Kleine vreugden

emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: Kleine vreugden

Bericht door emigrant »

Mara schreef:Ik kreeg bramen van iemand, een vergiet vol grote zwarte zoete.
Bij het ontbijt heb ik ze door mn yoghurt gedaan, en zonet heb ik een schaal roomijs met bramen op. :langue
Ze zijn niet zo lang goed te houden helaas, dus het is even dooreten.
Goed voor de stoelgang zo'n vergiet vol.....
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

emigrant schreef:
Mara schreef:Ik kreeg bramen van iemand, een vergiet vol grote zwarte zoete.
Bij het ontbijt heb ik ze door mn yoghurt gedaan, en zonet heb ik een schaal roomijs met bramen op. :langue
Ze zijn niet zo lang goed te houden helaas, dus het is even dooreten.
Goed voor de stoelgang zo'n vergiet vol.....
Ik hoef ze niet in mn eentje op te peuzelen. ;) Inmiddels is het vergiet leeg, op ijs, op een plakje cake...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Kleine vreugden

Bericht door Lassie »

Weer ruimte om een toekomst op te bouwen.... urgentie gekregen voor een woning. Dankbaar.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Kleine vreugden

Bericht door Orchidee »

Fijn @Lassie, gefeliciteerd!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

Dus het huisje zit er nu echt aan te komen begrijp ik? Hopelijk voor de kerstdagen.
Fijn voor je, Lassie.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Kleine vreugden

Bericht door Lassie »

Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Voor de kerstdagen weet ik niet. We gaan het zien en mee maken. Urgentie is geldig t/m mei 2017.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Kleine vreugden

Bericht door Terri »

Lassie schreef:Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Voor de kerstdagen weet ik niet. We gaan het zien en mee maken. Urgentie is geldig t/m mei 2017.

Fijn Lassie!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

Lassie schreef:Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Voor de kerstdagen weet ik niet. We gaan het zien en mee maken. Urgentie is geldig t/m mei 2017.
Fijn! Een eigen plek is veel waard.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Kleine vreugden

Bericht door Lassie »

Dank je. :super
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18716
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
-DIA-
Berichten: 32742
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine vreugden

Bericht door -DIA- »

helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18716
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

-DIA- schreef:
helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!
Zou maar zo kunnen! Ik heb er twee neefs wonen. Het is daar goed toeven.
-DIA-
Berichten: 32742
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: Kleine vreugden

Bericht door -DIA- »

helma schreef:
-DIA- schreef:
helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!
Zou maar zo kunnen! Ik heb er twee neefs wonen. Het is daar goed toeven.
Sinds het overlijden van mijn ouders zie ik mijn neven en nichten (helaas) minder. Dat is, als ik zo mijn oor te luisteren leg, overal bijna het geval. Het verwaterd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: Kleine vreugden

Bericht door windorgel »

Dat gaat inderdaad meestal zo. Ik zie ze nu nog af en toe op een begrafenis van een oom of tante. Over een paar jaar is dat voorbij en dan zie je ze helemaal niet meer. Soms wel jammer ja.
Hendrien
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Kleine vreugden

Bericht door Hendrien »

Na enkele maanden weer de was buiten drogen! Viooltjes en andere lentebloemen in mandjes en potten gedaan.
Plaats reactie