Afscheid

limosa

Bericht door limosa »

Hoi Jacob,

Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Heb ik ook wel gehad. Even ademhalen is dan verfrissend. Als je weer zin hebt zien we je graag weer terug.

Het ga je Goed.

groeten,
Adorote

Bericht door Adorote »

Jacobus weg, altijd jammer als men weg gaat van een forum, maar het is wel voor te stellen.

Het is een Zegen te staan in de volle katholiciteit(zonder voorvoegsel) van af de Apostelen en kerkvaders, de Kerk van alle tijden en plaatsen ; wens jou dat van harte toe Jacobus.

PAX ET BONUM.
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

Beste mede-forummers,


hierbij deel ik mede, afscheid te nemen van refoforum. Ik heb hier niet zo lang gezeten (acht maanden) maar toch redelijk wat gepost, al waren dat meestal geen fundamentele bijdragen. Toch was het best gezellig om hier zo nu en dan virtueel contact te hebben. Ook heb ik best weleens iets geleerd. Wel is jammer dat er weinig persoonlijk contact (meeting ofzo) bij dit forum was.

Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden, D.V. komend jaar hoop ik in een paar laatste drukke maanden mijn studie af te ronden. Ik merk dat ik de laatste paar jaar te weinig geconcentreerd ben bezig geweest en te weinig 'leuke' dingen heb gepland (i.p.v. zomaar in het wilde weg), waardoor ik niet uit mijn hersenvermogen heb gehaald wat erin zit.


Ik merk dat het mij frustreert om steeds weer achter de PC te kruipen: "ff kijken", vooral als het meerdere digitale contacten betreft. Ik moet daarom echt minderen en in het kader daarvan.....


het ga jullie goed! A Dieu! Misschien kom ik weleens terug (of naar een meeting als t mag :D )

Vincent
Adorote

Bericht door Adorote »

Altijd jammer als er een persoon vertrekt, dus Vincent(wat overwinnaar betekend) ook jij , maar goed een mens moet keuze maken, je bijdragen waren altijd zonder haat en veroordeling, dat is een groot goed.Dat het je goed mag gaan in alle opzichten en ga en wandel met God.

Pax et Bonum.
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

Vincent,
Wens je in de eerste plaats een Gezond & Gelukkig Nieuwjaar toe
bovenal des HEEREN Zegen!!
En verder succes met het afronden van je studie!!
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Vincent schreef:Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden
Jammer dat je dan dit forum laat vallen, ik lees dat je ook andere keuzes kunt maken, overweeg dit eens :wink:

Mocht je toch vertrekken, dan wens ik je het allerbeste toe.
Zonderling
Berichten: 4330
Lid geworden op: 19 nov 2005, 12:31

Bericht door Zonderling »

Vincent schreef:Beste mede-forummers,

hierbij deel ik mede, afscheid te nemen van refoforum. Ik heb hier niet zo lang gezeten (acht maanden) maar toch redelijk wat gepost, al waren dat meestal geen fundamentele bijdragen. Toch was het best gezellig om hier zo nu en dan virtueel contact te hebben. Ook heb ik best weleens iets geleerd. Wel is jammer dat er weinig persoonlijk contact (meeting ofzo) bij dit forum was. (...)
Vincent,

Jammer voor dit forum, want je had m.i. vaak goede bijdragen !

Verder het allerbeste toegewenst.

M.vr.gr.,
Zonderling
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

geledu schreef:
Vincent schreef:Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden
Jammer dat je dan dit forum laat vallen, ik lees dat je ook andere keuzes kunt maken, overweeg dit eens :wink:

Mocht je toch vertrekken, dan wens ik je het allerbeste toe.

Nee helaas Geledu....ik moet met heel het digitale pretgebeuren wat minderen....al kan het soms leuk zijn om contacten op te doen. Als hier nou eens een meeting kwam :wink: De sfeer op dit forum is er toch een van heel veel discussieren over steeds weer iets andere thema's, met veel dezelfde stellingnamen. Bovendien, ik ben wel voluit refo dacht ik zo (vanuit de pkn, gb, onofficieel cgk geworden), maar de discussies hier gaan mij soms boven de pet. Neemt niet weg dat ik dankbaar ben voor bijvoorbeeld de goede raad van sommigen hier m.b.t. keuzes etc. Het ga jullie allen goed in het komende jaar: een gezegend 2007! En Geledu, wie weet, kom ik ooit terug!
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Vincent schreef:
geledu schreef:
Vincent schreef:Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden
Jammer dat je dan dit forum laat vallen, ik lees dat je ook andere keuzes kunt maken, overweeg dit eens :wink:

Mocht je toch vertrekken, dan wens ik je het allerbeste toe.

