re: In memoriam

Bericht door Menheerse »

Wat een aangrijpend bericht.
Bijna niet te bevatten.
Memento mori!
Een lastig volk
Nipo
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2009, 12:10
Locatie: Classis Kampen

Re: In memoriam

Bericht door Nipo »

...... bericht verwijderd, hieronder opnieuw geplaatst.
Laatst gewijzigd door Nipo op 30 aug 2017, 00:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Laat uw woorden weinig zijn - Pred. 5 : 1
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: In memoriam

Bericht door Mistig »

Wederom een slag voor de Gereformeerde Gemeenten.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Nipo
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2009, 12:10
Locatie: Classis Kampen

Re: In memoriam

Bericht door Nipo »

Zomaar een reactie: is het goed dat hier over zo'n onderwerp gepraat wordt, terwijl de kans groot is dat de familie nog niet op de hoogte is?
Wijlen een zeer direct familielid van mij was een geliefd Christelijk Gereformeerd predikant. Hij overleed zeer plotseling tijdens een korte vakantie in het buitenland.
Velen hebben het nieuws gehoord doordat iemand van de ANWB-hulpdienst het niet kon laten erover te praten, terwijl een groot deel van de familie nog niet eens op de hoogte was.... Wij hebben het bericht toen telefonisch gekregen (Refoforum bestond toen gelukkig nog niet), maar verschillende familieleden vernamen het via de EO-radio.... Laten we alstublieft waken voor zulke taferelen! Dit is altijd in eerste instantie een privé-zaak, en daar horen roddelrubrieken als Refoforum niet hun bijdrage aan te leveren!
Laat uw woorden weinig zijn - Pred. 5 : 1
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: In memoriam

Bericht door Nasrani »

Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: In memoriam

Bericht door BJD »

Nipo schreef:Zomaar een reactie: is het goed dat hier over zo'n onderwerp gepraat wordt, terwijl de kans groot is dat de familie nog niet op de hoogte is?
Wijlen een zeer direct familielid van mij was een geliefd Christelijk Gereformeerd predikant. Hij overleed zeer plotseling tijdens een korte vakantie in het buitenland.
Velen hebben het nieuws gehoord doordat iemand van de ANWB-hulpdienst het niet kon laten erover te praten, terwijl een groot deel van de familie nog niet eens op de hoogte was.... Wij hebben het bericht toen telefonisch gekregen (Refoforum bestond toen gelukkig nog niet), maar verschillende familieleden vernamen het via de EO-radio.... Laten we alstublieft waken voor zulke taferelen! Dit is altijd in eerste instantie een privé-zaak, en daar horen roddelrubrieken als Refoforum niet hun bijdrage aan te leveren!
'Bestond gelukkig nog niet' - 'roddelrubriek als reforforum'.. weinig lovende woorden voor dit forum. :huhu Niemand verplicht je hier te komen Nipo. Verder heb je wel een punt.
Plaats reactie