Afscheid

Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Succes en voorspoed in alles en Gods zegen toegewenst!
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

ik neem voor een weekje afscheid!!!
ga zo vertrekken naar Engeland :lol: :lol: :lol: :lol:
zal aan jullie denken!

Hopelijk tot volgende week!!!

alle bekenden de hartelijke groeten van Helm@
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Zie ik je nog voor die tijd?

en neem je Salt en Vinegar chips voor me mee? Hoe goedkoper hoe beter (daar trekt je mond zo heerlijk van samen...)
Adorote

Bericht door Adorote »

Naar de Britten,thee drinken met een zoet bolletje met jam , een grote pint Bess drinken , naar de Vespers in de plaatselijk kerk, de pub niet onrwijken voor een goede kip kiev ,slapen in een kamer met bloemmetjebehang, en smorgen een Engels ontbijt zodat je de eerst twee dagen niet meer hoeft te eten , en dan nog al het moois zien wat er te zien valt , met hier en daar een romantische avond.

Her gedag zeggen is een loze daar de gedachten altijd mee gaan op de weg van laan en oerwoud van bospad tot snelweg, iedereen is op weg en soms naar Brittenland om weer terug te kerek naar het heerlijk en goede vaderland.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Unionist schreef:Zie ik je nog voor die tijd?

en neem je Salt en Vinegar chips voor me mee? Hoe goedkoper hoe beter (daar trekt je mond zo heerlijk van samen...)
ha,
je berichtje zie ik nu net
laat ik nu zomaar uit mezelf al chips voor je gekocht hebben :!: :wink:

het was gewéldig!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:Naar de Britten,thee drinken met een zoet bolletje met jam , een grote pint Bess drinken , naar de Vespers in de plaatselijk kerk, de pub niet onrwijken voor een goede kip kiev ,slapen in een kamer met bloemmetjebehang, en smorgen een Engels ontbijt zodat je de eerst twee dagen niet meer hoeft te eten , en dan nog al het moois zien wat er te zien valt , met hier en daar een romantische avond.

Her gedag zeggen is een loze daar de gedachten altijd mee gaan op de weg van laan en oerwoud van bospad tot snelweg, iedereen is op weg en soms naar Brittenland om weer terug te kerek naar het heerlijk en goede vaderland.
hmmm allemaal uiterlijk vertoon...
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: afscheid

Bericht door -DIA- »

Ik heb enige persoonlijke berichtjes, maar bij deze laat ik weten dat ik meen deze niet alle te moeten beantwoorden.
Sommige zijn begripvol en bemoedigend, anderen tegengesteld.

Ik geloof niet dat ik hier de ruimte vindt om voluit naar de radicaliteit van Schrift en Belijdenis te spreken.
Het is met veel pijn in het hart dat ik meen niet anders te kunnen dan dit besluit te nemen.
Alles werkt mede naar één doel. Wat het ook is, er geschiedt niets bij geval.

Het vervolg over "Ben ik wel uitverkoren?" uit DWS kan -indien er nog interesse voor is- misschien iemand anders
plaatsen?

Een hartelijke groet van een ronddolende zwerver op deze aarde.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: afscheid

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:Ik heb enige persoonlijke berichtjes, maar bij deze laat ik weten dat ik meen deze niet alle te moeten beantwoorden.
Sommige zijn begripvol en bemoedigend, anderen tegengesteld.

Ik geloof niet dat ik hier de ruimte vindt om voluit naar de radicaliteit van Schrift en Belijdenis te spreken.
Het is met veel pijn in het hart dat ik meen niet anders te kunnen dan dit besluit te nemen.
Alles werkt mede naar één doel. Wat het ook is, er geschiedt niets bij geval.

Het vervolg over "Ben ik wel uitverkoren?" uit DWS kan -indien er nog interesse voor is- misschien iemand anders
plaatsen?

Een hartelijke groet van een ronddolende zwerver op deze aarde.
Ik vond je al zo stil DIA. :fi Vervelende persoonlijke berichten hoef je niet te beantwoorden hoor. Gewoon meteen weggooien.
Ik neem geen afscheid van je, zwerver, kom maar weer eens terug om een kopje soep te halen en bij te praten. :)
Tot ziens!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: afscheid

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef:Ik heb enige persoonlijke berichtjes, maar bij deze laat ik weten dat ik meen deze niet alle te moeten beantwoorden.
Sommige zijn begripvol en bemoedigend, anderen tegengesteld.

Ik geloof niet dat ik hier de ruimte vindt om voluit naar de radicaliteit van Schrift en Belijdenis te spreken.
Het is met veel pijn in het hart dat ik meen niet anders te kunnen dan dit besluit te nemen.
Alles werkt mede naar één doel. Wat het ook is, er geschiedt niets bij geval.

Het vervolg over "Ben ik wel uitverkoren?" uit DWS kan -indien er nog interesse voor is- misschien iemand anders
plaatsen?

Een hartelijke groet van een ronddolende zwerver op deze aarde.
Ik vond je al zo stil DIA. :fi Vervelende persoonlijke berichten hoef je niet te beantwoorden hoor. Gewoon meteen weggooien.
Ik neem geen afscheid van je, zwerver, kom maar weer eens terug om een kopje soep te halen en bij te praten. :)
Tot ziens!
Hierbij wil ik een ieder bedanken voor de hartelijke persoonlijke berichtjes, maar ook de anderen.
Want hierdoor is ook nog lering te bekomen. Om te overdenken...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: afscheid

Bericht door helma »

ik hoop dat het afscheid niet voor lang is.... wat mij betreft kom je weer een keer terug!
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6465
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: afscheid

Bericht door Posthoorn »

Draaideur-RF'er.. :hum
Marco
Berichten: 3595
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: afscheid

Bericht door Marco »

Even een berichtje om te laten weten dat ik er over ongeveer één post (ook) mee ophoud. Ik sta dan op een voor een wielerliefhebber mooi getal (als je weet wat ik bedoel: ik heb hem een keer of 8 gefietst, op 1 keer na alle vanaf de noordkant :) ). Maar belangrijker: ik merk de laatste tijd dat discussies steeds opnieuw gevoerd worden, en meer en meer langs elkaar heen gaan. Ik heb ook de indruk dat ik hier als bijwoner steeds minder te zoeken heb, maar dat kan ook aan mijzelf liggen.

Dan kan je wel door blijven gaan in onderwerpen als 'raad de plaats', maar daar is dit forum niet in de eerste plaats voor bedoeld, wat mij betreft. Ik wens jullie alle goeds, en wellicht nog eens tot ziens..

::bye

Edit: die laatste is nu ook geplaatst. Ik houd ermee op.
Laatst gewijzigd door Marco op 31 okt 2014, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: afscheid

Bericht door Mara »

Jammer Marco.
Ik ga de poes zeker missen. En jou ook hoor. ;)
Het getal snap ik niet, maar ik heb geen verstand van wielrennen.
Het ga je goed!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: afscheid

Bericht door Tiberius »

Mara schreef:Het getal snap ik niet, maar ik heb geen verstand van wielrennen.
http://www.col-du-galibier.nl/
Nowhere
Berichten: 217
Lid geworden op: 04 jun 2014, 16:13

Re: afscheid

Bericht door Nowhere »

::salut .. Nowhere is definitief weg!
Gesloten