Afscheid

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: afscheid

Bericht door eilander »

Tiberius schreef:Dank je. Dat doet ons (mij in ieder geval) goed, zo'n compliment.
Mij ook! Niet iedereen beseft denk ik wat er op de achtergrond afspeelt, dat is ook logisch en het is niet zielig ofzo - we kiezen er tenslotte zelf voor om modder-eter te zijn :)
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: afscheid

Bericht door samanthi »

eilander schreef:
Tiberius schreef:Dank je. Dat doet ons (mij in ieder geval) goed, zo'n compliment.
Mij ook! Niet iedereen beseft denk ik wat er op de achtergrond afspeelt, dat is ook logisch en het is niet zielig ofzo - we kiezen er tenslotte zelf voor om modder-eter te zijn :)
Ik sluit me bij Helma aan.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: afscheid

Bericht door Zita »

:garde :love :hi
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: afscheid

Bericht door Mannetje »

Vandaar ook mijn opmerking om voor zichzelf te beginnen. Dan kun je ervaren wat modder-eren is...
-
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: afscheid

Bericht door samanthi »

Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.

Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.

Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.

Het ga jullie goed!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Roos2017
Berichten: 548
Lid geworden op: 02 okt 2017, 18:59

Re: afscheid

Bericht door Roos2017 »

Heel jammer, samanthi, we zullen je missen!
Het ga je goed.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: afscheid

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Bedankt voor je bijdragen! :hi
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: afscheid

Bericht door JCRyle »

Samanthi,

Spijtig dat je gemeend hebt tot deze conclusie te moeten komen. Op bepaalde punten die je aangeeft kan ik met je meekomen. Op het punt over het noemen van de Heere Jezus herken ik mij niet. Net als het verwijt dat je daarna maakt. Je zat hier op een forum, waarbij je reactie kan verwachten op je postings. Ook als daar een (vermeende) eenzijdigheid is aan te treffen.
Desalniettemin vind ik het spijtig dat je genoodzaakt voelt om hier weg te gaan en ik wil je dan ook alle goeds toewensen in het verdere.

Hartelijke groet,

JCRyle
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: afscheid

Bericht door Chrisje72 »

Samanthi ik hoop dat je blijft
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: afscheid

Bericht door Hendrien »

samanthi schreef:Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.

Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.

Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.

Het ga jullie goed!
Erg jammer, ik hoop dat je blijft! Ik zal je missen.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: afscheid

Bericht door Desiree »

Tot ziens Samanthi! Waarschijnlijk in een kerk.. :) Succes met de pianolessen!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


GKVerontrust
Verbannen
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 feb 2018, 18:48

Re: afscheid

Bericht door GKVerontrust »

Samanthi schreef: Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.

Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.

Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.

Het ga jullie goed!


Ik denk dat je je critici geen recht doet. En ik vind je reactie best veroordelend voor ons als mede-RF-ers. Het komt een beetje over van: ik ben een martelares. Maar ik wens je het beste en hoop dat je niet meer op je plaat gaat met je fiets.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: afscheid

Bericht door Mannetje »

GKVerontrust schreef:
Samanthi schreef: Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.

Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.

Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.

Het ga jullie goed!


Ik denk dat je je critici geen recht doet. En ik vind je reactie best veroordelend voor ons als mede-RF-ers. Het komt een beetje over van: ik ben een martelares. Maar ik wens je het beste en hoop dat je niet meer op je plaat gaat met je fiets.

Sprak de forummer die al een paar dagen lid is.
-
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: afscheid

Bericht door ejvl »

samanthi schreef:Hierbij neem ik afscheid van RF, bedankt voor de goede discussies, ik heb veel geleerd.

Helaas ben ik ook teleurgesteld om de veroordelingen, de harde kritiek, de geesteloosheid, de storyverhalen, ik ben alle negatieviteit helemaal zat. Ook vind ik het kwetsend dat als er iets over de Heere Jezus gezgd wordt dat hier veel tegenstand krijgt, je meteen weggezet wordt dat je de wet niet meer wil horen e.d.

Ik heb wel kostbare vriendschappen overgehouden en daar ben ik dankbaar voor, de Meeting moet maar op een andere plek plaatsvinden.

Het ga jullie goed!
Jammer, vond je bijdragen vaak goed en nuttig om te lezen!
Ik denk niet dat de tegengeluiden zijn bedoelt als veroordelingen of harde kritiek. Houdt voor ogen dat ieder mens verschillend is, ieder mens heeft een eigen manier van reageren, er is geen definitie van netjes en keurig reageren, ieder probeert het op z'n eigen manier, en dat is vaak niet de manier die jij of ik voor ogen hebt als een prettige discussietechniek.
Dat het op jou, of mij, overkomt als veroordeling, of harde kritiek, wil nog niet zo zeggen dat het ook zo is. Wij weten de intentie van posters niet, en daardoor moeten we altijd uitgaan van het positieve. Zo zie je postings in een heel ander licht.

Hoe dan ook, bedankt voor je bijdragen. :)
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: afscheid

Bericht door Wandelende »

Samanthi, jammer dat je weggaat. En wat je zegt over de Heere Jezus dat herken ik gedeeltelijk met je mee. Onthoud maar de woorden van een zeer bekend gedichtje; “...wie Jezus vindt die heeft genoeg.” En ook de belijdenis van Petrus; “U bent de Christus, de Zoon van de levende God.” Dan was de heiliging van het leven van Petrus nog niet volmaakt, maar toch verklaarde Jezus hem zalig; “Zalig bent u, Simon Barjona, want...”

Ik wens je alle goeds toe.
(~)
Gesloten