Waar denk je op dit moment aan? [3]

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door samanthi »

alexv schreef:
huisman schreef:Aan de schatting van de slachtoffers van de burgeroorlog in Syrië: 450.000 doden......niet te bevatten.

En wij leven en discussiëren door alsof er niets is gebeurd .
Met dank aan de USA. De zoveelste poging van regime chance.
Dit is niet waar, hoewel ik vind dat Amerika idd zich vaak overal mee bemoeit is het in deze niet.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door alexv »

CvdW schreef:
alexv schreef:
huisman schreef:Aan de schatting van de slachtoffers van de burgeroorlog in Syrië: 450.000 doden......niet te bevatten.

En wij leven en discussiëren door alsof er niets is gebeurd .
Met dank aan de USA. De zoveelste poging van regime chance.
???
Wat hebben ik en u gedaan? Immers in de Bijbel staat dat het gebed eens rechtervaardig veel vermag.
Hoeveel slachtoffers zouden er geweest zijn als we Assad met rust hadden gelaten, zodat hij rustig de bevolking van Syrië kon uitroeien.
Dat willen ze ons laten geloven om hun gedrag the rechtvaardigen. Assad heeft steun van meer dan 90% van zijn bevolking. Assad roeit zijn volk niet uit. Ik ben dankbaar dat Rusland hem helpt anders werdt het een nog grotere bende daar.
ISIS is een creative van de CIA en Israel.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17252
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door huisman »

alexv schreef:
CvdW schreef:
alexv schreef:
Met dank aan de USA. De zoveelste poging van regime chance.
???
Wat hebben ik en u gedaan? Immers in de Bijbel staat dat het gebed eens rechtervaardig veel vermag.
Hoeveel slachtoffers zouden er geweest zijn als we Assad met rust hadden gelaten, zodat hij rustig de bevolking van Syrië kon uitroeien.
Dat willen ze ons laten geloven om hun gedrag the rechtvaardigen. Assad heeft steun van meer dan 90% van zijn bevolking. Assad roeit zijn volk niet uit. Ik ben dankbaar dat Rusland hem helpt anders werdt het een nog grotere bende daar.
ISIS is een creative van de CIA en Israel.

alexv dit zijn 3 bizarre stellingen die ook nog feitelijk onjuist zijn.

1. Assad roeit zijn volk niet uit ? Hij gebruikt zelfs chemische wapens tegen zijn eigen burgers.
2. De russische bombardementen hebben veel meer burgerslachtoffers gekost dan van alle andere " allied airforces".
3. IS is verantwoordelijk voor zijn eigen misdaden. Om deze misdaden richting CIA en Israel te schuiven is ook bizar.

Plaats aub geen links van allerlei complotsites enz. Gewoon discussieren op basis van feiten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Ireneüs van Lyon
Berichten: 277
Lid geworden op: 18 jan 2013, 12:34

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door Ireneüs van Lyon »

Inderdaad wat een bizarre stellingen!

ISIS als een proxy zien van Israel en de VS vind ik rieken naar anti-semitisme. Dergelijk theorieën komen bij mensen vandaan die vinden dat er een zogenaamd jodencomplot is dat de wereld regeert achter de schermen. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?

Ga je schamen Alexv!

PS Verdiep je eens in wat serieuze media die hoor en wederhoor toepassen ipv als een kip zonder kop achter propaganda aan te rennen.
Wij zouden op geen andere wijze de mysteries van God kunnen leren kennen dan door de Menswording van onze Meester, het Woord. Geen ander dan zijn Woord was immers in staat de mysteries van de Vader te openbaren, want wie anders kende de gedachte van de Heere of wie anders is zijn raadsman geweest?
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door JCRyle »

Wat Alex zegt over IS vind ik niet juist. Wat hij zegt over Assad en Syrië is wél juist.
En wat hij zegt over Amerika m.b.t. regime chance is mijn inziens ook terecht.
Daarbij sluit ik niet alleen Amerika in, maar veel meer West-Europeese landen.
De 'Lente´ In het Midden-Oosten en Noord-Afrika heeft meer slechts, dan goed gebracht.
En wie steunden telkens de rebellen? Inderdaad: het Westen.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17252
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door huisman »

JCRyle schreef:Wat Alex zegt over IS vind ik niet juist. Wat hij zegt over Assad en Syrië is wél juist.
En wat hij zegt over Amerika m.b.t. regime chance is mijn inziens ook terecht.
Daarbij sluit ik niet alleen Amerika in, maar veel meer West-Europeese landen.
De 'Lente´ In het Midden-Oosten en Noord-Afrika heeft meer slechts, dan goed gebracht.
En wie steunden telkens de rebellen? Inderdaad: het Westen.
Vraag de burgers van Homs en Aleppo maar dat Assad OK is. :bobo
Hij heeft deze twee steden net zolang beschoten tot alles kapot was en de inwoners dood of op de vlucht.
Hij bombardeert ziekenhuizen,scholen,woonwijken zonder enige terughoudendheid.

