ik word heel erg blij van mn lieve kleine neefje van 14 maanden tis een sgat en best wel een bijdehandje

jep dat ook of als je iemand heb kunnen helpenvlinder schreef:Ik word blij als ik iemand anders blij heb kunnen maken...
Bij dit gedicht moest ik denken aan een spreuk die ik ergens last. Ik weet hem niet meer precies, maar hij kwam hierop neer:JolandaOudshoorn schreef:Wilma, ik kan helemaal met je meevoelen. Wat geeft God ons toch oneindig veel om blij en dankbaar voor te zijn.
Dank U, Uw liefde kent geen grenzen
Dank U, dat ik dit zeggen kan
Dank U, o God ik wil U danken
dat ik danken kan!
Ben je al op weg dan?judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Ze staat onder de douche al te oefenen voor de meeting-toespraak, las ik net.wim schreef:Ben je al op weg dan?judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
lieverd, ik word... nooit een t!!!! voor eens en altijd onthouden!!!judith schreef:ik wordt er blij van....omdat de meeting steeds dichter bij komt![]()
Mijn God, U zal ik eeuwig loven omdat Gij het hebt gedaan...JolandaOudshoorn schreef:Wilma, ik kan helemaal met je meevoelen. Wat geeft God ons toch oneindig veel om blij en dankbaar voor te zijn.
Dank U, Uw liefde kent geen grenzen
Dank U, dat ik dit zeggen kan
Dank U, o God ik wil U danken
dat ik danken kan!