Werkzaamheden

Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Werkzaamheden

Bericht door Bruna »

Ad Anker schreef:Ik vind de manier waarop er in deze topic gesproken wordt over een uitspraak van ds. Weststrate onfatsoenlijk. Belachelijke woordkeus, dominees die onderaan de preekstoel gaan bedenken waarover ze het gaan hebben etc.

Zulke zaken zijn niet geschikt om op dit forum te ontleden. Het zal mijn overgevoeligheid hiervoor wel zijn, maar ik wil het toch maar gezegd hebben.
Dit topic nog een doorlezend wil ik me bij bovenstaande aansluiten. Het begon met het interview en een vraag naar aanleiding hiervan. De vraag is door Dia reeds beantwoord. Het was een lezenswaardig interview waarin we konden lezen dat de Heere ook werkt daar in Zuid-Afrika. Eigenlijk wordt dit in diskrediet gebracht. Nu hebben we het over ervaringen die in principe niets met het interview of de ds. te maken hebben.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Werkzaamheden

Bericht door helma »

De topictitel is : werkzaamheden. De vraag die in de eerste posting stond is beantwoord. En nu gaat het verder over ervaringen met deze term. Los van Afrika of betreffende predikant. Dat mag toch?
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Werkzaamheden

Bericht door Bruna »

helma schreef:De topictitel is : werkzaamheden. De vraag die in de eerste posting stond is beantwoord. En nu gaat het verder over ervaringen met deze term. Los van Afrika of betreffende predikant. Dat mag toch?
Wat mij betreft prima als het maar los gezien wordt van het interview en de desbetreffende predikant.
Plaats reactie