Dat de arabische lente zoveel onheil heeft gebracht is omdat deze landen tientallen jaren geregeerd werden door een despoot en nu niet met oppositie kunnen omgaan .Dat geeft of een burgeroorlog of een nieuwe despoot.

Is de buitenlandpolitiek van Europa en de USA altijd keurig en weloverwogen? Absoluut niet, ook daar gaat eigen belang vaak ten koste van het algemeen belang.
Maar het doorslaan dat het westen de schuld is van alles is nogal vermoeiend.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door Wim Anker »

Het westen de schuld geven is bijkans niet mogelijk, onze defensie kan niet veel meer dan per ongeluk eigen instructeurs doodschieten. (Als ze eens kogels hebben om te oefenen). De generaals schrijven enkel nog briefjes in opdracht van de vvd minister dat alles pico bello in orde is. Daar ben je baas voor tenslotte, achter de minister gaan staan i.p.v achter de manschappen.

En huisman luistert teveel naar de nos en het rd.

Gelukkig hebben we Trump in de US en FvD in NL. Zelfs Macron is niet meer zo voor regime charge in Syrië.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 15 jul 2017, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door eilander »

De aanvallen met chemische wapens door Assad vergeten? Of is dat ook verzonnen...
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door Wim Anker »

eilander schreef:De aanvallen met chemische wapens door Assad vergeten? Of is dat ook verzonnen...
Ik weet het niet. Het was een NL VN dame die melde dat de wapens niet meer in Syrië waren. De zoveelste kneus?

En een discussie wie de grootste huft.... is lijkt me vrij zinloos. Wel is duidelijk dat regimechange op dit moment enkel fundamentalisten in de kaart speelt. En dan is Assad verre te verkiezen.

En het compleet platbombarderen van Aleppo is ook de rebellen te verwijten, als een oorlog niet te winnen is, stop dan. Om de burgers te beschermen. NL gaf zich ook over na 5 mei. De Assad wijken in Alleppo liggen er prima bij en het functioneert daar vrij normaal.
De westerse media is m.i in deze ook niet neutraal.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door eilander »

15 mei bedoel je denk ik.
Maar ik ben het met je eens. Ik vind het wel één van de moeilijke dingen in de wereld: dat we er zelfs toe moeten komen om een schurk als Assad als de minst slechte optie te accepteren.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17252
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door huisman »

Wim Anker schreef:
eilander schreef:De aanvallen met chemische wapens door Assad vergeten? Of is dat ook verzonnen...
Ik weet het niet. Het was een NL VN dame die melde dat de wapens niet meer in Syrië waren. De zoveelste kneus?

En een discussie wie de grootste huft.... is lijkt me vrij zinloos. Wel is duidelijk dat regimechange op dit moment enkel fundamentalisten in de kaart speelt. En dan is Assad verre te verkiezen.

En het compleet platbombarderen van Aleppo is ook de rebellen te verwijten, als een oorlog niet te winnen is, stop dan. Om de burgers te beschermen. NL gaf zich ook over na 5 mei. De Assad wijken in Alleppo liggen er prima bij en het functioneert daar vrij normaal.
De westerse media is m.i in deze ook niet neutraal.
De westerse media is zeker niet neutraal maar omdat in het vrije westen je media hebt van elke kleur en onafhankelijk blijven deze de beste bronnen .
Nederland gaf zich over op 15 mei ( wel feitelijk blijven Wim ) maar dat was o.a. na een tereurbombardement op Rotterdam door een buitenlandse mogendheid.
Aleppo is gebombardeerd in opdracht van hun eigen president. Die zijn eigen positie belangrijker vindt dan tienduizenden doden te maken onder zijn eigen bevolking.

Of ik voor een regimechange ben? Ik zou het echt niet weten maar deze man in het zadel houden is ook een misdaad.

Je post over onze defensiestaat klopt helaas wel.....en de generaals verbloemen deze deplorabele staat continu.

Je zal er maar werken :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door alexv »

huisman schreef:
Wim Anker schreef:
eilander schreef:De aanvallen met chemische wapens door Assad vergeten? Of is dat ook verzonnen...
Ik weet het niet. Het was een NL VN dame die melde dat de wapens niet meer in Syrië waren. De zoveelste kneus?

En een discussie wie de grootste huft.... is lijkt me vrij zinloos. Wel is duidelijk dat regimechange op dit moment enkel fundamentalisten in de kaart speelt. En dan is Assad verre te verkiezen.

