Moedeloosheid. Wie kent het?

Orchidee

Re: Moedeloosheid. Wie kent het?

Berichtdoor Orchidee » 11 Jan 2018, 10:37

Ah @Gertje: wat leuk om weer eens wat van je horen!
Ik hoop dat het goed gaat met je!
En natuurlijk de hartelijke groeten! :-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Ons burgerschap is echter in de hemelen, waaruit wij ook de Zaligmaker verwachten, namelijk de Heere Jezus Christus,

Jan Pieterszoon
Inactief

Re: RE: Re: Moedeloosheid. Wie kent het?

Berichtdoor Jan Pieterszoon » 11 Jan 2018, 20:31

Terri schreef:
eilander schreef:
Ad Anker schreef:
Luther schreef:Ik weet hoe DIA in elkaar steekt en ik zie dat ook; desondanks heb ik geschreven wat ik heb geschreven.
Wij verschillen hierover van mening.
Maar ik ben het in dit topic wel van harte met je eens, Ad.

En ik met Luther.
Want het is ook niet goed om iemand in zo'n gemoedstoestand te staven.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik herken zoveel van Dia, maar wat ben ik dankbaar dat er bij me gesneden is.....en dat deed pijn.
Dat kan namelijk ook liefde zijn en mededogen.

Inderdaad. En dan moet je die liefde en mededogen niet afdoen als wantrouwend gedachtengoed omdat de dominee het er niet mee eens is

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » Gisteren, 22:27

Citaat waar ik op antwoordde schreef:Alweer? sorry, maar na de zoveelste keer kan ik dit niet meer serieus nemen.

Tot vreugde van het forum? Of bedoelt u toch wat medelijden mijn zwakheid? Ik val mezelf wel ontelbare malen tegen. Misschien kent u dat ook wel. Maar, dit wel, het is een tijd van grote benauwdheid en het oordeel begint, naar Gods Woord, bij het huis Gods. En als het daar begint, waar zal het einde zijn? Dat grijpt heel diep in. En dan moet ik wel zeggen: Wie merkt de diepte ervan?
Elk woedt om strijd, en toont zich onbeschroomd...

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » Gisteren, 22:40

-DIA- schreef:
Citaat waar ik op antwoordde schreef:Alweer? sorry, maar na de zoveelste keer kan ik dit niet meer serieus nemen.

Tot vreugde van het forum? Of bedoelt u toch wat medelijden mijn zwakheid? Ik val mezelf wel ontelbare malen tegen. Misschien kent u dat ook wel. Maar, dit wel, het is een tijd van grote benauwdheid en het oordeel begint, naar Gods Woord, bij het huis Gods. En als het daar begint, waar zal het einde zijn? Dat grijpt heel diep in. En dan moet ik wel zeggen: Wie merkt de diepte ervan?

Voor de duidelijkheid, ik noem geen naam. Degene die het postte verwijderde het bericht terwijl ik antwoordde. De poster weet het zelf wel.
Elk woedt om strijd, en toont zich onbeschroomd...

Terug naar “Theologie - Algemeen”