Uitleg 'Bekeer mij, zo zal ik bekeerd zijn'

Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1471
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: RE: Re: Uitleg 'Bekeer mij, zo zal ik bekeerd zijn' (uit: Waar ging de preek .. over?)

Bericht door Jeremiah »

Auto schreef:
ejvl schreef:
-DIA- schreef:Beetje alert zijn kan geen kwaad. Uit eigen ondervinding weet ik hoe moeilijk het is een op zich goed stukje te plaatsen dat op de gelinkte site staat. Even rechte lijnen trekken: Mag professor Wisse niet, en mag ds. van Dieren niet, dan mag zeker ook dit lezenswaardige artikel niet... Sorry voor het ongemak, ik kan er ook niks aan doen. Recht is recht en wet is wet. Of niet dan? Maar toch bedankt voor het plaatsen!
Het gaat niet om het artikel maar op de website waar deze staat. Deze website staat (in ieder geval stond) vol laster.
Ik wil het artikel best ergens anders neerzetten en hier plaatsen via een andere website, maar ik weet niet om welk artikel het ging.
Ik denk dat het grootste probleem is dat geen enkele bron van die site geverifieerd kan worden. Neem die preek van McCheyne, dat kan er goed zijn, maar uit welke bundel komt deze preek? Wie heeft de preek vertaald? etc.
Sorry voor de onduidelijkheid. De preek las ik in: "de Bron van zaligheid". De Bron van zaligheid behoort tot de bekendste geschriften van McCheyne. Het is opnieuw uit het Engels vertaald door N.A. Eikelenboom.

Afbeelding
Plaats reactie