En het compleet platbombarderen van Aleppo is ook de rebellen te verwijten, als een oorlog niet te winnen is, stop dan. Om de burgers te beschermen. NL gaf zich ook over na 5 mei. De Assad wijken in Alleppo liggen er prima bij en het functioneert daar vrij normaal.
De westerse media is m.i in deze ook niet neutraal.
De westerse media is zeker niet neutraal maar omdat in het vrije westen je media hebt van elke kleur en onafhankelijk blijven deze de beste bronnen .
Nederland gaf zich over op 15 mei ( wel feitelijk blijven Wim ) maar dat was o.a. na een tereurbombardement op Rotterdam door een buitenlandse mogendheid.
Aleppo is gebombardeerd in opdracht van hun eigen president. Die zijn eigen positie belangrijker vindt dan tienduizenden doden te maken onder zijn eigen bevolking.

Of ik voor een regimechange ben? Ik zou het echt niet weten maar deze man in het zadel houden is ook een misdaad.

Je post over onze defensiestaat klopt helaas wel.....en de generaals verbloemen deze deplorabele staat continu.

Je zal er maar werken :garde
Ik doe jets fout maar dit is van Alexv ik heb Geen zin om het over te typen.

Goed Huisman ik zal Geen websites geven want dan geloof je de propaganda van het Western vertolkt door jou krant niet meer.Jij zou eens met feiten moeten komen daar ben je niet erg sterk in. Weet je nog 9/11 veel roepen maar niet durven discuseren.

Assad bombardeerd niet en is een held in de ogen van zijn mensen. Geef nu eens bewijs dat hij zijn eigen volk bombardeerd.
Jij hebt misschien wel meegewerkt aan het bombarderen in Syrie door het western. En DAT alles zonder mandaad van de VN. Syrie is een onafhankelijke vrije staat waar het Western en de US illegaal verblijven en bombarderen. Als Rusland dit had gedaan dan was Huisman upset geweest.
Daar zijn genoeg you tube interviews met mensen die er daadwerkelijk geweest zijn. En jou krant is daar nooit geweest en praat Reuters na.
En jij presenteert je zelf als een kenner zonder echt vragen te stellen.

Propaganda is een sterk wapen.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door alexv »

Ireneüs van Lyon schreef:Inderdaad wat een bizarre stellingen!

ISIS als een proxy zien van Israel en de VS vind ik rieken naar anti-semitisme. Dergelijk theorieën komen bij mensen vandaan die vinden dat er een zogenaamd jodencomplot is dat de wereld regeert achter de schermen. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?

Ga je schamen Alexv!

PS Verdiep je eens in wat serieuze media die hoor en wederhoor toepassen ipv als een kip zonder kop achter propaganda aan te rennen.
Ik ga me helemaal niet schamen. Jij zou je moeten schamen met het napraten van de kranten. Anti- Semitisme je mag geen woord verkeerd zeggen over Israel want dan ben je een anti Semiet. Hoewel ik geloof dat de Joden Gods volk zijn en er veel beloften voor hun liggen ben ik niet van plan om alles wat daar gebeurt zomaar goed te praten. Allereerst de Joodse staat wordt bestuurd door Zionisten. Dat zijn Joden maar wel met een heel andere agenda. Daar is genoeg over te vinden. Eigenlijk zijn dat heidense Joden die God alleen maar in de mond nemen als het hun eigen agenda dient. Deze Zionisten buiten WW2 helemaal uit voor hun agenda. En die agenda is hun eigen voordeel en zijn daarom overal in betrokken. Kijk naar de US, miljarden naar Israel en de Joodse lobby bepaald in veel gevallen hoe het gaat. Israel gedraagd zich schandalig in de Palestijse gebieden net zo erg als de Nazies tegen de Joden. Daar hoor de de Christenen niet over en jou niet over.

Het woordje zg zou ik maar uit je quote weghalen. Serieuze media??? la me niet lachen het RD zeker of Elsevier. De rest die ik OOK lees is onzin??

Ga je schamen!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17252
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door huisman »

alexv schreef:
huisman schreef:
De westerse media is zeker niet neutraal maar omdat in het vrije westen je media hebt van elke kleur en onafhankelijk blijven deze de beste bronnen .
Nederland gaf zich over op 15 mei ( wel feitelijk blijven Wim ) maar dat was o.a. na een tereurbombardement op Rotterdam door een buitenlandse mogendheid.
Aleppo is gebombardeerd in opdracht van hun eigen president. Die zijn eigen positie belangrijker vindt dan tienduizenden doden te maken onder zijn eigen bevolking.

Of ik voor een regimechange ben? Ik zou het echt niet weten maar deze man in het zadel houden is ook een misdaad.

Je post over onze defensiestaat klopt helaas wel.....en de generaals verbloemen deze deplorabele staat continu.

Je zal er maar werken :garde
Ik doe jets fout maar dit is van Alexv ik heb Geen zin om het over te typen.

