Kleine vreugden

Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Kleine vreugden

Bericht door Ambtenaar »

Dodo schreef: Port uit de supermarkt??
Een vriend van ons is vinoloog, en hij haalt echt geen wijn uit de supermarkt. Zelf ben ik niet zo'n fijnproever, maar ik ga toch eerder naar een slijter voor de alcoholica.
Daar denkt Nicolaas Klei toch heel anders over. Hij stelt de Superwijngids samen.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine vreugden

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
Vorst schreef: Nee. Delicata. Deze week bij AH in de bonus.
AH is zijn huismerken aan het omwentelen (revolutie, de naam Albert Heijn is op de nieuwe producten weg, alleen het AH logo is goed genoeg), ook Albert Heijn's eigen merken als Delicata en Perla zijn onherkenbaar veranderd! Praktijk: Veel vragen van klanten doe hun vertrouwde koffie (of chocolade) niet meer kunnen terugvinden!
Doorverwijzen naar Pearle en Hans Anders? Als je kunt lezen, vind je het heus wel terug. Het ziet er nu alleen heel anders uit.

Irritanter vind ik producten die uit het assortiment worden gehaald, terwijl ze nog wel in de folder staan. Ik rijd tegenwoordig regelmatig naar het filiaal 9 km noordwaarts, waar ze mijn vertrouwde pizza en port nog wel in voorraad hebben. :huhu
Port uit de supermarkt??
Een vriend van ons is vinoloog, en hij haalt echt geen wijn uit de supermarkt. Zelf ben ik niet zo'n fijnproever, maar ik ga toch eerder naar een slijter voor de alcoholica.
Conqueror port is een exclusief AH-merk. Vroeger hadden ze ook PALE-sherry. Nu hebben ze ook een reeks AH Excellent wijnen, die er niet bepaald als huismerken uitzien.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine vreugden

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
Vorst schreef: Nee. Delicata. Deze week bij AH in de bonus.
AH is zijn huismerken aan het omwentelen (revolutie, de naam Albert Heijn is op de nieuwe producten weg, alleen het AH logo is goed genoeg), ook Albert Heijn's eigen merken als Delicata en Perla zijn onherkenbaar veranderd! Praktijk: Veel vragen van klanten doe hun vertrouwde koffie (of chocolade) niet meer kunnen terugvinden!
Doorverwijzen naar Pearle en Hans Anders? Als je kunt lezen, vind je het heus wel terug. Het ziet er nu alleen heel anders uit.

Irritanter vind ik producten die uit het assortiment worden gehaald, terwijl ze nog wel in de folder staan. Ik rijd tegenwoordig regelmatig naar het filiaal 9 km noordwaarts, waar ze mijn vertrouwde pizza en port nog wel in voorraad hebben. :huhu
Er is inderdaad veel in verandering bij AH wat assortiment betreft. In Rijssen is de versafdeling (gerekend naar de oppervlakte van de winkel) eigenlijk te groot. Dat moet ten koste gaan van producten uit 'houdbaar'. Het is helaas een feit, dat wellicht verleden tijd is als de nieuwe winkel aan het Stationsplein wordt geopend. Er komt dan waarschijnlijk ook een Gall & Gall bij. Het vreemde is dat hiet Etos compleet los staat van Albert Heijn. Waarschijnlijk een franchise-zaak?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

Ambtenaar schreef:
Dodo schreef: Port uit de supermarkt??
Een vriend van ons is vinoloog, en hij haalt echt geen wijn uit de supermarkt. Zelf ben ik niet zo'n fijnproever, maar ik ga toch eerder naar een slijter voor de alcoholica.
Daar denkt Nicolaas Klei toch heel anders over. Hij stelt de Superwijngids samen.
AH heeft prima wijnen.
Ook Hamersma geeft regelmatig een 8 voor een AH wijn.
Maar bij de andere supermarkten heb ik het nooit getroffen. Te zoet of te zuur.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vorst
Verbannen
Berichten: 1040
Lid geworden op: 03 mar 2015, 20:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Vorst »

Je moet het goede er tussenuit halen. Dat geldt voor het wijnschap in de supermarkt, maar net zo goed voor het schap in een slijterij. De Otima 10-port bij appie (500 ml, de enige in een doosje) is onovertroffen.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Kleine vreugden

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Kleine vreugden

Bericht door eilander »

Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Fijn, gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Kleine vreugden

Bericht door Orchidee »

Van harte gefeliciteerd! @JGW
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6499
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Kleine vreugden

Bericht door Posthoorn »

Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Dat is goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! Over de grens of binnen de landsgrenzen?
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jeremiah »

Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Gefeliciteerd!
Protegé
Berichten: 128
Lid geworden op: 15 sep 2017, 10:02

Re: Kleine vreugden

Bericht door Protegé »

Gefeliciteerd Walther! (Als organist, als componist? :) )
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Kleine vreugden

Bericht door Johann Gottfried Walther »

helma schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Dat is goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! Over de grens of binnen de landsgrenzen?
Nederland. Nu nog woning vinden.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: Kleine vreugden

Bericht door Wandelende »

Johann Gottfried Walther schreef:
helma schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Dat is goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! Over de grens of binnen de landsgrenzen?
Nederland. Nu nog woning vinden.
Gefeliciteerd!
Tweede punt zal misschien een grote kopzorg zijn in de huidige op hol geslagen woningmarkt?
(~)
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4786
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Kleine vreugden

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Wandelende schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:
helma schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Meer grote vreugde en dankbaarheid, heb werk gevonden ! :)
Dat is goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! Over de grens of binnen de landsgrenzen?
Nederland. Nu nog woning vinden.
Gefeliciteerd!
Tweede punt zal misschien een grote kopzorg zijn in de huidige op hol geslagen woningmarkt?
Bedankt. Zoek gewoon iets kleins.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Plaats reactie