Nee helaas Geledu....ik moet met heel het digitale pretgebeuren wat minderen....al kan het soms leuk zijn om contacten op te doen. Als hier nou eens een meeting kwam :wink: De sfeer op dit forum is er toch een van heel veel discussieren over steeds weer iets andere thema's, met veel dezelfde stellingnamen. Bovendien, ik ben wel voluit refo dacht ik zo (vanuit de pkn, gb, onofficieel cgk geworden), maar de discussies hier gaan mij soms boven de pet. Neemt niet weg dat ik dankbaar ben voor bijvoorbeeld de goede raad van sommigen hier m.b.t. keuzes etc. Het ga jullie allen goed in het komende jaar: een gezegend 2007! En Geledu, wie weet, kom ik ooit terug!
Als het je boven je pet gaat zijn is er hier tenminste 1 en ik denk wel meer die je verduidelijking willen verschaffen hoor!
Beste Vincent!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Vincent schreef:Beste mede-forummers,


hierbij deel ik mede, afscheid te nemen van refoforum. Ik heb hier niet zo lang gezeten (acht maanden) maar toch redelijk wat gepost, al waren dat meestal geen fundamentele bijdragen. Toch was het best gezellig om hier zo nu en dan virtueel contact te hebben. Ook heb ik best weleens iets geleerd. Wel is jammer dat er weinig persoonlijk contact (meeting ofzo) bij dit forum was.

Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden, D.V. komend jaar hoop ik in een paar laatste drukke maanden mijn studie af te ronden. Ik merk dat ik de laatste paar jaar te weinig geconcentreerd ben bezig geweest en te weinig 'leuke' dingen heb gepland (i.p.v. zomaar in het wilde weg), waardoor ik niet uit mijn hersenvermogen heb gehaald wat erin zit.


Ik merk dat het mij frustreert om steeds weer achter de PC te kruipen: "ff kijken", vooral als het meerdere digitale contacten betreft. Ik moet daarom echt minderen en in het kader daarvan.....


het ga jullie goed! A Dieu! Misschien kom ik weleens terug (of naar een meeting als t mag :D )

Vincent

Ik ben blij dat je al zo snel weer terug bent ! :wink:
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

geledu schreef:
Vincent schreef:Beste mede-forummers,


hierbij deel ik mede, afscheid te nemen van refoforum. Ik heb hier niet zo lang gezeten (acht maanden) maar toch redelijk wat gepost, al waren dat meestal geen fundamentele bijdragen. Toch was het best gezellig om hier zo nu en dan virtueel contact te hebben. Ook heb ik best weleens iets geleerd. Wel is jammer dat er weinig persoonlijk contact (meeting ofzo) bij dit forum was.

Het kost mij teveel tijd om allerlei forums bij te houden, D.V. komend jaar hoop ik in een paar laatste drukke maanden mijn studie af te ronden. Ik merk dat ik de laatste paar jaar te weinig geconcentreerd ben bezig geweest en te weinig 'leuke' dingen heb gepland (i.p.v. zomaar in het wilde weg), waardoor ik niet uit mijn hersenvermogen heb gehaald wat erin zit.


Ik merk dat het mij frustreert om steeds weer achter de PC te kruipen: "ff kijken", vooral als het meerdere digitale contacten betreft. Ik moet daarom echt minderen en in het kader daarvan.....


het ga jullie goed! A Dieu! Misschien kom ik weleens terug (of naar een meeting als t mag :D )

Vincent

Ik ben blij dat je al zo snel weer terug bent ! :wink:
Fijn dat je blij bent :D Moet eigenlijk aan mijn master thesis werken, maar dan is het ook wel leuk om zo nu en dan wat te refoforummen he :wink: Mocht ik komende maanden opeens wegblijven dat weet je hoe dat komt. :wink: Als ik eenmaal werk over een paar maanden ga ik er écht definitief mee stoppen :?
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

En nu is definitief de tijd van mijn afscheid gekomen!

Ik had besloten dat ik deze week zou stoppen. Het voegt te weinig toe en het is te verleidelijk om tijdens zinnige dingen achter de pc 'even' op refoforum te kijken (10*2 min. is toch 20 min. per dag he!).

Ik wilde perse een mooi getal aan postings krijgen en dat is bereikt nu ik 950 posts heb geplaatst hier!

Allemaal het beste! een prettige vakantie! en weest gegroet,

In geloof, hoop en liefde,

Vincent.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Vincent schreef:En nu is definitief de tijd van mijn afscheid gekomen!

Ik had besloten dat ik deze week zou stoppen. Het voegt te weinig toe en het is te verleidelijk om tijdens zinnige dingen achter de pc 'even' op refoforum te kijken (10*2 min. is toch 20 min. per dag he!).

Ik wilde perse een mooi getal aan postings krijgen en dat is bereikt nu ik 950 posts heb geplaatst hier!

Allemaal het beste! een prettige vakantie! en weest gegroet,

In geloof, hoop en liefde,

Vincent.
950... das zeker een occult getal he?! ;)

Jammer dat je gaat, bedankt voor je bijdragen en ik wens je Gods zegen toe!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Na Lassie en mijn persoontje, zal het wel zo zijn dat we jou ook binnen niet al te lange tijd wel weer terug zullen zien, en met graagte mijnerzijds..............

zoniet dan tóch: het allerbeste, en ga met God!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Vincent schreef:En nu is definitief de tijd van mijn afscheid gekomen!

Ik had besloten dat ik deze week zou stoppen. Het voegt te weinig toe en het is te verleidelijk om tijdens zinnige dingen achter de pc 'even' op refoforum te kijken (10*2 min. is toch 20 min. per dag he!).

Ik wilde perse een mooi getal aan postings krijgen en dat is bereikt nu ik 950 posts heb geplaatst hier!

Allemaal het beste! een prettige vakantie! en weest gegroet,

In geloof, hoop en liefde,

Vincent.
Beste Vincent we zullen je scherpe en heldere bijdragen missen.
Gods zegen!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gesloten