Goed Huisman ik zal Geen websites geven want dan geloof je de propaganda van het Western vertolkt door jou krant niet meer.Jij zou eens met feiten moeten komen daar ben je niet erg sterk in. Weet je nog 9/11 veel roepen maar niet durven discuseren.

Assad bombardeerd niet en is een held in de ogen van zijn mensen. Geef nu eens bewijs dat hij zijn eigen volk bombardeerd.
Jij hebt misschien wel meegewerkt aan het bombarderen in Syrie door het western. En DAT alles zonder mandaad van de VN. Syrie is een onafhankelijke vrije staat waar het Western en de US illegaal verblijven en bombarderen. Als Rusland dit had gedaan dan was Huisman upset geweest.
Daar zijn genoeg you tube interviews met mensen die er daadwerkelijk geweest zijn. En jou krant is daar nooit geweest en praat Reuters na.
En jij presenteert je zelf als een kenner zonder echt vragen te stellen.

Propaganda is een sterk wapen.
Assad bombardeert niet...echt triest om dit te beweren. Alle vatbommen gegooid door helikopters zijn van het regime van Assad.

https://www.trouw.nl/home/de-vatbom-in- ... ~a04e0f4a/

Ten tweede is Rusland meer involved in deze onzalige oorlog dan de USA.

Jij bent verblind door je haat tegen de USA.

Vr gr,
huisman
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door alexv »

huisman schreef:
alexv schreef:
huisman schreef:
De westerse media is zeker niet neutraal maar omdat in het vrije westen je media hebt van elke kleur en onafhankelijk blijven deze de beste bronnen .
Nederland gaf zich over op 15 mei ( wel feitelijk blijven Wim ) maar dat was o.a. na een tereurbombardement op Rotterdam door een buitenlandse mogendheid.
Aleppo is gebombardeerd in opdracht van hun eigen president. Die zijn eigen positie belangrijker vindt dan tienduizenden doden te maken onder zijn eigen bevolking.

Of ik voor een regimechange ben? Ik zou het echt niet weten maar deze man in het zadel houden is ook een misdaad.

Je post over onze defensiestaat klopt helaas wel.....en de generaals verbloemen deze deplorabele staat continu.

Je zal er maar werken :garde
Ik doe jets fout maar dit is van Alexv ik heb Geen zin om het over te typen.

Goed Huisman ik zal Geen websites geven want dan geloof je de propaganda van het Western vertolkt door jou krant niet meer.Jij zou eens met feiten moeten komen daar ben je niet erg sterk in. Weet je nog 9/11 veel roepen maar niet durven discuseren.

Assad bombardeerd niet en is een held in de ogen van zijn mensen. Geef nu eens bewijs dat hij zijn eigen volk bombardeerd.
Jij hebt misschien wel meegewerkt aan het bombarderen in Syrie door het western. En DAT alles zonder mandaad van de VN. Syrie is een onafhankelijke vrije staat waar het Western en de US illegaal verblijven en bombarderen. Als Rusland dit had gedaan dan was Huisman upset geweest.
Daar zijn genoeg you tube interviews met mensen die er daadwerkelijk geweest zijn. En jou krant is daar nooit geweest en praat Reuters na.
En jij presenteert je zelf als een kenner zonder echt vragen te stellen.

Propaganda is een sterk wapen.
Assad bombardeert niet...echt triest om dit te beweren. Alle vatbommen gegooid door helikopters zijn van het regime van Assad.

https://www.trouw.nl/home/de-vatbom-in- ... ~a04e0f4a/

Ten tweede is Rusland meer involved in deze onzalige oorlog dan de USA.

Jij bent verblind door je haat tegen de USA.

Vr gr,
huisman

Beste Huisman, ik zou het erg op prijs stellen als je eens wat meer onderzoek doet. Je praat de propaganda maar na en vindt mij triest.

Dit artikel in Trouw is gebaseerd op een bericht van HRW. Dat is een one man operation die niet erg betrouwbaar is. De beste man werkt van achter zijn computer en slingert van alles op het net zonder daar zelf geweest te zijn.

Vergeef me maar ik heb een link about de betrouwbaarheid van deze man http://www.moonofalabama.org/2015/05/hr ... cture.html leugens verspreiden is z'n dagenlijkse werk.

En daar is jouw waarheid op gebaseerd. Je doet geen enkel onderzoek en helpt LEUGENS te verspreiden.

Rusland is meer betrokken. Dat is op uitnodiging van een democratisch gekozen regering en president. Alle anderen USA en het westen handelen zonder mandaad en zijn crimmineel bezig. Een heel verschil.
Rusland doet alles om Syrie te bewaren voor de rampen van Irak en Lybie en reageert tot nog toe niet op de illegale acties van bovenstaande machten en van Israel.
Gesloten