Alles over koffie en thee

Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Dat zal ongetwijfeld nog lekkerder zijn. Maar goed, wat je niet kent, mis je ook niet!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Je hebt tegenwoordig senseopads koffie met een chocoladesmaak.....mmmmmm alleen jammer dat het gezoet is....ik drink namelijk geen suiker in mijn koffie.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Online
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16745
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Lizzy schreef:Je hebt tegenwoordig senseopads koffie met een chocoladesmaak.....mmmmmm alleen jammer dat het gezoet is....ik drink namelijk geen suiker in mijn koffie.
zijn wel lekker ja - maar ik proef er eerlijk gezegd weinig koffie meer in. Had net zo goed gewoon chocolademelk kunnen heten.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Wat nu ook een rage wordt is die Puc apparaten. Met als slogan: Puc het geheim zit in een cuP. Met name bij blokker en Albert Heijn. Is dit iets heel anders of een concurrerend iets? ( sorry heb vandaag beetje last van spelvouten, ziet het even niet hoe ik het moet schrijven) Het lijkt mij iets wat er erg veel op lijkt, maar het schijnt anders te proeven!
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
Lizzy schreef:Je hebt tegenwoordig senseopads koffie met een chocoladesmaak.....mmmmmm alleen jammer dat het gezoet is....ik drink namelijk geen suiker in mijn koffie.
zijn wel lekker ja - maar ik proef er eerlijk gezegd weinig koffie meer in. Had net zo goed gewoon chocolademelk kunnen heten.
Ik vind ze niet zo geweldig omdat je denkt chocolademelk te drinken, maar dan met een minder uitgesproken chocoladesmaak. Het is vlees nog...eh...noch vis.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Voor goede automatenkoffie moet je zijn bij http://www.eerstkoffie.nl/
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

wim schreef:
Hendrikus schreef:
Lizzy schreef:Je hebt tegenwoordig senseopads koffie met een chocoladesmaak.....mmmmmm alleen jammer dat het gezoet is....ik drink namelijk geen suiker in mijn koffie.
zijn wel lekker ja - maar ik proef er eerlijk gezegd weinig koffie meer in. Had net zo goed gewoon chocolademelk kunnen heten.
Ik vind ze niet zo geweldig omdat je denkt chocolademelk te drinken, maar dan met een minder uitgesproken chocoladesmaak. Het is vlees nog...eh...noch vis.
Nou whahaha als ik heel eerlijk ben......geef mij dan ook maar gewoon koffie zonder chocosmaak.....maar voor tussendoor is het best wel lekker hoor...voor de afwisseling.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ik proef in Senseo uberhuapt niet zoveel koffie. We hebben zo'n ding thuisstaan, soms drink ik er wel een van omdat het snel klaar is maar dat is dan ook de enige reden... en dan doe ik 1,5 kopje en 2 pads..... zodat het tenminste nog ergens naar smaakt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Marnix schreef:Ik proef in Senseo uberhuapt niet zoveel koffie. We hebben zo'n ding thuisstaan, soms drink ik er wel een van omdat het snel klaar is maar dat is dan ook de enige reden... en dan doe ik 1,5 kopje en 2 pads..... zodat het tenminste nog ergens naar smaakt.
Marnix je hebt ook extra dark van senseo. :wink:
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik heb een senseo met USB aansluiting. Kun je steeds de nieuwste smaken downloaden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Lizzy schreef:
Marnix schreef:Ik proef in Senseo uberhuapt niet zoveel koffie. We hebben zo'n ding thuisstaan, soms drink ik er wel een van omdat het snel klaar is maar dat is dan ook de enige reden... en dan doe ik 1,5 kopje en 2 pads..... zodat het tenminste nog ergens naar smaakt.
Marnix je hebt ook extra dark van senseo. :wink:
Die heb ik al een die smaken dus ook nergens naar.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:Voor goede automatenkoffie moet je zijn bij http://www.eerstkoffie.nl/
Helemaal FOUT!!!!!
je moet naar http://www.ldj.nl/
Ik weet, mijn Verlosser leeft
edele strijdster
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54

Bericht door edele strijdster »

memento schreef:Wat nu ook een rage wordt is die Puc apparaten. Met als slogan: Puc het geheim zit in een cuP. Met name bij blokker en Albert Heijn. Is dit iets heel anders of een concurrerend iets? ( sorry heb vandaag beetje last van spelvouten, ziet het even niet hoe ik het moet schrijven) Het lijkt mij iets wat er erg veel op lijkt, maar het schijnt anders te proeven!

Te veel met je neus in de boeken gezeten?
Rustig aan hé?! Enne... wel om jezelf denken... :)
Af en toe de tijd nemen voor een verse bak Senseo :wink:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef:
wim schreef:Voor goede automatenkoffie moet je zijn bij http://www.eerstkoffie.nl/
Helemaal FOUT!!!!!
je moet naar http://www.ldj.nl/
Pff. Die DE automaten maken een goedje wat inderdaad in de verte op koffie lijkt. We hebben ze op mijn werk.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
wim schreef:Voor goede automatenkoffie moet je zijn bij http://www.eerstkoffie.nl/
Helemaal FOUT!!!!!
je moet naar http://www.ldj.nl/
Pff. Die DE automaten maken een goedje wat inderdaad in de verte op koffie lijkt. We hebben ze op mijn werk.
Hallo, ze hebben er nog meer hoor. Enne... het hangt helemaal van het systeem af hoe de koffie smaakt. waarschijnlijk drink jij dan diepvrieskoffie. Je moet eens vragen naar de snelfilterkoffie!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie